Dagcafé
+30
Moezie
Merai
Snoes
ExpressoB
Zwoesj
Curious
M_as
Laquisia
Kaboutertje
remover27
Zwerver
Feline
May
Bimbam
Poisongirl
Jeanette
Sweety
Marie
Minx
Chocolate Cookie
Flinder
Mida4you
Lejow
Burn
VeryCherry
Suus
Qiara
Toet
Sjaantje
Jordana
34 plaatsers
Pagina 6 van 40
Pagina 6 van 40 • 1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40
Re: Dagcafé
Goedemorgen!!!!
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
@ Alex, wow wat een mooie jurk!!
En jij bent echt een super mooie vrouw!
(op 1 of andere manier miste ik altijd je foto´s)
En jij bent echt een super mooie vrouw!
(op 1 of andere manier miste ik altijd je foto´s)
Gast- Gast
Goeiemorgen zonnestraaltjes
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Alex> wat een mooie bruid ben je! Wauw! Snap dat je verliefd bent op de sleep Zoo mooi!
Goedemorgen trouwens
Goedemorgen trouwens
Gast- Gast
Heb al gereageerd
jeuj! zag ook dat je bij de site had gereageerd
zie alleen dat we dan moeten mailen?
zie alleen dat we dan moeten mailen?
Gast- Gast
Ja, volgens mij wel, maar moeten we dan mailen met de foto's + het kant&klare idee of het idee op zich?
We zijn op zoek naar iemand die haar hobby in een paar artikelen zou willen uitleggen. Heb jij een hobby en kun je duidelijk met behulp van foto's en tekst uitleggen hoe je hiermee kunt starten? Stuur ons informatie en een foto van je hobby.
Mail ons met als onderwerp: 'Mijn hobby'
Dus we moeten info sturen met foto's....
Laatst aangepast door Sannie89 op di 12 apr 2011 - 19:49; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Lejow schreef:
Had ik me toch bijna verslapen vandaag.. Ik schrok om 10 voor 6 wakker toen ik tot de conclusie kwam dat mijn wekker uit stond.. Gelukkig hoefde ik er pas om 6.20 uit, dus nadat ik mn wekker had aangezet kon ik nog even verder slapen
Dit heb ik ook wel eens. Gek genoeg word ik dan toch gewoon voor de wekker een beetje verschrikt wakker, alsof ik toch onbewust weet dat ik de wekker niet heb gezet.
Goeiemorgen trouwens
Flinder- Prater
- Aantal berichten : 641
Punten : 676
Flinder schreef:Lejow schreef:
Had ik me toch bijna verslapen vandaag.. Ik schrok om 10 voor 6 wakker toen ik tot de conclusie kwam dat mijn wekker uit stond.. Gelukkig hoefde ik er pas om 6.20 uit, dus nadat ik mn wekker had aangezet kon ik nog even verder slapen
Dit heb ik ook wel eens. Gek genoeg word ik dan toch gewoon voor de wekker een beetje verschrikt wakker, alsof ik toch onbewust weet dat ik de wekker niet heb gezet.
Goeiemorgen trouwens
goedemorgen.
Dat had ik zondag ook. Dacht dat ik mn wekker had gezet en werd netjes op tijd wakker.. maar mn wekker stond niet aan :S
Gast- Gast
Sannie89 schreef:We zijn op zoek naar iemand die haar hobby in een paar artikelen zou willen uitleggen. Heb jij een hobby en kun je duidelijk met behulp van foto's en tekst uitleggen hoe je hiermee kunt starten? Stuur ons informatie en een foto van je hobby.
Oooh ok Komt wel goed dan toch
VeryCherry schreef:Sannie89 schreef:We zijn op zoek naar iemand die haar hobby in een paar artikelen zou willen uitleggen. Heb jij een hobby en kun je duidelijk met behulp van foto's en tekst uitleggen hoe je hiermee kunt starten? Stuur ons informatie en een foto van je hobby.
Oooh ok Komt wel goed dan toch
Ja moeten we eventjes info + foto's sturen.. maar dan al foto's stap voor stap of kant en klaar?
Gast- Gast
Ik denk gewoon stap voor stap foto's van een granny square en eentje van het eindresultaat, anders is het misschien nog niet te snappen als we alleen maar met termen op de proppen komen
Hmm idd.. maar voor mensen die nog nooit hebben gehaakt is een granny square mss te moeilijk? Misschien moet je beginnen met een simpel vierkant?
Gast- Gast
Nou, in principe hoef je alleen maar losse, vaste, halve vaste en stokjes kunnen maken voor een granny. En daarvoor kunnen we iedereen verwijzen naar youtube
Maar ik ga zo eerst het fornuis maar is doen, anders is mijn vriend nog pissig als hij vanavond thuis komt.
Maar ik ga zo eerst het fornuis maar is doen, anders is mijn vriend nog pissig als hij vanavond thuis komt.
Hey Donnaa
VeryCherry schreef:Nou, in principe hoef je alleen maar losse, vaste, halve vaste en stokjes kunnen maken voor een granny. En daarvoor kunnen we iedereen verwijzen naar youtube
Das waar..
maar handig is dan wel om eerst uit te leggen wat een losse is, een vaste, halve vaste en stokjes en dan een granny square:)
poetse!
Gast- Gast
Whahahaha dankje
Hij heeft vannacht op de bank geslapen. Maar of hij nou in slaap was gevallen of uit boosheid niet naar bed kwam weet ik niet, hij heeft alleen doei gezegd toen hij wegging.
Hij heeft vannacht op de bank geslapen. Maar of hij nou in slaap was gevallen of uit boosheid niet naar bed kwam weet ik niet, hij heeft alleen doei gezegd toen hij wegging.
Pagina 6 van 40 • 1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40
Pagina 6 van 40
Permissies van dit forum: