Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Shoesme Walk-Proof/Extreme-Flex * Teenslippers?

+4
moepie
Kat1980
Bloempjuh23
PiP
8 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Shoesme Walk-Proof/Extreme-Flex  * Teenslippers? - Pagina 2 Empty Re: Shoesme Walk-Proof/Extreme-Flex * Teenslippers?

Bericht  moepie za 16 apr 2011 - 9:59

Pip; leuke schoentjes zijn het geworden!
Wij zijn vandaag ook met E. schoenen wezen passen. Ze zou maat 21 moeten hebben, 20 zou nog net kunnen maar dan is ze er waarschijnlijk zo uit.
Maar wat onwijs moeilijk! Ik weet heel goed wat ik leuk vind dus die mevrouw in de winkel zal wel gedacht hebben wat een zeur van een moeder Wink Vond ik eindelijk iets heel erg leuk, vond m'n man die niks, net jongens schoenen zei hij (die van shoesme met blauwe sterren erop). Uiteindelijk een heel leuk schoentje gevonden van Red Rag (ofzo) bleek er verschil te zitten in de linker en rechter. De bandjes van de een waren veel langer, zag er gek uit, dat vond ik zonde van het geld! Dus helaas hebben we nog niks! Nog maar eens even verder neuzen.
moepie
moepie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Shoesme Walk-Proof/Extreme-Flex  * Teenslippers? - Pagina 2 Empty Re: Shoesme Walk-Proof/Extreme-Flex * Teenslippers?

Bericht  PiP za 16 apr 2011 - 22:00

Haha Moepie, mijn man vroeg op gegeven moment ook aan me, wat vind je nou eigenlijk WEL leuk dan Very Happy

*edit* ik zie trouwens dat je ongesteld bent, wat super!
Nou ja, ik neem aan tenminste dat je er blij mee bent omdat het zo lang duurde?

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  moepie zo 17 apr 2011 - 5:29

PiP schreef:Haha Moepie, mijn man vroeg op gegeven moment ook aan me, wat vind je nou eigenlijk WEL leuk dan Very Happy

*edit* ik zie trouwens dat je ongesteld bent, wat super!
Nou ja, ik neem aan tenminste dat je er blij mee bent omdat het zo lang duurde?

Nou ik had liever wat anders gehad hoor Wink
Maar echt ongesteld is het nog niet, m'n ticker begint vanzelf weer opnieuw. Maar ik ben inmiddels al weer aan de medicijnen hoor, dat het zo lang duurde was m'n vorige cyclus, nu zal m'n cyclus rond de 30 dagen zitten.
moepie
moepie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: