Shoesme!
+3
Susan
Liadan
Coco
7 plaatsers
Pagina 1 van 1
Shoesme!
Hebben jullie schoenen van shoesme voor je kind? Hoe vallen die?
Ik heb voor mijn dochtertje laarsjes gekocht, maat 21. Ze draagt nu nog maat 19, al is dat aan de krappe kant. Ze heeft vrij smalle voeten en een normale wreef, maar het is best een drama om ze aan te krijgen. Terwijl haar voet er toch makkelijk in moet passen.
Is dat herkenbaar voor iemand?
Ik heb voor mijn dochtertje laarsjes gekocht, maat 21. Ze draagt nu nog maat 19, al is dat aan de krappe kant. Ze heeft vrij smalle voeten en een normale wreef, maar het is best een drama om ze aan te krijgen. Terwijl haar voet er toch makkelijk in moet passen.
Is dat herkenbaar voor iemand?
Coco- Ratel
- Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11
Re: Shoesme!
Ik heb geen ervaring met laarsjes van shoesme. Mijn dochter heeft wel 2 paar gewone schoenen daarvan gehad en die vielen klein.
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10
Haar voeten passen er op zich prima in, als ik die onder de zool houdt, is er echt ruimte zat over, het is vooral de schacht waar het lastig is. Ik twijfel of dat wel uit zal lopen.
Edit: is het trouwens normaal dat de zooltjes er los inliggen?
Edit: is het trouwens normaal dat de zooltjes er los inliggen?
Laatst aangepast door Nois op zo 31 jul 2011 - 0:01; in totaal 1 keer bewerkt
Coco- Ratel
Ik heb ze online besteld, ze kunnen nog retour.
Coco- Ratel
Als de schacht te smal is dan heeft dat niet zoveel met de voet te maken. Ik had voor Yrsa leuke laarsjes van Clic gezien, maat de schacht was net te smal voor haar kuitjes, aan haar voeten zaten ze wel goed en ik kreeg ze ook wel dicht, maar ze zou er dan geen maillot of broek in kunnen dragen. Ik ga dus nadat gewoon op zoek naar soortgelijke laarsjes van een ander merk.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Hier tot nu toe alleen nog maar shoesme schoentjes gehad.
Eerste twee extreme flex zolen, en nu walk-proof zolen.
Maar het klopt idd dat de zooltjes altijd er los in zitten.
Ik heb geen ervaring met laarsjes, maar als je twijfelt zou ik het zeker niet doen!
Dan kan je ze nog beter terug sturen en voor dezelfde schoenen kijken in een winkel.
Die zien precies hoe ze zitten ed.
Ik heb geen ervaring met laarsjes, maar als je twijfelt zou ik het zeker niet doen!
Dan kan je ze nog beter terug sturen en voor dezelfde schoenen kijken in een winkel.
Die zien precies hoe ze zitten ed.
-Ieniemienie-- Kletskop
- Aantal berichten : 1716
Punten : 2113
De schacht is niet te smal voor haar benen/kuiten, die zitten vrij ruim. Haar voet krijg ik er moeilijk in bij de wreef dus, terwijl ze geen hoge wreef heeft.
Maar ik stuur ze idd maar retour, voor 90 euro (wat zijn kinderenschoenen toch duur ) durf ik het er niet op te wagen dat het uitloopt en met een schoenlepen bij haar lijkt mij geen goed plan.
Maar ik stuur ze idd maar retour, voor 90 euro (wat zijn kinderenschoenen toch duur ) durf ik het er niet op te wagen dat het uitloopt en met een schoenlepen bij haar lijkt mij geen goed plan.
Coco- Ratel
-Ieniemienie- schreef:Hier tot nu toe alleen nog maar shoesme schoentjes gehad.
+1, alleen hebben we hier in de walk-proof schoentjes de zooltjes niet los erin zitten, die lijken wel vastgelijmd
pindaatje- Prater
- Aantal berichten : 888
Punten : 974
Registratiedatum : 23-11-10
ik heb geen ervaring met deze laarsjes, bij Joris vielen de gewone schoentjes wel ook klein.
Een losse zool is vaak bij kinderschoenen zodat je de binnenmaat makkelijker kunt checken. Je kunt dan het zooltje eruit halen en onder haar voet houden om te vergelijken. Omdat je niet altijd goed de tenen kunt voelen. En de onderkant kan gelijk zijn van 2 schoenen, maar de binnenkant kan een hoop verschil inzitten. Joris zit al 9 maanden in maat 25. Doordat hij eerst hele kleine schoentjes had, daarna gewone, en nu toevallig een schoen die juist heel ruim vallen, haha. Want zijn voeten groeien wel bij de metingen, maar de binnenmaat verschilt dus gewoon erg veel!
Een losse zool is vaak bij kinderschoenen zodat je de binnenmaat makkelijker kunt checken. Je kunt dan het zooltje eruit halen en onder haar voet houden om te vergelijken. Omdat je niet altijd goed de tenen kunt voelen. En de onderkant kan gelijk zijn van 2 schoenen, maar de binnenkant kan een hoop verschil inzitten. Joris zit al 9 maanden in maat 25. Doordat hij eerst hele kleine schoentjes had, daarna gewone, en nu toevallig een schoen die juist heel ruim vallen, haha. Want zijn voeten groeien wel bij de metingen, maar de binnenmaat verschilt dus gewoon erg veel!
LMCurious- Prater
- Aantal berichten : 1052
Punten : 1167
Registratiedatum : 19-11-10
Hier inderdaad ook zooltjes die vastgelijmd zitten.pindaatje schreef:-Ieniemienie- schreef:Hier tot nu toe alleen nog maar shoesme schoentjes gehad.
+1, alleen hebben we hier in de walk-proof schoentjes de zooltjes niet los erin zitten, die lijken wel vastgelijmd
F heeft eerst maat 20 extreme flex gehad en nu weer maat 20 maar dan walkproof. Die extreme flex wou ik haar pas een keer aandoen omdat de andere zeiknat waren, maar kreeg deze amper nog aan...
Eerst wou ik ook automatische een maat groter bestellen, maar dat bleek dus heel niet nodig te zijn.
Ze had tegelijk met Shoesme extreme flex 20 ook oxxy 19, maar die vielen ruimen(of shoesme dus kleiner;))
Nu wil ik er eigenlijk ook een 2e set bij, maar wat zijn die schoentjes duur
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: