Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Tijger in Blijdorp sterft voor de ogen van publiek

Ga naar beneden

Tijger in Blijdorp sterft voor de ogen van publiek Empty Tijger in Blijdorp sterft voor de ogen van publiek

Bericht  Gast za 16 apr 2011 - 12:05

http://dieren.blog.nl/dierentuinnieuws/2011/04/09/tijger-sterft-voor-ogen-van-dierentuinbezoekers

Net als Knut. Wat erg zeg.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Tijger in Blijdorp sterft voor de ogen van publiek Empty Re: Tijger in Blijdorp sterft voor de ogen van publiek

Bericht  Gast za 16 apr 2011 - 12:14

Da's al twee weken terug. Je bent een tijdje weggeweest, geloof ik? Heb je een poosje niet gezien!

Gast
Gast

Tijger in Blijdorp sterft voor de ogen van publiek Empty Re: Tijger in Blijdorp sterft voor de ogen van publiek

Bericht  Gast za 16 apr 2011 - 12:14

Is inderdaad heel sneu. Is al zo'n anderhalve week geleden, was al eerder een topic over ook:

https://yescafe.actieforum.com/t6567-tijger-hermes-uit-blijdorp-overleden

Gast
Gast

Bericht  Gast za 16 apr 2011 - 12:17

Maple, dat wist ik niet dat het al geplaatst was.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 16 apr 2011 - 21:12

Oud nieuws!

Gast
Gast

Bericht  Gast za 16 apr 2011 - 21:26

Ik dacht serieus even dat je tijger met korte ei schreef.. Teiger, Tijger.... Hmm.. Ik kom dom over nu Wink
Maar inderdaad oud nieuws.

Gast
Gast

Bericht  Admin za 16 apr 2011 - 21:27

Hier is inderdaad al een topic over dus ik zal deze sluiten.
Admin
Admin
Admin
Admin

Aantal berichten : 624
Punten : 1492
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: