Dagcafé
+30
Moezie
Merai
Snoes
ExpressoB
Zwoesj
Curious
M_as
Laquisia
Kaboutertje
remover27
Zwerver
Feline
May
Bimbam
Poisongirl
Jeanette
Sweety
Marie
Minx
Chocolate Cookie
Flinder
Mida4you
Lejow
Burn
VeryCherry
Suus
Qiara
Toet
Sjaantje
Jordana
34 plaatsers
Pagina 11 van 40
Pagina 11 van 40 • 1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40
Re: Dagcafé
Waar gaan ze op bezuinigen?Jeanette schreef:Bah! Ik haat bezuinigingen! Nu ook al op mijn werk...
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
Daar kan ik ook heel slecht tegen als mensen dingen gaan nazoeken die ik al heb opgezocht. Een beetje vertrouwen mag wel hoor!VeryCherry schreef:Nja, ik voel me echt een onnozele gans die niks op kan zoeken ofzo :S
Donnaaa, lekker hoor, winst maken op tweedehands laarsjes, haha. Benieuwd of het echt is!
Goedemorgen Anousch!
Gast- Gast
Jeanette schreef:Bah! Ik haat bezuinigingen! Nu ook al op mijn werk...
Vertel meid.
Poisongirl- Kletskop
- Aantal berichten : 1642
Punten : 1809
Registratiedatum : 18-11-10
Is het van een bepaald merk je schoenen? Misschien dat ze daarom zo hoog zit?_Donnaa schreef:Ja 2x gedragen en verder echt perfect.. Ik ben altijd super zuinig op m`n schoenen, maar ik vind het dus idd ook erg hoog om dat ineens te bieden.. Maargoed, haar gegevens enzo kloppen allemaal en het is zo te zien ook niet de minste buurt, dus het is mij wel prima..Poisongirl schreef:Goedemorgen allemaal!
@Donnaa I zou ze ook vasthouden. Maar zomaar 50 euro bieden is wel veel (afhankelijk van hoe ze er uit zien en hoeveel je vraagt natuurlijk) enne, haren gewoon weer lekker licht doen, is lekker zomers toch?
Ik denk idd dat ik m`n haar maar weer lichter ga doen.. Het is veel werk, maar dan heb ik er wel de hele zomer plezier van..
Sweety- Ratel
@ Donnaa: ik zou ze even vasthouden, wel mooi dat je er straks meer voor krijgt dan dat ze hebben gekost!
Flinder- Prater
- Aantal berichten : 641
Punten : 676
Registratiedatum : 17-11-10
Ja en dan vooral je vergunning erbij om te laten zien dat je die wel hebt, maar alleen was vergeten. Hopelijk strijken ze dan met het hand over het hart!Flinder schreef:Vergeet-me-nietje schreef:Hmm ik ben ff aan het googelen, maar het lijkt erop dat je inderdaad meerdere keren een bon kunt krijgen voor hetzelfde feit. Maar ik zou me ook behoorlijk genaaid voelen. En enorm balen dat ik zo stom ben geweest om die pas niet neer te leggen. Maar ja, niets aan te doen. Je kunt altijd proberen bezwaar aan te tekenen met een kopie van beide bonnen én je parkeervergunning. Misschien dat je daar nog iets mee bereikt. NIet geschoten is altijd mis.Flinder schreef:@sweety: ik denk dat alles gewoon open is, de meeste mensen werken toch ook gewoon die dag?
@vergeet-me-nietje: ja, ik was ook zo verbaasd en boos dat het twee bonnen waren. Ik ga doordeweeks altijd op de fiets naar mijn werk en gebruik auto alleen voor langere afstanden (in het weekend vaak). Het aantal bonnen had dus behoorlijk op kunnen lopen, want ik zie mijn auto niet vanaf mijn huis. Toevallig moest ik gister even weg met de auto. Stomme gemeente!
Wat lief dat je het hebt gegoogeld Ik gok ook dat er dan niet veel meer aan te doen is, behalve dan dat dit me dus nooit meer gaat overkomen ;-) Ga toch een brief schrijven, dat twee keer hetzelfde feit toch wel een beetje naar is! Wie weet...
Gast- Gast
Ik heb zelf geen kortingskaart, anders was ik allang alleen met mijn zoontje gegaan. Maar nu gaan we met z'n allen, m'n ouders, zusje, broertje en schoonzusje. En met een beetje pech zitten mijn opa en een tante ook nog in dezelfde trein. Maar ik ben heel goed in negeren
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
@ VC : waar gaan jullie heen?
Sweety- Ratel
_Donnaa schreef:Ja 2x gedragen en verder echt perfect.. Ik ben altijd super zuinig op m`n schoenen, maar ik vind het dus idd ook erg hoog om dat ineens te bieden.. Maargoed, haar gegevens enzo kloppen allemaal en het is zo te zien ook niet de minste buurt, dus het is mij wel prima..Poisongirl schreef:Goedemorgen allemaal!
@Donnaa I zou ze ook vasthouden. Maar zomaar 50 euro bieden is wel veel (afhankelijk van hoe ze er uit zien en hoeveel je vraagt natuurlijk) enne, haren gewoon weer lekker licht doen, is lekker zomers toch?
Ik denk idd dat ik m`n haar maar weer lichter ga doen.. Het is veel werk, maar dan heb ik er wel de hele zomer plezier van..
Ik wil het eigenlijk ook weer licht. Had het zwart met felrood gedaan in de winter voor onze bruiloft. Maar het trouwfeest doen we van de zomer en dan wil ik ze eigenlijk hetzelfde als op de bruiloft zelf. Dus dan maar een zomer geen licht haar, haha
Poisongirl- Kletskop
Nee, helemaal geen merk ..Sweety schreef:
Is het van een bepaald merk je schoenen? Misschien dat ze daarom zo hoog zit?
Ze heeft ze nodig voor een belangrijk diner en kan met haar maat moeilijk goede/leuke laarsjes vinden zegt ze.. Nouja, dat is ook wel zo, dat heb ik ook heel vaak.. :-)
Gast- Gast
Sweety schreef:@ VC : waar gaan jullie heen?
M'n oom, tante en nichtje uitzwaaien en ik krijg het er steeds moeilijker mee
VeryCherry schreef:Sweety schreef:@ VC : waar gaan jullie heen?
Heb misschien iets gemist, waar gaan ze heen?
Poisongirl- Kletskop
Ze emigreren naar Canada
Ben ik weer , het is me alles mee gevallen. Ik heb precies 1 prikje gevoeld maar dat was een wat moeilijker plekje. Ik hoorde 1 keer krak en toen was het hij is er uit. En nu zit ik thuis met een voor mijn gevoel enorm dikke lip.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Kan ik me goed voorstellen. ( tijd gaat ook snel lijkt nog niet zo lang geleden dat je het hier vertelde ) Zijn ze nog van plan om zo af en toe naar NL te komen voor vakantie?VeryCherry schreef:Sweety schreef:@ VC : waar gaan jullie heen?
Sweety- Ratel
Gelukkig maar! Was het een gewone kies of je verstandskies?Fairytale schreef:Ben ik weer , het is me alles mee gevallen. Ik heb precies 1 prikje gevoeld maar dat was een wat moeilijker plekje. Ik hoorde 1 keer krak en toen was het hij is er uit. En nu zit ik thuis met een voor mijn gevoel enorm dikke lip.
Sweety- Ratel
Sweety schreef:Kan ik me goed voorstellen. ( tijd gaat ook snel lijkt nog niet zo lang geleden dat je het hier vertelde ) Zijn ze nog van plan om zo af en toe naar NL te komen voor vakantie?VeryCherry schreef:Sweety schreef:@ VC : waar gaan jullie heen?
Snap ik inderdaad heemaal VC
Poisongirl- Kletskop
Poisongirl schreef:Jeanette schreef:Bah! Ik haat bezuinigingen! Nu ook al op mijn werk...
Vertel meid.
Ik werk in de zorg en gisteren hadden we een gesprek met de manager. Ons team bestaat uit mensen met alleen maar grote contracten, op eentje na. Dat mag blijkbaar niet meer, omdat er flink bezuinigd moet worden. Nu werd ons mede gedeeld dat de functie die ik heb (en nog 2 andere collega's) onder de schop moeten. Oftewel; helft van onze contracturen op deze locatie draaien en de overige uren op een andere locatie. Ik was eigenlijk best opgelucht, want ik ben er als laatste bij gekomen en het had erger kunnen zijn. Maar mijn collega's waren flink overhoop en weigeren er aan mee te werken. Ik sta er zelf ook niet om te springen, omdat ik het nu erg naar mijn zin heb op mijn werk, maar ik sta er in principe wel open voor.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
De eerste twee jaar komen ze sowieso niet terug voor vakantie ofzo. En het hangt er helemaal vanaf hoe alles daar loopt, als mijn tante geen werk kan vinden komen ze misschien wel helemaal terug.
VeryCherry schreef:De eerste twee jaar komen ze sowieso niet terug voor vakantie ofzo. En het hangt er helemaal vanaf hoe alles daar loopt, als mijn tante geen werk kan vinden komen ze misschien wel helemaal terug.
Wat spannend zeg, hoe alles gaat lopen! Kan me voorstellen dat je het er moeilijk mee hebt.
Flinder- Prater
@Jeanette: jeetje, ik dacht dat het werk allemaal weer wat aan ging trekken (in de zorg). Of hoop ik daar gewoon op omdat dat ook goed voor mijn perspectieven is?? Nou ja, balen dat je nu deels naar een andere locatie moet. Maar je uren op contract blijven dus hetzelfde? Dat is dan wel weer fijn...
Flinder- Prater
Sweety schreef:Gelukkig maar! Was het een gewone kies of je verstandskies?Fairytale schreef:Ben ik weer , het is me alles mee gevallen. Ik heb precies 1 prikje gevoeld maar dat was een wat moeilijker plekje. Ik hoorde 1 keer krak en toen was het hij is er uit. En nu zit ik thuis met een voor mijn gevoel enorm dikke lip.
Was een kleine kies, de voorste. Verstandskies is nog niet helemaal door tandarts wil daar nu nog niets aan doen. Moest er wel rekening mee houden dat die er ook eens uit moest. Ik krijg over 2 wkn een beugel dus er moest eerst een kies uit.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Ik vind het vooral moeilijk om te zien hoe zwaar het is voor mijn vader, wat hem betreft had zijn hele familie kunnen gaan, maar níet zijn broertje. Maar dit jaar wordt hij 50 en we gaan hem allemaal geld geven zodat hij er heen kan
VC.. ArkeFly heeft regelmatig acties voor goedkope tickets naar Canada en anders AirTransat ook.. Zo ben ik vorig jaar voor €360 heen geweest
Gast- Gast
@ Fairytale: Balen dat je verstandskies er ook uit moet! Krijg je een slotjes beugel?
Toen ik jaren geleden ook een beugel kreeg moest er bij mij 4 kiezen uit en 4 hoektanden. Had geen ruimte in mijn mond. Sindsdien ben ik nog altijd beetje bang voor prikken.
@ VC : Dat is lief dat jullie dat doen!
Toen ik jaren geleden ook een beugel kreeg moest er bij mij 4 kiezen uit en 4 hoektanden. Had geen ruimte in mijn mond. Sindsdien ben ik nog altijd beetje bang voor prikken.
@ VC : Dat is lief dat jullie dat doen!
Sweety- Ratel
Pagina 11 van 40 • 1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40
Pagina 11 van 40
Permissies van dit forum: