Shoesme!
+3
Susan
Liadan
Coco
7 plaatsers
Pagina 1 van 1
Shoesme!
Hebben jullie schoenen van shoesme voor je kind? Hoe vallen die?
Ik heb voor mijn dochtertje laarsjes gekocht, maat 21. Ze draagt nu nog maat 19, al is dat aan de krappe kant. Ze heeft vrij smalle voeten en een normale wreef, maar het is best een drama om ze aan te krijgen. Terwijl haar voet er toch makkelijk in moet passen.
Is dat herkenbaar voor iemand?
Ik heb voor mijn dochtertje laarsjes gekocht, maat 21. Ze draagt nu nog maat 19, al is dat aan de krappe kant. Ze heeft vrij smalle voeten en een normale wreef, maar het is best een drama om ze aan te krijgen. Terwijl haar voet er toch makkelijk in moet passen.
Is dat herkenbaar voor iemand?
Coco- Ratel
- Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11
Re: Shoesme!
Ik heb geen ervaring met laarsjes van shoesme. Mijn dochter heeft wel 2 paar gewone schoenen daarvan gehad en die vielen klein.
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10
Haar voeten passen er op zich prima in, als ik die onder de zool houdt, is er echt ruimte zat over, het is vooral de schacht waar het lastig is. Ik twijfel of dat wel uit zal lopen.
Edit: is het trouwens normaal dat de zooltjes er los inliggen?
Edit: is het trouwens normaal dat de zooltjes er los inliggen?
Laatst aangepast door Nois op zo 31 jul 2011 - 0:01; in totaal 1 keer bewerkt
Coco- Ratel
Ik heb ze online besteld, ze kunnen nog retour.
Coco- Ratel
Als de schacht te smal is dan heeft dat niet zoveel met de voet te maken. Ik had voor Yrsa leuke laarsjes van Clic gezien, maat de schacht was net te smal voor haar kuitjes, aan haar voeten zaten ze wel goed en ik kreeg ze ook wel dicht, maar ze zou er dan geen maillot of broek in kunnen dragen. Ik ga dus nadat gewoon op zoek naar soortgelijke laarsjes van een ander merk.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Hier tot nu toe alleen nog maar shoesme schoentjes gehad.