Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

pampers kopen, wat is een redelijke prijs?

+11
Parisienne
Kat1980
PiP
PapillonRose
*Lookie*
Flemy
ekjir@M
Novalee
Susan
kletskousje
Mizzie
15 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

pampers kopen, wat is een redelijke prijs? - Pagina 2 Empty Re: pampers kopen, wat is een redelijke prijs?

Bericht  Parisienne do 14 apr 2011 - 1:56

Ik let heel erg op de aanbiedingen, die van 3 halen 2 betalen. Ik gebruik geen andere luiers dan Pampers. Ook ik spaar de babyzegels van de Etos. Daarnaast maak ik ook gebruik van de bon die je krijgt bij het Lekker in het Leven. Dan heb je ook 3 pakken Pampers voor 20 euro.
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

pampers kopen, wat is een redelijke prijs? - Pagina 2 Empty Re: pampers kopen, wat is een redelijke prijs?

Bericht  xxjojootjexx do 14 apr 2011 - 2:33

Ik zet nog wel eens alle aanbiedingen in de week in excel...

Winkel Prijs per pak Aantal pakken Luiers per pak Aantal luiers prijs per luier Luier
Formido 24,99 1 120 120 0,208 Pamper, maat 4 Voordeeldoos
Kruidvat 29,97 4 40 160 0,187 Pamper, maat 4 Midpakken
Kruidvat 24,74 2 70 140 0,177 Pamper, maat 4 Reuzepakken
0
Normaal 9,99 1 40 40 0,250

Hmm dit komt niet helemaal lekker uit de verf.. Maar waar het op neer komt is dat 2 pakken voor 30 (reuzepakken) goedkoper is als de 3+1 actie met kleinere midpakken.


xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

pampers kopen, wat is een redelijke prijs? - Pagina 2 Empty Re: pampers kopen, wat is een redelijke prijs?

Bericht  Annie24 do 14 apr 2011 - 5:50

Novalee schreef:Lookie, even off topic, gefeliciteerd met je zwangerschap! Echt super dat het jullie ook eindelijk gegund is! Mag ik vragen hoe lang het bij jullie nu geduurd heeft?

Ik heb pas 40 Etosluiers van Annie24 gekregen, dus voorlopig hoef ik de aanbiedingen nog niet in de gaten te houden smile Hoe lang doe je eigenlijk met bijvoorbeeld 40 luiers?

Wel luiers bijkopen hoor! Wie weet is jullie kindje straks net zo smal als Y. Dan zullen ze dus ook te breed zijn.....

Hier bij de Etos mogen we de dichte pakken Pampers trouwens altijd ruilen voor een andere maat: ik had nog een pak maatje 1 toen Y opeens al in maatje 2 pastte. Mocht hem netjes ruilen Very Happy
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

pampers kopen, wat is een redelijke prijs? - Pagina 2 Empty Re: pampers kopen, wat is een redelijke prijs?

Bericht  PiP do 14 apr 2011 - 20:21

Kat1980 schreef:
PiP schreef:
Hazeltje schreef:Ho ho... Je krijgt er dan wel vaak een DVD van sesamstraat bij hoor laughcry
Doe mij ide 10.- dan maar dan vraag ik iemand wel om die dvd te downloaden haha.
Die het niet doet, grrr....

Ik had nog een bonnetje en had 3 pakken voor 16,50 + dvd Laughing

Bij ons deden ze dat niet, die 10 euro korting geven bij de actie van 3 pakken voor 26,50 euro. Moest dus gewoon 20 euro betalen met mijn bon voor 10 euro korting. Gelukkig kocht ik heel veel en stond er een muts achter de kassa die per ongeluk maar 2 pakken luiers aansloeg en me dus toch 10 euro korting gaf (kwam ik thuis pas achter hoor). Uiteindelijk dus maar 10 euro voor 3 pakken luiers betaald Wink
Ook bij de Etos?? Hier bij de trekpleister deden ze het niet, toen ben ik de Etos gaan uitproberen en die doen het wel!
Nu al 3 keer.
Dat is helemaal goedkoop 3 voor 10,- smile

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

pampers kopen, wat is een redelijke prijs? - Pagina 2 Empty Re: pampers kopen, wat is een redelijke prijs?

Bericht  Liadan do 14 apr 2011 - 22:28

Ik heb woensdag ook drie pakken luiers gekocht voor 16,50 euro (ik had ook zo'n bon van 10 euro van lekker leven) en ik kreeg de sesamstraat dvd er ook nog bij (bij de etos dus).

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

pampers kopen, wat is een redelijke prijs? - Pagina 2 Empty Re: pampers kopen, wat is een redelijke prijs?

Bericht  Spring do 14 apr 2011 - 23:41

*Lookie* schreef:
Novalee schreef:Ah, okee! Ik heb me nog niet zo in de luierprijzen verdiept, daardoor wist ik niet dat 2+1 gratis ook neerkomt op €20,-. Die aanbiedingen moet ik in de toekomst dus in de gaten houden smile

Handig om te weten! En wat voor luiers kopen jullie? Echte Pampers of een huismerk? En hoe bevallen ze?

Ik had in het begin kruidvatluiers maar vind ze erg stug. Heb toen een tijdje pampers gebruikt maar vind ze stinken en te duur. Nu gebruik ik de luiers van de Aldi. Bevallen super goed! Lekken naar mijn idee ook minder snel door dan de pampers. Enige nadeel is dat ze niet in maatje 1 te krijgen zijn.
Spring
Spring
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1592
Punten : 1959
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

pampers kopen, wat is een redelijke prijs? - Pagina 2 Empty Re: pampers kopen, wat is een redelijke prijs?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum