Dagcafé
+17
Minx
Lotus
Chocolate Cookie
Suus
Caroow
Sjaantje
Burn
Lejow
Merai
May
Qiara
Zininzon
Snoes
Zwoesj
Lynn_
Lotus_
Elsje
21 plaatsers
Pagina 3 van 40
Pagina 3 van 40 • 1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40
Re: Dagcafé
Joehoe, dames! Waar is iedereen? Smik maar weggegaan na dat gezellig stukje discussie?
Gast- Gast
Ben ik ook benieuwd naar, heeft iemand nog wat van haar gehoord de afgelopen dagen/weken?Isabella schreef:Joehoe, dames! Waar is iedereen? Smik maar weggegaan na dat gezellig stukje discussie?
Gast- Gast
Maple schreef:Ben ik ook benieuwd naar, heeft iemand nog wat van haar gehoord de afgelopen dagen/weken?Isabella schreef:Joehoe, dames! Waar is iedereen? Smik maar weggegaan na dat gezellig stukje discussie?
Nou ze is deze avond nog geweest, maar kwam alleen maar zeuren, eerlijk gezegd.
Gast- Gast
Echt? Welke pagina ongeveer? Dit topic?Isabella schreef:Maple schreef:Ben ik ook benieuwd naar, heeft iemand nog wat van haar gehoord de afgelopen dagen/weken?Isabella schreef:Joehoe, dames! Waar is iedereen? Smik maar weggegaan na dat gezellig stukje discussie?
Gast- Gast
Maple schreef:Echt? Welke pagina ongeveer? Dit topic?Isabella schreef:Maple schreef:Ben ik ook benieuwd naar, heeft iemand nog wat van haar gehoord de afgelopen dagen/weken?Isabella schreef:Joehoe, dames! Waar is iedereen? Smik maar weggegaan na dat gezellig stukje discussie?
64/65 ofzo.
Gast- Gast
Ik heb Smikkel ook al heel lang niet meer gezien. Waar zeurde ze over dan?
Lynn_- Kletskop
- Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10
Reva schreef:Jammer dat ze alleen even zeikstraal kwam spelen Ik snap het niet.
Ik snap het ook niet..
Laatst aangepast door Brennuss op za 16 apr 2011 - 8:55; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Mnou, ik ben een de hele dag aan het dromen en aan het denken aan.... iemand. Lang geleden dat ik echte kriebels heb gevoeld.
Gast- Gast
Bitterkoek_ schreef:Mnou, ik ben een de hele dag aan het dromen en aan het denken aan.... iemand. Lang geleden dat ik echte kriebels heb gevoeld.
En het is je echt gegund
Gast- Gast
Isabella schreef:Bitterkoek_ schreef:Mnou, ik ben een de hele dag aan het dromen en aan het denken aan.... iemand. Lang geleden dat ik echte kriebels heb gevoeld.
En het is je echt gegund
Hihi, dank je... Vind het ook wel gek dat ik door een forumster ben gekoppeld. Ik vind het wel gek eigenlijk, want ik denk dat ik niet zoveel over mijzelf verteld om een indruk aan de meesten hier te geven wie ik werkelijk ben.
Gast- Gast
Ik heb het ook gelezen.
Jammer dat ze geen antwoord geeft op de vraag hoe het met haar gaat
Jammer dat ze geen antwoord geeft op de vraag hoe het met haar gaat
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10
Maple schreef:Ohw, gelezen. Nou, dat was een zeer zinvolle bijdrage.
Ik heb hier een potje chocolade eitjes. Wil je dr 1?
Gast- Gast
Bitterkoek_ schreef:Isabella schreef:Bitterkoek_ schreef:Mnou, ik ben een de hele dag aan het dromen en aan het denken aan.... iemand. Lang geleden dat ik echte kriebels heb gevoeld.
En het is je echt gegund
Hihi, dank je... Vind het ook wel gek dat ik door een forumster ben gekoppeld. Ik vind het wel gek eigenlijk, want ik denk dat ik niet zoveel over mijzelf verteld om een indruk aan de meesten hier te geven wie ik werkelijk ben.
Ow echt? Dat is grappig! Wil je vertellen door wie?
Gast- Gast
Ik vind het wel naar dat jullie het zo zien dat Smik 'zeurt'. Die hele discussie toen was niet zo leuk om te lezen. Voor ons gevoel was en is iedereen gewoon welkom! Het is dan naar om te lezen dat mensen het niet zo ervaren. Dat was niet de bedoeling!
Ik denk ook dat doordat voor haar alle dagen min of meer hetzelfde zijn, ze niet echt doorheeft dat het zaterdag is, toch over het algemeen een rustiger dag.
Ik denk ook dat doordat voor haar alle dagen min of meer hetzelfde zijn, ze niet echt doorheeft dat het zaterdag is, toch over het algemeen een rustiger dag.
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Ik vind het ook leuk voor je, Bitterkoek, je klinkt blij..haha. Mogen we al weten welke forummer? Ben nieuwsgierig!
Gast- Gast
Isabella schreef:Bitterkoek_ schreef:Isabella schreef:Bitterkoek_ schreef:Mnou, ik ben een de hele dag aan het dromen en aan het denken aan.... iemand. Lang geleden dat ik echte kriebels heb gevoeld.
En het is je echt gegund
Ow echt? Dat is grappig! Wil je vertellen door wie?
Ik denk dat ik dat nog even voor mijzelf hou. Maar laten we het zo zeggen mijn date kent vermoedelijk meerdere forumsters.
Gast- Gast
Ik vroeg ook al door wie Bitterkoek gekoppeld is, maar ze dacht dat ze dat niet mocht vertellen. Ik vind dat best jammer, maar goed ...
Ik vind het ook niet leuk dat Smikkell weer weg is gegaan op zo'n stomme manier.
Ik vind het ook niet leuk dat Smikkell weer weg is gegaan op zo'n stomme manier.
Gast- Gast
Qiara schreef:Ik vind het wel naar dat jullie het zo zien dat Smik 'zeurt'. Die hele discussie toen was niet zo leuk om te lezen. Voor ons gevoel was en is iedereen gewoon welkom! Het is dan naar om te lezen dat mensen het niet zo ervaren. Dat was niet de bedoeling!
Ja, maar is het dan nodig om dat weer op te rakelen en daar gelijk over te beginnen als je een tijd niet geweest bent? zet het over je heen en blijf gewoon normaal gezellig kletsen, daar heeft iedereen toch veel meer aan? Ik snap niet zo goed waarom het gelijk genoemd moet worden; als het je zo dwars zit, blijf dan lekker weg. En het is maar net hoe je het opvat, ik vond het ook zo voelen, dat er teveel inside grapjes waren en ik me er daardoor niet bij voelde horen, dan is het aan jullie om het zo op te vatten dat het over jullie gaat; ik heb dan gewoon geen zin om alles terug te moeten lezen om het te begrijpen. Maar dat betekent dan niet dat het verkeerd is oid.
Gast- Gast
Als je witte hebt, wil ik er wel méér dan 1Bitterkoek_ schreef:Maple schreef:Ohw, gelezen. Nou, dat was een zeer zinvolle bijdrage.
Ik heb hier een potje chocolade eitjes. Wil je dr 1?
Gast- Gast
Ik vind de reacties van Smikkel ook niet echt iets bijdragen. Wat ze eigenlijk wil zeggen is dat het dagcafé niks meer is nadat zij (en andere?) niet meer reageren. Ik vind dat het dagcafe niet veranderd is.
Lynn_- Kletskop
- Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10
Pagina 3 van 40 • 1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40
Pagina 3 van 40
Permissies van dit forum: