Wat drinken jullie kids?
+21
Kat1980
Bruintje Beer
Sjonno
VeryCherry
moepie
Thunder
sandra
Mikki
xxjojootjexx
Mida4you
maiadebij
Darius
Susan
Meeko
Fiwen
Bolleke
Parisienne
LindaK
Liadan
loesje
-Ieniemienie-
25 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Wat drinken jullie kids?
Mijn zoontje drinkt veel roosvicee, thee, sap, melk en af en toe een half glaasje cola bij mijn ouders.
En heel heel heel soms krijgt hij ijskoffie of koffie met meer melk dan koffie, maar dat is echt een traktatie voor hem.
Oja, hij is 7,5
En heel heel heel soms krijgt hij ijskoffie of koffie met meer melk dan koffie, maar dat is echt een traktatie voor hem.
Oja, hij is 7,5
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Rick is bijna 3,5 en drinkt thuis water, thee, melk en soms chocolademelk. Als we weggaan krijgt hij meestal een pakje roosvicee. Bij mijn schoonzus drinkt hij soms wat ijsthee, mijn neefjes drinken dat en Rick houdt ik dan echt niet tevreden met alleen water maar dat is maar 3 slokken en dan hoeft hij de ijsthee niet meer.
Lisa is bijna 2 en drinkt alleen melk en water. Roosvicee, ranje oid vind ze helemaal niets.
Lisa is bijna 2 en drinkt alleen melk en water. Roosvicee, ranje oid vind ze helemaal niets.
Sjonno- Fluisteraar
- Aantal berichten : 468
Punten : 487
Registratiedatum : 19-11-10
Mijn dochter drinkt melk, thee(zonder suiker) met melk en diksap.
Als we weggaan nemen we een pakje sap mee. Ze krijgt soms ook fristi maar alleen als we uit eten gaan.
Voorlopig krijgt ze nog geen prik.
Als we weggaan nemen we een pakje sap mee. Ze krijgt soms ook fristi maar alleen als we uit eten gaan.
Voorlopig krijgt ze nog geen prik.
Bruintje Beer- Kletskop
- Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Registratiedatum : 18-11-10
Hier drinken ze van alles. Water drinkt alleen Tygo, Jens vind het niet lekker. Zo ook met thee trouwens. Verder drinken ze appelsap, sinasappelsap en verder alle soorten sappen die ik meeneem. Van roosvicee 50/50, wicky, rozenbottel noem maar op. Alle smaken carvan, capri sonne. Eigenlijk teveel om op te noemen.
Tygo krijgt op zondag wel eens een klein flesje aquarius te drinken bij het voetballen en van mij krijgt hij soms wel eens een slokje sinas. Ik drink zelf eigenlijk nooit prik, alleen soms in het weekend.
Fristi, Yogho yogho, chocomel of dat soort aanverwanten krijgen ze hier dus pertinent niet. Dat vind ik zo'n troep en dikmakers.
Tygo krijgt op zondag wel eens een klein flesje aquarius te drinken bij het voetballen en van mij krijgt hij soms wel eens een slokje sinas. Ik drink zelf eigenlijk nooit prik, alleen soms in het weekend.
Fristi, Yogho yogho, chocomel of dat soort aanverwanten krijgen ze hier dus pertinent niet. Dat vind ik zo'n troep en dikmakers.
Gast- Gast
Mijn zoontje drinkt: Water, thee, diksap of roosvicee en soms appelsap aangelengd met water. Ohja en melk
Gast- Gast
Cola en energie drank... Bizar!!!
J drinkt hier melk en water met een klein drupje aanlenglimonade. Heel soms drinkt hij wel eens iets van spa en fruit.
T drinkt nog allleen maar flesvoeding.
Wanneer ik cola zou gaan geven??? Geen idee, voorlopig nog lang niet. Zo lang hij niet weet wat het is en niet weet hoe het smaakt, hoeft hij ook niks te missen. Dan houden we het gewoon bij drankjes zonder prik.
J drinkt hier melk en water met een klein drupje aanlenglimonade. Heel soms drinkt hij wel eens iets van spa en fruit.
T drinkt nog allleen maar flesvoeding.
Wanneer ik cola zou gaan geven??? Geen idee, voorlopig nog lang niet. Zo lang hij niet weet wat het is en niet weet hoe het smaakt, hoeft hij ook niks te missen. Dan houden we het gewoon bij drankjes zonder prik.
Kat1980- Kletskop
- Aantal berichten : 1662
Punten : 2005
F is 16 maand en drinkt: roosvicee, water (paar slokken en dan is het niet lekker meer), thee met (riet)suiker(anders wil ze het ook niet) melk, boerenland drinkyoghurt en soms gewone roosvicee drink uit een pak(je).
Cola krijgt ze van mij absoluut nog niet, en energiedrank Nee, ik vind dat iets voor volwassenen, ook niet voor oudere kinderen.
Cola krijgt ze van mij absoluut nog niet, en energiedrank Nee, ik vind dat iets voor volwassenen, ook niet voor oudere kinderen.
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
Hier mag de oudste van bijna 4 op een feestje soms een half glaasje cola of bij hoge uitzondering in weekend een slokje uit papa's glas. Echt lekker vind hij het niet vaak vraagt hij erom en laat het staan. Is meer omdat hij het stoer vind omdat het normaal niet mag. In het weekend mag hij wel een glas taksi
De middelste van bijna 2 drinkt alleen ranja, roosvicee 50/50, of mona yomild. Meeste gewoon waterige sapjes dus. Soms bij feest een glaasje taksi.
De middelste van bijna 2 drinkt alleen ranja, roosvicee 50/50, of mona yomild. Meeste gewoon waterige sapjes dus. Soms bij feest een glaasje taksi.
missmarm- Fluisteraar
- Aantal berichten : 191
Punten : 238
Registratiedatum : 18-11-10
T is 5,5 maand en krijgt alleen nog borstvoeding.
Ik kan me herinneren dat wij vroeger kindercola kregen...denk wel dat we toen een jaar of 5 of 6 waren?
Ik kan me herinneren dat wij vroeger kindercola kregen...denk wel dat we toen een jaar of 5 of 6 waren?
Teddyaapje- Ratel
- Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
VeryCherry schreef:Mijn zoontje drinkt veel roosvicee, thee, sap, melk en af en toe een half glaasje cola bij mijn ouders.
Oja, hij is 7,5
Haha mijn moeder dronk altijd koffie met gekookte melk, dat luste ik ook op die leeftijd dus ik kreeg het soms ook al.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» moedigen jullie jullie kids aan, om een bepaalde sport....
» Jullie nog geshopt voor de kids?
» Hoe vaak zien jullie kids opa en oma?
» Zijn jullie kids wel eens lastig?
» Is jullie uitgavenpatroon erg veranderd sinds de kids?
» Jullie nog geshopt voor de kids?
» Hoe vaak zien jullie kids opa en oma?
» Zijn jullie kids wel eens lastig?
» Is jullie uitgavenpatroon erg veranderd sinds de kids?
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: