Blijdorp
+5
_Nina
CCC
Tania
Lejow
Coco
9 plaatsers
Pagina 1 van 1
Blijdorp
Ik wil morgen naar de dierentuin maar twijfel tussen Artis en Blijdorp. Artis vind ik niet zo'n geweldige dierentuin, maar dat is wel klein en kunnen ze prima zelf lopen. Is dat in Blijdorp ook te doen? En kunnen ze de dieren in Blijdorp zo zien als ze op de grond staan of moeten ze daar net als bij Artis veelal opgetild worden of ergens op staan om wat te kunnen zien?
Coco- Ratel
- Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11
Re: Blijdorp
Echt voor Blijdorp gaan!
Kids kunnen er prima wandelen, desnoods neem je een kinderwagentje mee bij de ingang.
Ze kunnen veel dieren gewoon vanaf de grond zien!
En je hebt het hele oceanium waar je doorheen kunt wandelen!
Kids kunnen er prima wandelen, desnoods neem je een kinderwagentje mee bij de ingang.
Ze kunnen veel dieren gewoon vanaf de grond zien!
En je hebt het hele oceanium waar je doorheen kunt wandelen!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Oh leuk, de dierentuin is hier altijd een succes. Voor de kinderen maakt het volgens mij weinig uit al vond ik bij artis niet echt een leuke speeltuin zitten. Ik weet niet of Rhenen een optie is maar daar hebben ze een binnenspeelplaats die heel leuk is.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Oh en er is inderdaad echt een geweldige speeltuin in Blijdorp!
Lejow- Lady Post-a-lot
Lejow schreef:Oh en er is inderdaad echt een geweldige speeltuin in Blijdorp!
Onze sponsor... Stiekem woont Lejow in Blijdorp, wisten jullie dat al?
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Blijdorp is mij eigenlijk niet als zijnde leuk bijgebleven... Artis vind ik ook niet leuk, te stads en te klein. En van Blijdorp vind ik het een nadeel dat het pal naast het station zit. Leuk voor de mensen maar lijkt me niet bevorderlijk voor de dieren.
Ik vind Rhenen geweldig.
Ik vind Rhenen geweldig.
_Nina- Prater
- Aantal berichten : 778
Punten : 901
Registratiedatum : 10-05-12
_Nina schreef:Blijdorp is mij eigenlijk niet als zijnde leuk bijgebleven... Artis vind ik ook niet leuk, te stads en te klein. En van Blijdorp vind ik het een nadeel dat het pal naast het station zit. Leuk voor de mensen maar lijkt me niet bevorderlijk voor de dieren.
Ik vind Rhenen geweldig.
Dit stukje had van mij kunnen zijn .
De mooiste van NL vind ik Emmen en Burgers Zoo op 2, Rhenen komt op 3.
Gast- Gast
Blijdorp vind ik heel leuk! Artis ben ik jaren niet meer geweest, maar ik vond het als kind niet zo leuk. Komt ook doordat we per ongeluk bij de voedertijd van de slangen waren en er witte muisjes werden gevoerd...men wat een bloed
Aziraphale- Ratel
- Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10
Vind Artis ook persoonlijk niet zo, ga dan liever voor Amersfoort...
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Ik vind burgers zoo en Emmen ook het leukst tot nu, maar met de trein met de kinderen net wat te ver. Rhenen ook helaas, daar wil ik nog graag heen.
Zijn overigens helemaal niet gegaan. Zijn maar naar de kinderboerderij en de waterplas geweest. Blijdorp doen we als de vakantieperiode voorbij is. Vast minder druk en dat lijkt mij met twee rondrennende peuters een stuk prettiger dan jn de drukte.
Zijn overigens helemaal niet gegaan. Zijn maar naar de kinderboerderij en de waterplas geweest. Blijdorp doen we als de vakantieperiode voorbij is. Vast minder druk en dat lijkt mij met twee rondrennende peuters een stuk prettiger dan jn de drukte.
Coco- Ratel
- Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11
Ahhhhh CCC, nou heb je mijn geheim verklapt!!
Blijdorp zit niet pal naast t station, het is zeker nog 5/10 minuten lopen.
Ik vind Blijdorp leuker dan Burgers Zoo. Amersfoort komt op een goede tweede plaats.
Blijdorp zit niet pal naast t station, het is zeker nog 5/10 minuten lopen.
Ik vind Blijdorp leuker dan Burgers Zoo. Amersfoort komt op een goede tweede plaats.
Lejow- Lady Post-a-lot
Even dit oude topic kapen: ik ga volgende week met mijn vriend, zusje, zwager, neefje en moeder naar Blijdorp. Wij geven dit kado en moeten dus voor de (6) kaartjes zorgen. Heeft iemand nog een tip voor goedkope kaartjes? Ik heb gezocht naar kortingsacties en op vakantieveilingen maar daar heb ik niets kunnen vinden. Wat ik tot nu toe gevonden heb:
- Vooraf online kaartjes bestellen, dan zijn ze 19 euro i.p.v. 21 euro per stuk
- Bij de Albert Heijn kopen voor 18 euro + 300 airmiles per kaartje
Maar misschien heeft iemand nog een voordeligere tip?
- Vooraf online kaartjes bestellen, dan zijn ze 19 euro i.p.v. 21 euro per stuk
- Bij de Albert Heijn kopen voor 18 euro + 300 airmiles per kaartje
Maar misschien heeft iemand nog een voordeligere tip?
ellibre- Prater
- Aantal berichten : 926
Punten : 957
Registratiedatum : 25-01-12
Als je lid bent van de ANWB kun je kaartjes kopen voor 14,50.
Tania- Ratel
Tania schreef:Als je lid bent van de ANWB kun je kaartjes kopen voor 14,50.
Zo, dat wist ik écht niet! Handige tip
Aardbei- Prater
- Aantal berichten : 659
Punten : 672
Registratiedatum : 03-06-12
Tania schreef:Als je lid bent van de ANWB kun je kaartjes kopen voor 14,50.
Dat zou een mooie korting zijn! Weet je ook waar je dat kunt kopen? Hier staat ie niet tussen:
https://www.anwbentreebewijs.nl/dierenparken
(ik zie dat de link niet helemaal werkt, maar ik vond 9 dierenparken alleen stond blijdorp er niet tussen)
ellibre- Prater
Nee, ik dacht gewoon bij de ANWB. Ik zie hem er ook niet tussen staan, ik was er toch van overtuigd dat ik het laatst ergens gelezen had. We hebben het er zelfs nog over gehad omdat wij ook wilden gaan. Misschien heb ik me vergist dan, sorry.
Tania- Ratel
Ellibre, wanneer ga je?
Ik heb een abo, en kan dan 4 mensen met 25% korting meenemen.
Mocht ik die dag tijd hebben kan ik wel even langsrijden, maak ik zelf een rondje door Blijdorp en dan gaan we weer!
Ik heb een abo, en kan dan 4 mensen met 25% korting meenemen.
Mocht ik die dag tijd hebben kan ik wel even langsrijden, maak ik zelf een rondje door Blijdorp en dan gaan we weer!
Lejow- Lady Post-a-lot
Zeker wel dat Blijdorp redelijk dicht naast het station zit, ik kan de olifanten in hun kont kijken als ik de trein naar Peanut nam Ik vond Blijdorp alleen helemaal niet zo leuk. En Artis al helemaal niet. Ik vind Rhenen een heel kindvriendelijke dierentuin met veel speelmogelijkheden. Ons abonnement daar is verlopen, matras we kinderen hebben komt er weer eentje. Ik ben helemaal lyrisch van RavotApia, de binnenspeeltuin.
Maple- Prater
- Aantal berichten : 975
Punten : 987
Registratiedatum : 22-07-13
Maple schreef:Zeker wel dat Blijdorp redelijk dicht naast het station zit, ik kan de olifanten in hun kont kijken als ik de trein naar Peanut nam ;)Ik vond Blijdorp alleen helemaal niet zo leuk. En Artis al helemaal niet. Ik vind Rhenen een heel kindvriendelijke dierentuin met veel speelmogelijkheden. Ons abonnement daar is verlopen, matras we kinderen hebben komt er weer eentje. Ik ben helemaal lyrisch van RavotApia, de binnenspeeltuin.
hehe
Ik vond Artis echt verschrikkelijk.
Blijdorp vind ik heel mooi, zeker nu met al die nieuwe verblijven.
Ik ben 1 keer in Rhenen geweest, toen was het zoooo belachelijk warm dat alle dieren voor apengapen lagen, ben daar geweest zonder kinderen, kan me verder ook niet zoveel herinneren van die dierentuin. Alleen de apen bij binnenkomst (toch?). Wil daar zeker nog wel eens naar terug.
Lejow- Lady Post-a-lot
Lejow, wat een super lief aanbod! Ik kan er helaas alleen geen gebruik van maken. We weten namelijknog niet wanneer we gaan, we zijn allemaal vrij komende week en willen het af laten hangen van het weer en van de gezondheid van m'n moeder. We zullen waarschijnlijk pas op de dag zelf besluiten om te gaan.
Ik kwam trouwens tijdens het zoeken allemaal berichten tegen over dat het financieel slecht gaat met Blijdorp. Ik denk dat dat misschien ook de reden is dat ze niet aan al die acties meedoen. Ik denk dat ik gewoon voor de kaartjes met airmiles ga, we kunnen het geld in principe prima missen en wie weet helpen we zo weer een beetje om Blijdorp er bovenop te helpen. Ik hou echt van Blijdorp en werd alweer helemaal vrolijk toen ik eergisteren las dat er een geboortegolf is geweest deze lente en zomer
Ik kwam trouwens tijdens het zoeken allemaal berichten tegen over dat het financieel slecht gaat met Blijdorp. Ik denk dat dat misschien ook de reden is dat ze niet aan al die acties meedoen. Ik denk dat ik gewoon voor de kaartjes met airmiles ga, we kunnen het geld in principe prima missen en wie weet helpen we zo weer een beetje om Blijdorp er bovenop te helpen. Ik hou echt van Blijdorp en werd alweer helemaal vrolijk toen ik eergisteren las dat er een geboortegolf is geweest deze lente en zomer
ellibre- Prater
Ik vind al die nieuwe verblijven trouwens ook echt prachtig. Ik kom al sinds ik me kan herinneren, mijn ouders hadden vroeger ook altijd een abonnement. Ik kan me al die oude (sombere) verblijven nog helemaal voor de geest halen. Het is echt zoveel beter geworden en wordt ook nog steeds zoveel beter. Echt een hele vooruitgang.
ellibre- Prater
Ja, dat is ook de reden dat ze nu zo bezig zijn met Feyenoord enzo. Om ze een steuntje in de rug te geven.
Eens trouwens met wat je zegt over de verblijven! Het nieuwe Amazonica is ook echt heel mooi!
Eens trouwens met wat je zegt over de verblijven! Het nieuwe Amazonica is ook echt heel mooi!
Lejow- Lady Post-a-lot
Pritt schreef:Is het nu in deze vakantietijd druk in Blijdorp? En heb je daar last van?
Ik vond het de laatste x wel meevallen.
Lejow- Lady Post-a-lot
Dan gaan we aankomende week een dagje naar Blijdorp.
Mijn ouders komen allebei uit (de buurt van) Rotterdam en ik ben er nog nooit geweest!
Mijn ouders komen allebei uit (de buurt van) Rotterdam en ik ben er nog nooit geweest!
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Tijger Hermes uit Blijdorp overleden
» Tijger in Blijdorp sterft voor de ogen van publiek
» dierentuin blijdorp standaard of echt heel leuk?
» Uitje naar Blijdorp in November (update: 10 november)
» Tijger in Blijdorp sterft voor de ogen van publiek
» dierentuin blijdorp standaard of echt heel leuk?
» Uitje naar Blijdorp in November (update: 10 november)
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: