Voedselallergie intolerantie
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
Voedselallergie intolerantie
Weet er iemand wat een goede manier is om uit te vinden waar je een allergie of intolerantie voor hebt?
Via bloed kun je bv wel gluten aantonen, maar bedoel het specifiek gericht op producten zoals een tomaat of een banaan.
Heeft die dit heeft laten doen?
Via bloed kun je bv wel gluten aantonen, maar bedoel het specifiek gericht op producten zoals een tomaat of een banaan.
Heeft die dit heeft laten doen?
Ploen- Fluisteraar
- Aantal berichten : 293
Punten : 336
Registratiedatum : 03-12-10
Re: Voedselallergie intolerantie
Ik vind je titel onbedoeld hilarisch. Ik ben ook erg intolerant tegen voedselallergie, dat vind ik maar niks.
Verder sluit ik me aan bij Maple.
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
Kun je beter even bij de huisarts navragen denk ik.
Ik heb zelf een keer zo'n test voor melk(producten) gehad.
Ik heb zelf een keer zo'n test voor melk(producten) gehad.
Gast- Gast
SuperGrover schreef:Ik vind je titel onbedoeld hilarisch. Ik ben ook erg intolerant tegen voedselallergie, dat vind ik maar niks.
haha, klopt! Inderdaad misschien bij de huisarts navragen, maar vroeg me af of mensen hier ervaring mee hadden want vind ook veel alternatieve testen zeg maar, bioresonantie geloof ik.
Ploen- Fluisteraar
Er bestaat geen ideale test om een voedsel allergie aan te tonen. De standaard voor diagnostiek van koemelkallergie is de eliminatie/provocatie test. Deze heb ik zelf wel eens gedaan en mijn zoontje ook. ik heb koemelk allergie en hij waarschijnlijk niet.
loesje- Kletskop
- Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb dit laten doen via een praktijk voor biologische geneeskunde (www.pbg.nl). Moest bloed laten prikken in het ziekenhuis in mijn woonplaats en dat werd door die praktijk opgestuurd naar Duitsland.
Ik heb nu een hele lijst met producten waar ik op reageer, bijvoorbeeld suiker, druiven, citrusvruchten, cacao...
Ik heb nu een hele lijst met producten waar ik op reageer, bijvoorbeeld suiker, druiven, citrusvruchten, cacao...
Ugly Betty- Kletskop
- Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10
Ugly Betty schreef:Ik heb dit laten doen via een praktijk voor biologische geneeskunde (www.pbg.nl). Moest bloed laten prikken in het ziekenhuis in mijn woonplaats en dat werd door die praktijk opgestuurd naar Duitsland.
En moet je dat zelf betalen of wordt het vergoed?
Ploen- Fluisteraar
Het werd gedeeltelijk vergoed, 50% of 75% ofzo? Maar het kost volgens mij wel rond de € 200,-
Ugly Betty- Kletskop
- Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Voedselallergie?
» Kindje met een voedselallergie
» Voedselallergie en op vakantie
» Wie is hier Lactose Intolerant?
» lactose intolerantie
» Kindje met een voedselallergie
» Voedselallergie en op vakantie