Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat voor een huisdier heb je en wat is zijn/haar naam?

+84
TwistedAngel
luenca
M-G
PrimaBella
Sorella
Miss_Jessii
loura
smooch
Sneeuwvlok
Marcellah89
Shadowfax
Tullow
Shy
Butterfly78
SoezieQ
banjer49
Caro
Lejow
Sanne_86
Luthien
sanne-84
rozeblond
Miss G
mzcharlotte
Cato
Olijfje
_Inge_
Tazz
SleepingBeauty
Tsjip
patjuhhh
me-girl
Vanillivi
Burn
Jelin
ShallY
Raindrop
Caroow
Pannetoet
Mizz_S
mo-lola
Jeanette
Sterre
Koffieleut
Papillon
Moezie
Melis1985
Mari
Bolleke
Cow
Oasis
Snoes
Curious
Flippin' Bitch
Blond
Mermaid
Roxi3
Fiwen
vlinder19
Clapperdie
Bliss
Snack a Jack
Sarah1985
yvonneh
JD
Joli86
Highway
Jezzie
VeryCherry
Sweety
Guus
Fearie
Sjaantje
Phileine
Poisongirl
_Lacey_
Inge
Pien
Aziraphale
bolus26
Beachgirl
*Rainbow
M_as
Cheesegirl
88 plaatsers

Pagina 3 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Ga naar beneden

Wat voor een huisdier heb je en wat is zijn/haar naam? - Pagina 3 Empty Re: Wat voor een huisdier heb je en wat is zijn/haar naam?

Bericht  Fiwen wo 13 apr 2011 - 7:51

@Vlinder --> Leuk kittens! Lijkt me alleen zo moeilijk om ze straks weg te moeten doen...

Wij hebben 2 poezen Luna (bruin) en Cira (grijs)

Wat voor een huisdier heb je en wat is zijn/haar naam? - Pagina 3 Lunaencira

Fiwen
Fiwen
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1947
Punten : 1992
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor een huisdier heb je en wat is zijn/haar naam? - Pagina 3 Empty Re: Wat voor een huisdier heb je en wat is zijn/haar naam?

Bericht  Gast wo 13 apr 2011 - 7:57

Wij hebben 2 kittens (broertjes):

Stip & Storm
Stip is zwart met een witte kop en midden op zijn kin.. je raad het al.. een zwarte stip Wink
Storm is een heerlijke druktemaker die het hele huis doorstormt.

En de namen samen vonden we wel leuk klinken Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 13 apr 2011 - 8:40

Mijn kater heet Beau:

Wat voor een huisdier heb je en wat is zijn/haar naam? - Pagina 3 Foto-OXJMC36P

Gast
Gast

Bericht  Roxi3 wo 13 apr 2011 - 8:43

Ik heb een kitten en ze heet Kitty Very Happy

Roxi3
Prater
Prater

Aantal berichten : 1099
Punten : 1130
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Mermaid wo 13 apr 2011 - 8:45

2 cavia's; bounty & twix (die naam hadden ze al in de dierenwinkel)
hiervoor had ik mr & mrs Smith, ook cavia's.
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814

Bericht  Blond wo 13 apr 2011 - 8:50

Ik heb een kat en hij heet Otje. Hij komt uit het asiel, en heette eigenlijk Obiwankanobi (naar dat Star Wars figuur), maar dat vonden we niets. We wilden wel de eerste letter hetzelfde houden, vandaar.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast wo 13 apr 2011 - 9:02

Ik heb een kat, Frits RoderickVeelo Valentijn Zonneveld en een poes, Zus(je).

Gast
Gast

Bericht  Flippin' Bitch wo 13 apr 2011 - 9:10

Konijn Sambal en kat Moortje.
Vrijdag had ik er opeens een huisdier bij. Er was een baby merel mijn huis in gelopen. Inmiddels woont ie in m'n tuin, waar pa & ma regelmatig met wormen en zo voor 'm komen aanzetten.
Flippin' Bitch
Flippin' Bitch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Curious wo 13 apr 2011 - 9:12

Onze poes Duvel en de hond (border collie) heet Loeka
Curious
Curious
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1541
Punten : 1742
Registratiedatum : 24-02-11

Bericht  Flippin' Bitch wo 13 apr 2011 - 9:15

Poisongirl schreef:
_Lacey_ schreef:
Poisongirl schreef:
_Lacey_ schreef:Een cavia: Kees.
Dat vindik echt een cavia-naam! Geweldig :P

Wij hebben een poes, ze heet Squirly. Vroeger hadden we een poes die heette Roosje, een andere poes die we daarna hadden heette Miny en de poezen die mijn ouders nu hebben heten Janssen en van den Bergh
Thanx smile . Ik houd van mensennamen voor dieren.
Janssen en van den Bergh vind ik ook meesterlijk!
Miny ging dood en toen zei mijn moeder ik wil twee poezen en zo gaan ze heten! Wij vonden het eerst wennen, maar het is zo leuk als ze in de tuin spelen en je roept ze dan : "Jaaaaaaaanssen, van den Beeerrrruuuuugh, eeeeeeten! haha. Soms kijken mensen dan echt zo om smile

Haha, ik heb me ook voorgenomen dat het volgende beest gewoon mijn achternaam als naam krijgt 'Van ..., hier komen!'
Flippin' Bitch
Flippin' Bitch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Gast wo 13 apr 2011 - 9:31

Whaha, Tris, ik verbaas me elke keer weer over de volledige naam van je kat. Hoe kwam je daar nou toch op?

Wij hebben twee poezen, ze heten Izzy en Moppy.

Oh ja, en twee vissen zonder naam.

Gast
Gast

Bericht  Snoes wo 13 apr 2011 - 9:53

Ik heb een poes, zij noemt Noor(tje).

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120

Bericht  Gast wo 13 apr 2011 - 10:38

Frits is gewoon een kat met stijl, klasse en charisma... Zo'n schepsel verdient een tweede naam dacht ik! Iets chiques... En ik vond Roderick altijd zo'n kakkernaam! Ennn ik dacht dat de BN'er Roderick Veelo, Roderickveelo *achternaam* heette, zoals Peter Jan bijv... Dus, ik vond RoderickVeelo uitermate geschikt! Leaf vond Valentijn echter beter passen, dus toen kreeg-ie gewoon 3 namen en hij draagt mijn achternaam..

Als ik boos ben roep ik ook echt gewoon "Frits Zonneveld, hier komen!" Ennn dan weet-ie ook dat-ie de sjaak is Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 13 apr 2011 - 10:40

Trisha schreef:Frits is gewoon een kat met stijl, klasse en charisma... Zo'n schepsel verdient een tweede naam dacht ik! Iets chiques... En ik vond Roderick altijd zo'n kakkernaam! Ennn ik dacht dat de BN'er Roderick Veelo, Roderickveelo *achternaam* heette, zoals Peter Jan bijv... Dus, ik vond RoderickVeelo uitermate geschikt! Leaf vond Valentijn echter beter passen, dus toen kreeg-ie gewoon 3 namen en hij draagt mijn achternaam..

Als ik boos ben roep ik ook echt gewoon "Frits Zonneveld, hier komen!" Ennn dan weet-ie ook dat-ie de sjaak is Very Happy

Hahahaha briljant Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Sjaantje wo 13 apr 2011 - 10:41

Trisha, geweldige gedachtes zitten er achter Frits' naam! lol!
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9631
Punten : 10334

Bericht  Gast wo 13 apr 2011 - 10:48

Hier is meneer F. R. V. Zonneveld

Wat voor een huisdier heb je en wat is zijn/haar naam? - Pagina 3 1267901044_5_vioB

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 13 apr 2011 - 10:49

Wat een knapperd, Tris! Hij doet z'n naam eer aan Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Oasis wo 13 apr 2011 - 10:50

Wij hebben momenteel 1 poes en zij heet Minoes smile
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4392
Punten : 4662

Bericht  Sjaantje wo 13 apr 2011 - 10:51

Ja Tris, statig is ie wel!

Ik vind het echt superleuk om alle dierennamen zo eens te lezen Very Happy
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast wo 13 apr 2011 - 10:53

Alex schreef:Wat een knapperd, Tris! Hij doet z'n naam eer aan Very Happy

Ik ben zoo trots als iemand m'n kat een compliment geeft! Dan voel ik me echt een trotse mamma Very Happy Ik ben een nerd, ik weet 't ... Ik ben zoo blij met 't beestje. Echt, elke dag als ik thuis kom en hij komt op me af, voel ik een kriebel in m'n buik omdat ik zó gelukkig met 'm ben.. Als ik in bed lig en ik hoor 'm spinnend binnenkomen, krijg ik gelijk glimlach op m'n gezicht, omdat ik weet dat ie dan tegen me aan komt liggen om te kunnen melken :P Of als ik uit ben geweest en 's nachts thuis kom, dan komt-ie z'n mandje uit en zit met dichtgeknepen oogjes naast me op bed, nog helemaal moe, maar wel bij me in de buurt... Ahh ik ben gewoon verliefd op m'n kleine Fritsepits I love you

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 13 apr 2011 - 10:55

Ze is inmiddels niet meer van mij, maar van de ouders van de vriend van mijn moeder. Dit omdat we met ons allen 40 uur werkten en niet meer voor haar konden zorgen en deze mensen gepensioneerd zijn en perfect, en beter dan wij ooit zouden kunnen, voor haar zorgen.

Ze heeft de naam Quincey. En ik weet niet meer waarom. De hond van mijn ex en van mij heette Jersey (Uitspraak Jerzey) en Quincey sloot daar wel leuk bij aan. (Beiden jackies)

Onze boxer heette Dezer, afgeleid van onze kat Desi. Onze kat was een schat, onze boxer ook. Helaas beiden overleden.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 13 apr 2011 - 10:56

Hahahaha, dat je verliefd op hem bent dat spat van je tekst af Very Happy Superleuk joh, ik word er helemaal vrolijk en blij van.

Gast
Gast

Bericht  Sjaantje wo 13 apr 2011 - 10:58

Trisha, door de manier waarop je in je laatste post over Frits praat, zou ik ook gelijk verliefd op hem worden! Geef hem maar een dikke knuffel hug
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Cow wo 13 apr 2011 - 18:42

Ik heb 2 poezen Zus(je) links en Noa rechts

Wat voor een huisdier heb je en wat is zijn/haar naam? - Pagina 3 1041565694_5_tiDb
Cow
Cow
Prater
Prater

Aantal berichten : 1066
Punten : 1080
Registratiedatum : 10-12-10

Bericht  Gast wo 13 apr 2011 - 18:50

Wij hebben twee poezen. Morgen worden ze twee.

Wat voor een huisdier heb je en wat is zijn/haar naam? - Pagina 3 928308716_5_ELa1_1
Luna

Wat voor een huisdier heb je en wat is zijn/haar naam? - Pagina 3 928308568_5_RmyJ_1
Terra

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: