Jouw paasweekend
+46
Sweety
smooch
Jeanette
Huppekee
silly-one
Bosjesvrouw
Suus
Xanna
Arwyn
Papillon
Burn
Mermaid
Oasis
Moezie
TGR
minoessepoes
SleepingBeauty
Toet
Error
Mizz_S
Romee
Aziraphale
Sarah1985
Flippin' Bitch
girli
bolus26
Raindrop
knets
Lotus_
May
Flip Fluitketel
Juul
_Inge_
Melis1985
Snack a Jack
luisa
Zininzon
Kqip
TukTuk
Atelier Madame
Lejow
Inge
studiebol
smurfin22
patjuhhh
Sterre
50 plaatsers
Pagina 2 van 4
Pagina 2 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Jouw paasweekend
Vrijdag gaan mijn lief en ik shoppen in Den Haag en daarna een kijkje nemen in Delft. We hebben een lentetour, dus wie weet waar we nog meer belanden.
Zaterdag en zondag nog geen concrete plannen.
Maandag komen vrienden eten. Gaan we tapas maken, dus zal een groot deel van de dag in de keuken staan.
Zaterdag en zondag nog geen concrete plannen.
Maandag komen vrienden eten. Gaan we tapas maken, dus zal een groot deel van de dag in de keuken staan.
Juul- Fluisteraar
- Aantal berichten : 456
Punten : 485
Registratiedatum : 02-02-11
Ik mag zaterdag, zondag en maandag lekker werken...........
Flip Fluitketel- Kletskop
- Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Registratiedatum : 18-11-10
Flip Fluitketel schreef:Ik mag zaterdag, zondag en maandag lekker werken...........
+1
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Ook ik mag helaas werken. Vrijdag, zondag en maandag. We gaan zondag wel als ik thuis kom nog naar mijn schoonouders.
Lotus_- Prater
- Aantal berichten : 505
Punten : 545
Weet nog niet wat ik vrijdag ga doen..
1e paasdag gaan we naar de boot van m'n schoonouders..
2e paasdag vieren we de verjaardag van m'n zoontje. (hij is de 26ste jarig maar vieren het een dag eerder)
1e paasdag gaan we naar de boot van m'n schoonouders..
2e paasdag vieren we de verjaardag van m'n zoontje. (hij is de 26ste jarig maar vieren het een dag eerder)
knets- Fluisteraar
- Aantal berichten : 246
Punten : 265
Registratiedatum : 30-11-10
Ik heb eigenlijk geen bijzondere plannen.
Ik wilde wel 1 van die dagen afspreken met een vriendin en dat was het eigenlijk.
Mijn vriend moet zaterdag, zondag en maandag werken dus ik probeer gewoon wat uit te rusten en that's it.
Baal er wel van want mijn vriend moet vrijwel altijd met feestdagen werken.
Ik wilde wel 1 van die dagen afspreken met een vriendin en dat was het eigenlijk.
Mijn vriend moet zaterdag, zondag en maandag werken dus ik probeer gewoon wat uit te rusten en that's it.
Baal er wel van want mijn vriend moet vrijwel altijd met feestdagen werken.
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Vrijdag en zaterdag Groezrock, zondag naar m'n ouders en eten met kennissen, maandag m'n zusje helpen met kleding verkopen op een rommelmarkt.
Gast- Gast
zaterdag naar de rommelmarkt,1e pasen een paasontbijtje met mn man en voor de rest? 2e pasen moet hij werken dus heb nog geen idee!
bolus26- Ratel
- Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10
geen idee. Ik heb wel wat opties, maar nog niets besloten.
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
1e paasdag naar m'n ouders waar m'n oma en tante ook komen en 2e paasdag naar berlijn met bliss!
Gast- Gast
1e paasdag ontbijten we bij mijn schoonouders, 's middags ga ik naar de paasdienst in de kerk. 2e paasdag hebben we nog geen plannen en misschien houden we dat ook wel zo.
Gast- Gast
Ik hoop niks, heb eerlijk gezegd geen zin om van pasen een 2e kerstmis te gaan maken.
Gast- Gast
Op goede vrijdag paardrijden & werken 's avonds. Heel het weekend aan m'n scriptie, vriend zie ik dan ook niet. Maandag paardrijden.
Flippin' Bitch- Kletskop
- Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10
goede vrijdag ik heb nog geen plannen, mijn man moet of werken of bij iemand klussen
Zaterdag Zelfde als vrijdag, en savonds na de kerk, mijn vader mag de paaskaars de kerk in tillen, vind ik wel speciaal en volgend jaar mag hij die kaars hebben
Zondag mijn vader is dan jarig dus daar zijn we dan de hele dag
maandags geen plannen nog
Zaterdag Zelfde als vrijdag, en savonds na de kerk, mijn vader mag de paaskaars de kerk in tillen, vind ik wel speciaal en volgend jaar mag hij die kaars hebben
Zondag mijn vader is dan jarig dus daar zijn we dan de hele dag
maandags geen plannen nog
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10
Mijn moeder en broers komen vrijdagavond, die blijven logeren. Zaterdag gaan we een dagje weg naar een kasteel/burcht o.i.d. en 's avonds lekker samen eten. Zondag Paasontbijt en 's middags wil ik een soort High Tea doen. Einde van de middag gaan ze weer naar huis. Maandag lekker niks...Hopelijk hebben we de Kever dan al, dan gaan we daarin rondrijden
Laatst aangepast door Aziraphale op zo 17 apr 2011 - 10:05; in totaal 1 keer bewerkt
Aziraphale- Ratel
- Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10
wij gaan donderdagavond naar Parijs en komen zondagavond laat weer terug. Maandags foto's uitzoeken en chillen
Gast- Gast
Vrijdag late dienst, zaterdag relaxen en heeeel lang uitslapen na een week met veel feestjes & weinig slaap, zondag lekker eten met familie en maandag weer late dienst.
Romee- Fluisteraar
- Aantal berichten : 78
Punten : 82
Registratiedatum : 19-11-10
Vrijdag; werken... 's Middags boodschappen doen met mams.
Zaterdag; UITSLAPEN! En 's middags naar Leaf toe
Zondag; 's Middags naar vriendinnen en 's avonds fondue'en.
maandag; UITSLAPEN! En helemaal niksen, genieten van m'n vrije dag
Zaterdag; UITSLAPEN! En 's middags naar Leaf toe
Zondag; 's Middags naar vriendinnen en 's avonds fondue'en.
maandag; UITSLAPEN! En helemaal niksen, genieten van m'n vrije dag
Gast- Gast
Vrijdag: overdag moet ik nog gewoon werken, maar wel maar tot 15.00, heerlijk. 's Avonds geen plannen, gewoon een beetje relaxen thuis met mn vriend, misschien nog even ergens wat drinken ofzo
Zaterdag: overdag boodschappen doen en het huishouden, en mn zus viert haar verjaardag dus daar gaan we eten en daar zijn we 's avonds ook
Zondag: overdag geen idee, lekker van het weer genieten, beetje wandelen of fietsen ofzo, 's avonds komen de ouders van mn vriend eten
Maandag: ik denk brunchen bij mn ouders, misschien even op familiebezoek ofzo, en 's avonds gewoon met zn tweetjes eten en 's avonds lekker uitrusten
Zaterdag: overdag boodschappen doen en het huishouden, en mn zus viert haar verjaardag dus daar gaan we eten en daar zijn we 's avonds ook
Zondag: overdag geen idee, lekker van het weer genieten, beetje wandelen of fietsen ofzo, 's avonds komen de ouders van mn vriend eten
Maandag: ik denk brunchen bij mn ouders, misschien even op familiebezoek ofzo, en 's avonds gewoon met zn tweetjes eten en 's avonds lekker uitrusten
Mizz_S- Kletskop
- Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10
Vrijdag heb ik vrij, overdag lekker in de zon liggen (schijnt mooi weer te worden?) En wat aan school werken.
's avonds misschien uit.
Zaterdag overdag nog geen plannen, zaterdagavond hebben we verjaardag van een vriendin.
Zondag lekker paasontbijten met familie, eieren verstoppen en tegen een uur of 4 gaan we bij een vriendin eten en wijntjes drinken, rond 8 uur naar het paasvuur.
Maandag waarschijnlijk de woonboulevards af!
's avonds misschien uit.
Zaterdag overdag nog geen plannen, zaterdagavond hebben we verjaardag van een vriendin.
Zondag lekker paasontbijten met familie, eieren verstoppen en tegen een uur of 4 gaan we bij een vriendin eten en wijntjes drinken, rond 8 uur naar het paasvuur.
Maandag waarschijnlijk de woonboulevards af!
Error- Prater
- Aantal berichten : 1374
Punten : 1580
Registratiedatum : 02-03-11
Vrijdag is er een feestje hier in de voetbalkantine. Zaterdagavond heb ik twee verjaardagen en een afscheidsfeestje dus dat wordt nog lastig kiezen..
Zondag overdag werken tot 8 en daarna op stap, naar de matrixx. Maandag ook werken tot half 11. Verder thuis uitgebreid ontbijten maar niks bijzonders eigenlijk.
Zondag overdag werken tot 8 en daarna op stap, naar de matrixx. Maandag ook werken tot half 11. Verder thuis uitgebreid ontbijten maar niks bijzonders eigenlijk.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Weekend zit alweer aardig vol gepland:
Vrijdag: gewoon werken, avonddienst
Zaterdag: verjaardag van mijn zus
Zondag: naar mijn schoonfamilie
Maandag: high-tea-en met heel het gezin en aanhang (11)
Vrijdag: gewoon werken, avonddienst
Zaterdag: verjaardag van mijn zus
Zondag: naar mijn schoonfamilie
Maandag: high-tea-en met heel het gezin en aanhang (11)
Gast- Gast
Nee geen bijzondere dingen, maar heb wel 4 dagen weekend, dus lekker chillen en uitslapen!
Gast- Gast
vrijdag: nog vrij, ook nog geen plannend
zaterdag: mijn moeders jarig! Dus dnek dat ik daar een dagje ben als ik niet hoef te werken.
zondag: ook nog vrij, weet nog niet wat ik ga doen!
Maandag: ook nog geen idee!
Ik sta wel beschikbaar voor werken in het ziekenhuis dus wellicht dat ik nog wel een dagje ga werken.
Mijn man werkt ook met de paasdagen.
zaterdag: mijn moeders jarig! Dus dnek dat ik daar een dagje ben als ik niet hoef te werken.
zondag: ook nog vrij, weet nog niet wat ik ga doen!
Maandag: ook nog geen idee!
Ik sta wel beschikbaar voor werken in het ziekenhuis dus wellicht dat ik nog wel een dagje ga werken.
Mijn man werkt ook met de paasdagen.
SleepingBeauty- Kletskop
- Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10
Vrijdag gewoon werken, dan eten en een paar uur in de trein naar onze ouders. Vrijdagavond zijn we bij mijn schoonouuders.
Zaterdag: Gaat mijn vriend paintballen en ga ik shoppen met mijn moeder. 's Avonds ga ik wat drinken met vriendinnen.
Zondag: Eerste paasdag bij mijn ouders met een uitgebreid paasontbijt en mijn broer is er dan ook, verder niet veel plannen.
Maandag: Tweede paasdag bij mijn schoonouders, vast ook lekker ontbijten en verder geen plannen. Na het eten gaan we weer terug naar huis.
Zaterdag: Gaat mijn vriend paintballen en ga ik shoppen met mijn moeder. 's Avonds ga ik wat drinken met vriendinnen.
Zondag: Eerste paasdag bij mijn ouders met een uitgebreid paasontbijt en mijn broer is er dan ook, verder niet veel plannen.
Maandag: Tweede paasdag bij mijn schoonouders, vast ook lekker ontbijten en verder geen plannen. Na het eten gaan we weer terug naar huis.
minoessepoes- Ratel
- Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10
Pagina 2 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Hallo Paasweekend, jullie plannen?
» Hoe was jouw dag?
» Op jouw kunnen of op jouw persoonlijkheid hogerop komen?
» Wat zegt jouw avatar over jouw?
» Hoe is jouw dag vandaag?
» Hoe was jouw dag?
» Op jouw kunnen of op jouw persoonlijkheid hogerop komen?
» Wat zegt jouw avatar over jouw?
» Hoe is jouw dag vandaag?
Pagina 2 van 4
Permissies van dit forum: