Walk of the earth ken je ze al?
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
Walk of the earth ken je ze al?
Wat vind je er van?
Ze hebben meerdere leuke covers gemaakt vind ik.
Bosjesvrouw- Prater
- Aantal berichten : 1368
Punten : 1428
Registratiedatum : 17-11-10
Re: Walk of the earth ken je ze al?
Echt ontzettend knap. Ik kende ze nog niet, maar ze kunnen erg goed muziek maken. Pfoe..
Gast- Gast
Yoyo schreef:Echt ontzettend knap. Ik kende ze nog niet, maar ze kunnen erg goed muziek maken. Pfoe..
Ja idd knap. Ik zag de clip v/d week langs komen op facebook en gister waren ze te horen bij q music.
Bosjesvrouw- Prater
- Aantal berichten : 1368
Punten : 1428
Zolang ze maar niet met de eer gaan strijken van 't nummer vind ik alles best
Maar de cover is erg leuk, en dat gitaarspel is leuk gedaan! Maar de stem haalt het toch niet bij Wally
Maar de cover is erg leuk, en dat gitaarspel is leuk gedaan! Maar de stem haalt het toch niet bij Wally
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Ik zag hem ook langskomen. Ik vind het erg gaaf gedaan, maar het orgineel is vele malen mooier.
Gast- Gast
Ik zag hem een paar dagen geleden op Facebook voorbij komen. Ik had in 1e instantie de clip weggeklikt en hoorde dus alleen de muziek. Aan de reacties dacht ik dat er iets spectaculairs moest gebeuren maar ik hoorde het niet. Toen maar even gekeken en toen snapte ik hem
Gast- Gast
Ik zag hem op FB voorbij komen. Erg leuk gedaan, maar het origineel blijft toch het beste!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Birgit schreef:Ik zag hem een paar dagen geleden op Facebook voorbij komen. Ik had in 1e instantie de clip weggeklikt en hoorde dus alleen de muziek. Aan de reacties dacht ik dat er iets spectaculairs moest gebeuren maar ik hoorde het niet. Toen maar even gekeken en toen snapte ik hem
Hier net zo... Alleen hier was het mijn vriend die zei van goh moet je nu toch eens kijken! Nou even meegekeken en toen snapte ik alle heisa er pas over
Tsjip- Prater
- Aantal berichten : 1489
Punten : 1512
Registratiedatum : 18-11-10
Wat knap! Ik kende ze nog niet!
Jezzie- Ratel
- Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: