Dagcafé
+30
Moezie
Merai
Snoes
ExpressoB
Zwoesj
Curious
M_as
Laquisia
Kaboutertje
remover27
Zwerver
Feline
May
Bimbam
Poisongirl
Jeanette
Sweety
Marie
Minx
Chocolate Cookie
Flinder
Mida4you
Lejow
Burn
VeryCherry
Suus
Qiara
Toet
Sjaantje
Jordana
34 plaatsers
Pagina 30 van 40
Pagina 30 van 40 • 1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40
Re: Dagcafé
Coole bril heb je dan, Donnaa! Ik was al tig keer in de brillenwinkel (Pearle) wezen kijken maar ze hadden steeds niks leuks. En deze... ik zette hem op en zus, ik én verkoopster zeiden gelijk: 'Jah! Dat is hem!'
Staat je bril morgen ook op de foto? Dan zal ik es vergelijken
VC, huilen is niet stom, huilen is heerlijk! (af en toe)
ABE: ja, waarom niet gelijk alle ramen??? Het doet je spaarpot inderdaad flink slinken maar misschien is dat ook wel weer redelijk snel aangevuld en zijn de rolgordijnen een goede investering? Ik wil maar zeggen: alleen doen wat je zélf wilt. Zet alle voors en tegens tegenover elkaar en wacht desnoods het financiële plaatje even af voordat je een beslissing neemt.
VC, huilen is niet stom, huilen is heerlijk! (af en toe)
ABE: ja, waarom niet gelijk alle ramen??? Het doet je spaarpot inderdaad flink slinken maar misschien is dat ook wel weer redelijk snel aangevuld en zijn de rolgordijnen een goede investering? Ik wil maar zeggen: alleen doen wat je zélf wilt. Zet alle voors en tegens tegenover elkaar en wacht desnoods het financiële plaatje even af voordat je een beslissing neemt.
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Ja die staat vast ook wel bij op de foto, haha..Sjaantje schreef:Coole bril heb je dan, Donnaa! Ik was al tig keer in de brillenwinkel (Pearle) wezen kijken maar ze hadden steeds niks leuks. En deze... ik zette hem op en zus, ik én verkoopster zeiden gelijk: 'Jah! Dat is hem!'
Gast- Gast
Nou, het wordt dus toch overstappen op Amsterdam Centraal :S
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Oh neeeeeeeeeeeeeeeee VC :S
Het er kennelijk niks over te zeggen, echt belachelijk. Kan wel met de auto hoor, maar dat kost me meer parkeergeld als dat ik met de trein ga.
Sjaantje schreef:
Klopt. Maar maandag wordt mijn nieuwe vitrage ook geleverd? En dan is het opeens dubbel op. X bedrag voor vitrage en dan ook nog een X bedrag voor rolgordijnen. En dat terwijl ik eerst twijfelde over welke ik wilde nemen, neem ik nu allebei? Maar anderzijds, dat maakt mijn huis wel mijn huis en kan ik de buurman definitief verbannen uit mijn huis (we delen balkon en hij staat daar in de zomer graag op) en dat is ook iets waard. Maar zou vitrage hem niet voldoende verbannen?
En financieel kan ik het doen. Maar ik moet nog een bekeuring en aanslag betalen. Mijn auto moet worden gerepareerd (100 euro ongeveer), straks voor de APK (Normaal wordt dat door G. gedaan, maar dat kan ik denk ik nu wel schudden) en ik moet voor september ook nog een belastingaangifte doen. Ik word kribbig als ik onder een bepaald spaarbedrag kom, terwijl ik voorheen altijd rood stond. Vreemde ontwikkelingen hier.
VC; Ik maakte maar een grapje over Joris en zijn programma.
Gast- Gast
VC: ken je niet iemand met een gehandicaptenparkeerkaart die met je mee wilt? Als er plek is (3 plaatsen) mag je 3 uur gratis parkeren op schiphol
Yup, zaterdag had ik alles al uitgezocht, maar nu gaat het zo omdat we er dan om tien uur zijn, als we de rechtstreekse trein nemen zijn we er 8 minuten over tien. Ergens hoop ik dat we de trein in Amsterdam missen, alleen al om te bewijzen dat ik gewoon gelijk heb. Maar dan missen we weer tijd samen en dat wil ik ook niet.
Ik kan natuurlijk ook een student aanschieten en vragen of ik op zijn kortingskaart mee mag.
@alex, hoorde al hoe je intake vergaan was, maar weet je ook al iets over welke Ad je slikken gaat?
Curious- Kletskop
- Aantal berichten : 1541
Punten : 1742
Registratiedatum : 24-02-11
Oh, dat deden wij ook wel hoor.. Naar Amsterdam voor de helft van de prijs..VeryCherry schreef:Ik kan natuurlijk ook een student aanschieten en vragen of ik op zijn kortingskaart mee mag.
Gast- Gast
ABE, je laat het doen door zo'n woon-winkel, toch? Is het dan niet voordeliger om bijv. alleen de rolgordijnen ergens anders vandaan te halen? Geen idee of dat scheelt hoor!
En buurman bannen is op zich wel een goede reden om ook het zijraam te doen. Maar goed, je zou het even kunnen aankijken hoe het gaat als er daar alleen vitrage hangt, desnoods doe je nu alleen het voorraam en over een tijdje, als je nog even hebt kunnen nadenken en sparen, kun je altijd nog extra rolgordijnen erbij kopen. Toch?
En buurman bannen is op zich wel een goede reden om ook het zijraam te doen. Maar goed, je zou het even kunnen aankijken hoe het gaat als er daar alleen vitrage hangt, desnoods doe je nu alleen het voorraam en over een tijdje, als je nog even hebt kunnen nadenken en sparen, kun je altijd nog extra rolgordijnen erbij kopen. Toch?
Alex schreef:Misschien wil Sjaan wel met je mee!
Whaaaaaaaaaaaah Sjaan loves Schiphol en vliegtuigen!!!! Dus ja, ik had heel graag mee gewild
Maar half 10 daar zijn red ik helaas niet
_Donnaa schreef:Oh, dat deden wij ook wel hoor.. Naar Amsterdam voor de helft van de prijs..VeryCherry schreef:Ik kan natuurlijk ook een student aanschieten en vragen of ik op zijn kortingskaart mee mag.
Vroeger deed ik dat ook, of ik reed zwart. Nog nooit betrapt gelukkig
Curious schreef:@alex, hoorde al hoe je intake vergaan was, maar weet je ook al iets over welke Ad je slikken gaat?
Nee, nog niet Ik word als het goed is deze week nog gebeld voor een afspraak met de psycholoog van de instelling en dan wordt het tijdens die afspraak besproken. Ik hoop dat dat snel is!
Gast- Gast
Sjaantje schreef:Alex schreef:Misschien wil Sjaan wel met je mee!
Whaaaaaaaaaaaah Sjaan loves Schiphol en vliegtuigen!!!! Dus ja, ik had heel graag mee gewild
Ik ga over precies een maand vliegen, ik kan gewoon niet wachten tot het zover is!
Gast- Gast
Ik heb nog nooit gevlogen
Alex schreef:Curious schreef:@alex, hoorde al hoe je intake vergaan was, maar weet je ook al iets over welke Ad je slikken gaat?
Nee, nog niet Ik word als het goed is deze week nog gebeld voor een afspraak met de psycholoog van de instelling en dan wordt het tijdens die afspraak besproken. Ik hoop dat dat snel is!
Nog even in spannend dus.. heel veel succes! Het zal een zware tijd voor je worden, maar alles voor het goede doel!
Curious- Kletskop
- Aantal berichten : 1541
Punten : 1742
Registratiedatum : 24-02-11
Sjaantje schreef:ABE, je laat het doen door zo'n woon-winkel, toch? Is het dan niet voordeliger om bijv. alleen de rolgordijnen ergens anders vandaan te halen? Geen idee of dat scheelt hoor!
Klopt. En omdat ze zo goed meedenken, met alles, vind ik het moeilijk om ze weer met mijn twijfel te belasten. Natuurlijk kan ik ze gewoon over een tijdje bellen en zeggen; Doe de rest ook maar. En ik weet ook dat ze daar echt niet moeilijk overdoen. Maar ik wil niet zo'n klant worden die ze moeten helpen omdat paps een hele goede klant is en de dochter in deze maar op de koop moeten meenemen. Maar eigenlijk wegkijken.
Gast- Gast
Ben er even vandoor, mijn zoontje werd huilend van de pijn wakker.
Alex schreef:Sjaantje schreef:Alex schreef:Misschien wil Sjaan wel met je mee!
Ik ga over precies een maand vliegen, ik kan gewoon niet wachten tot het zover is!
Ik heb gewoon al járen niet meer in een vliegtuig gezeten (4,5 jaar geleden voor t laatst, naar Malta) maar ik vind vliegtuigen zó geweldig Iedere zomer wanneer ik bij Aniet op vakantie ga, maak ik een tussenstop op Schiphol en op de spottersplaatsen om even te genieten... Echt jammer dat ik er zo ver vanaf woon
Lexie, waar ga je heen vliegen?
ABE, je zou je twijfels gewoon bespreekbaar moeten kunnen maken. Voel je niet verplicht om bij hen wat te kopen hoor! Zeker niet als je nu al weet dat ze daar niet moeilijk over zullen doen als je later nog bijbestelt. Zeg gewoon dat je financiële situatie op dit moment even geen ruimte overlaat, maar vraag of ze wel een prijsindicatie kunnen geven zodat je kunt gaan sparen. Zou genoeg moeten zijn, toch?
Aah VC ik vind het zo sneu voor hem!
Pagina 30 van 40 • 1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40
Pagina 30 van 40