Dagcafé
+17
Minx
Lotus
Chocolate Cookie
Suus
Caroow
Sjaantje
Burn
Lejow
Merai
May
Qiara
Zininzon
Snoes
Zwoesj
Lynn_
Lotus_
Elsje
21 plaatsers
Pagina 7 van 40
Pagina 7 van 40 • 1 ... 6, 7, 8 ... 23 ... 40
Re: Dagcafé
Haha, ja, die viel wel een beetje in de categorie too much information here, geloof ikBitterkoek_ schreef:Maple schreef:Lijkt me ook nog een plakkerige glibber-bende worden, met die caramel...Reva schreef:Maple schreef:Dit, in combinatie met de vagina-eitjes maakt dat ik hier nu raaaaare beelden bij krijg.Reva schreef:Maple schreef:De vagina-eitjes mag je houden, maar heb jij dan toevallig witte paaseitjes?Reva schreef:Q: ik heb paaseitjes en vaginaeitjes. Interesse?
Nee En ook geen marsijsjes meer. Die zitten alle vier in mij.
Ja de een werkt helend, de ander verkoelend
Ieuw...
Gast- Gast
Whaha, jullie zijn lief.
Ik ben zo'n jankerd. Bah. Vanmiddag liep ik met A. door het winkelcentrum en toen liepen er twee verklede figuren rond in een tekenfilmfiguurkostuum. En ik wees ernaar en vroeg aan A. of ze een handje wilde geven en ze schudde haar hoofd, dus we liepen door. En die ene beer kwam dichterbij en A. ging steeds dichter bij me staan en kroop bijna in me op een gegeven moment, vastgeklampt aan mijn benen en toen kwam die beer nóg een stukje dichterbij en toen slaakte ze echt zo'n angstkreetje en ging ze huilen. En wat doe ik? Ik ga mee staan huilen. Sjongejonge. Ik schaamde me dood en ben nog nooit zo hard het winkelcentrum uitgelopen.
Ik ben zo'n jankerd. Bah. Vanmiddag liep ik met A. door het winkelcentrum en toen liepen er twee verklede figuren rond in een tekenfilmfiguurkostuum. En ik wees ernaar en vroeg aan A. of ze een handje wilde geven en ze schudde haar hoofd, dus we liepen door. En die ene beer kwam dichterbij en A. ging steeds dichter bij me staan en kroop bijna in me op een gegeven moment, vastgeklampt aan mijn benen en toen kwam die beer nóg een stukje dichterbij en toen slaakte ze echt zo'n angstkreetje en ging ze huilen. En wat doe ik? Ik ga mee staan huilen. Sjongejonge. Ik schaamde me dood en ben nog nooit zo hard het winkelcentrum uitgelopen.
Gast- Gast
Vrijdag heb ik het er in gesmeerd. Vrijdagavond gewassen, zaterdagochtend gewassen én daarne took weer gewassen.ABE schreef:Lynn_ schreef:Oh, heeft iemand trouwens een idee met wat voor spul ik latex (verf) uit mijn haar krijg? Heb per ongeluk ook een deel van mijn haar een kleurtje gegeven. Ik lijk wel grijs haha.
Gewoon even shampoohen. Latex gaat er gelukkig in een wasbeurt uit, anders was ik nu grijs.
Nog steeds grijs.
Lynn_- Kletskop
- Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10
Ik had de beer gehoekt.
Edit: ik had verklede mensen. Zwarte pieten, beesten, wat dan ook.
Edit: ik had verklede mensen. Zwarte pieten, beesten, wat dan ook.
Gast- Gast
Alex schreef:Whaha, jullie zijn lief.
Dat is gewoon moederliefde.
En die beer is stom.... Je ziet toch dat het kind het niet leuk vindt???
Laatst aangepast door Lejow op za 16 apr 2011 - 9:39; in totaal 1 keer bewerkt
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Ik weet niet of ik dat durf .Reva schreef:Lynn_ schreef:Oh, heeft iemand trouwens een idee met wat voor spul ik latex (verf) uit mijn haar krijg? Heb per ongeluk ook een deel van mijn haar een kleurtje gegeven. Ik lijk wel grijs haha.
Ik vrees terpetine..
Lynn_- Kletskop
Lynn_ schreef:Vrijdag heb ik het er in gesmeerd. Vrijdagavond gewassen, zaterdagochtend gewassen én daarne took weer gewassen.ABE schreef:Lynn_ schreef:Oh, heeft iemand trouwens een idee met wat voor spul ik latex (verf) uit mijn haar krijg? Heb per ongeluk ook een deel van mijn haar een kleurtje gegeven. Ik lijk wel grijs haha.
Gewoon even shampoohen. Latex gaat er gelukkig in een wasbeurt uit, anders was ik nu grijs.
Nog steeds grijs.
Misschien is het niet de latex
Gast- Gast
Merai , how are you?
Ach, wat sneu, stom tekenfilmfiguur !
Voor jou ook een , ABE!
Voor jou ook een , ABE!
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Heb je alweer nieuwe medicijnen eigenlijk, Alex?
Als het weg moet hoor ik het wel.
Gast- Gast
Alex schreef:Lynn_ schreef:Vrijdag heb ik het er in gesmeerd. Vrijdagavond gewassen, zaterdagochtend gewassen én daarne took weer gewassen.ABE schreef:Lynn_ schreef:Oh, heeft iemand trouwens een idee met wat voor spul ik latex (verf) uit mijn haar krijg? Heb per ongeluk ook een deel van mijn haar een kleurtje gegeven. Ik lijk wel grijs haha.
Nog steeds grijs.
Haha....
Dan wordt het toch de terpentine van Reva. Al hoop ik dan niet dat je jouw haar kleurt.
Gast- Gast
Alex schreef:Lynn_ schreef:Vrijdag heb ik het er in gesmeerd. Vrijdagavond gewassen, zaterdagochtend gewassen én daarne took weer gewassen.ABE schreef:Lynn_ schreef:Oh, heeft iemand trouwens een idee met wat voor spul ik latex (verf) uit mijn haar krijg? Heb per ongeluk ook een deel van mijn haar een kleurtje gegeven. Ik lijk wel grijs haha.
Nog steeds grijs.
WHAHAHAHAHHAHHAHAHA. De waarheid is hard.
Gast- Gast
Reva schreef:Heb je alweer nieuwe medicijnen eigenlijk, Alex?
Nee, heb ik nog niet. Ik moet nog op gesprek bij de psycholoog van de eetgestoordenkliniek en die geeft me medicijnen. Vind het nogal kut dat het zolang moet duren, nog iets langer wachten dan kom ik mijn bed niet meer uit.
Gast- Gast
Wát een stomme beer. Je moet niet in zo'n pak kruipen als je niet weet hoe je met kinderen om moet gaan. Wie gaat er nu steeds dichterbij een doodsbang kind staan? Ik kan me wel voorstellen dat het rot voelt voor je. In die zin dat het misschien voor jezelf bevestigt dat het niet goed gaat met je?
Lynn_- Kletskop
Reva schreef:Alex schreef:Lynn_ schreef:Vrijdag heb ik het er in gesmeerd. Vrijdagavond gewassen, zaterdagochtend gewassen én daarne took weer gewassen.ABE schreef:Lynn_ schreef:Oh, heeft iemand trouwens een idee met wat voor spul ik latex (verf) uit mijn haar krijg? Heb per ongeluk ook een deel van mijn haar een kleurtje gegeven. Ik lijk wel grijs haha.
Nog steeds grijs.
WHAHAHAHAHHAHHAHAHA. De waarheid is hard.
OMG! Wat nu?
Lynn_- Kletskop
ABE schreef:Ik ook knuffel?Merai schreef:Goedenavond dames! Hoe gaat het hier? voor Alex!
Als je er ook een wil krijg je er ook een
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Ja, is echt stom dat dat niet wat sneller gaat. Snap niet dat ze dat niet als eerste doen eigenlijk. Dan kan je toch ook veel rationeler denken/meewerken lijkt mij. Kan je niet tijdelijk terug naar je oude medicijnen dan? Of is dat onhandig/onmogelijk?
Gast- Gast
Lynn_ schreef:Wát een stomme beer. Je moet niet in zo'n pak kruipen als je niet weet hoe je met kinderen om moet gaan. Wie gaat er nu steeds dichterbij een doodsbang kind staan? Ik kan me wel voorstellen dat het rot voelt voor je. In die zin dat het misschien voor jezelf bevestigt dat het niet goed gaat met je?
Ja, ik denk het. Ik weet het gewoon niet, in plaats dat ik mijn kind meetrek en die beer een hoek verkoop, ga ik een potje staan janken. A. was het volgens mij allang weer vergeten toen ik nog tranen met tuiten huilde op de fiets. En gisteren zei mijn man iets wat heel confronterend was: ik heb maar twee emoties, boosheid en huilen. Er zit niets tussenin. En dat is ook gewoon klote om te horen, zeker omdat ik weet dat het waar is.
Gast- Gast
Knuffel aan iedereen die het kan gebruiken.
En natuurlijk een toastje tonijn!
En natuurlijk een toastje tonijn!
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Qiara schreef:Merai , how are you?
Voor jou ook een , ABE!
Doing fine! And you? Deze week hoofdstuk twee afgekregen?
Merai- Ratel
Smikkell schreef:Wat was er nou weer?
Hallo Wat was er wanneer weer?
Merai- Ratel
Lieverd toch, ik hoop dat je snel de hulp krijgt die je nodig hebt. Een harde reactie van je man maar volgens jou toch met een kern van waarheid. Voor je man moet het ook niet gemakkelijk zijn om jou zo te zien. Kun je inderdaad niet terug naar je oude medicijnen?
Lynn_- Kletskop
Merai schreef:Qiara schreef:Merai , how are you?
Voor jou ook een , ABE!
Doing fine! And you? Deze week hoofdstuk twee afgekregen?
Z'n gangetje, ben zo moe, maar ga ook te laat naar bed. En ik wilde dat dat hoesten eens afgelopen was. Nee, nog niet, voor donderdag , maar ik ging stukken zoeken en kon ze niet direct vinden, wordt nog lastig .
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
???Smikkell schreef:Wat was er nou weer?
Lynn_- Kletskop
Eens. Zowel met de beer als met het laatste.Lynn_ schreef:Wát een stomme beer. Je moet niet in zo'n pak kruipen als je niet weet hoe je met kinderen om moet gaan. Wie gaat er nu steeds dichterbij een doodsbang kind staan? Ik kan me wel voorstellen dat het rot voelt voor je. In die zin dat het misschien voor jezelf bevestigt dat het niet goed gaat met je?
Vind het erg rot om te lezen dat je zo met jezelf, alle gevoelens en alle confrontaties in de knoop zit, Alex. Ik weet misschien ook niet altijd de goede opbeurende woorden te vinden, maar weet wel dat ik in elk geval niet vind dat je zeurt. Daar is dit topic toch ook een beetje voor, het bieden van een luisterend oor?
Ik heb een deja vu, een paar weken terug heb ik exact hetzelfde tegen Jordana gezegd, haha En bij haar zei ik ook nog dat ze me desnoods tig PM's op een dag mocht sturen als ze haar hart even wilde luchten maar zich 'teveel' voelde op het forum, en dat geldt voor jou ook, natuurlijk
Gast- Gast
Pagina 7 van 40 • 1 ... 6, 7, 8 ... 23 ... 40
Pagina 7 van 40
Permissies van dit forum: