Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wie heeft er Spaans gestudeerd?

Ga naar beneden

Wie heeft er Spaans gestudeerd? Empty Wie heeft er Spaans gestudeerd?

Bericht  Gast vr 18 feb 2011 - 10:55

*...*

Wat kún je, als je Spaans (in mijn geval Spaanse taal en cultuur) hebt gestudeerd? Op internet kom ik maar weinig vacatures tegen. Wel staat er natuurlijk overal een verhaaltje in welke branches je terecht kunt komen. Maar ik ben heel benieuwd of hier mensen zitten die Spaans gestudeerd hebben en die daadwerkelijk een baan hebben gevonden waar de studie van pas komt.....


Laatst aangepast door Tesita op zo 5 jun 2011 - 8:15; in totaal 2 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft er Spaans gestudeerd? Empty Re: Wie heeft er Spaans gestudeerd?

Bericht  Gast vr 18 feb 2011 - 11:20

Mijn man heeft geen volledige studie gedaan, wat hij af en toe wel jammer vind.
Hij is helemaal gek op de spaande taal.

Hij heeft een aantal keren in gastgezinnen gezeten (verplicht spaans spreken) in Venezuela en ging daarnaast naar school om de spaanse taal te leren en beter onder de knie te krijgen.

Helaas kan hij hier verder vrij weinig mee, op een spaanse leverancier en transporteur helpen/vertalen na die bij ons op het bedrijf weleens langskomt.
Daar baalt hij best van.

Ik kan je verder dus niet echt helpen.
Maar bestaat er niet iets van een vacature site gericht op mensen met een (afgeronde) studie die helemaal gericht is op het buitenland zeg maar? Dan bedoel ik niet direct een baan in het buitenland maar banen die met het buitenland te maken hebben.
Iets als op een ambassade ofzo?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft er Spaans gestudeerd? Empty Re: Wie heeft er Spaans gestudeerd?

Bericht  Gast za 19 feb 2011 - 3:13

*weg*


Laatst aangepast door Tesita op zo 5 jun 2011 - 8:16; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft er Spaans gestudeerd? Empty Re: Wie heeft er Spaans gestudeerd?

Bericht  Gast za 19 feb 2011 - 9:45

Ik studeer international business and languages en heb daarbij onder meer ook spaans. Ik ben daarvoor een halfjaar naar Spanje gegaan om te studeren en doe nu mn afstudeerstage in Costa Rica. Het beste gaat het als je in het buitenland zit. Ik merk het wel aan mezelf, ik heb vrienden gemaakt met Costa Ricanen en word echt gedwongen om Spaans te praten, want Engels kunnen ze bijna niet. Het is dus geen volledige studie puur over de taal, maar het is zeker wel mogelijk om het zo vloeiend te kunnen spreken. Daarnaast heb ik ook economische vakken, dus het is wel een brede studie..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft er Spaans gestudeerd? Empty Re: Wie heeft er Spaans gestudeerd?

Bericht  Gast za 19 feb 2011 - 10:20

*weg*


Laatst aangepast door Tesita op zo 5 jun 2011 - 8:16; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft er Spaans gestudeerd? Empty Re: Wie heeft er Spaans gestudeerd?

Bericht  Gast za 19 feb 2011 - 10:57

Dat is inderdaad best lastig dan om zo langer van huis weg te blijven.. Wat je trouwens even zou moeten checken of dat je met die studie niet verplicht bent naar het buitenland te gaan. Met mijn studie is dat namelijk wel.
Ik wil later werken in de exportsector, dat ik bijv contact houdt met leveranciers uit Zuid-Amerika of Spanje bijv.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft er Spaans gestudeerd? Empty Re: Wie heeft er Spaans gestudeerd?

Bericht  Gast za 19 feb 2011 - 23:52

*weg*


Laatst aangepast door Tesita op zo 5 jun 2011 - 8:16; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft er Spaans gestudeerd? Empty Re: Wie heeft er Spaans gestudeerd?

Bericht  Caro ma 21 feb 2011 - 2:56

MIjn moeder heeft die studie gedaan. Net nadat ze klaar was, heeft ze eerst ongeveer twee jaar voor de universiteit gewerkt, volgens mij om onderzoek te doen. Daarna heeft ze vanuit huis als beedigd tolkvertaler gewerkt en nu werkt ze alweer ongeveer 30 jaar op een internationale school waar ze les geeft in Spaans.
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft er Spaans gestudeerd? Empty Re: Wie heeft er Spaans gestudeerd?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum