Prijs condensdroger
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
Prijs condensdroger
Wat is een beetje normale prijs voor een condensdroger? Ik zit te twijfelen om een droger aan te schaffen, met name voor de handdoeken, het beddengoed en babyspullen zoals de hydrofielluiers. Bij slecht weer staat het wasgoed namelijk in mijn keuken en dat staat zo ongezellig.. Als ik een droger zou hebben dan hoef ik maar een klein rekje voor de rest neer te zetten en dat is lang zo storend niet als het megarek wat ik nu heb staan.
Alleen zie ik door de bomen het bos niet meer met al die site's, types, etc..
Het liefst heb ik een beetje redelijke voor een zo laag mogelijke prijs Maar dan moet ik wel eerst weten wat een beetje normale prijs is. Wat is een redelijke prijs? En toevallig nog aanbevelingen wat drogers betreft?
Alleen zie ik door de bomen het bos niet meer met al die site's, types, etc..
Het liefst heb ik een beetje redelijke voor een zo laag mogelijke prijs Maar dan moet ik wel eerst weten wat een beetje normale prijs is. Wat is een redelijke prijs? En toevallig nog aanbevelingen wat drogers betreft?
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Re: Prijs condensdroger
Rond de 300 euro voor een Samsung kijken, dan heb je voor dat geld geen slechte machine zegt mijn vriend!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
ik zou op internet zoeken naar een winkel die ook drogers met een kleine beschadiging verkopen...
ik heb mijn droger bij vd lagemaat gekocht in nijkerk, daar zijn ze wel nieuw maar dan hebben ze bij het vervoer ofzo een deukje opgelopen.. hij draait al 3 jaar prima en was een stuk goedkoper dan een nieuwe!
ik heb mijn droger bij vd lagemaat gekocht in nijkerk, daar zijn ze wel nieuw maar dan hebben ze bij het vervoer ofzo een deukje opgelopen.. hij draait al 3 jaar prima en was een stuk goedkoper dan een nieuwe!
anne87- Fluisteraar
- Aantal berichten : 51
Punten : 77
Registratiedatum : 08-08-11
www.janlagemaat.nl
die zit in nijkerk...
die zit in nijkerk...
anne87- Fluisteraar
- Aantal berichten : 51
Punten : 77
Registratiedatum : 08-08-11
Nijkerk ken ik wel Kan mijn paps een vragen of hij kan kijken, hij zit er deze week weer in de buurt.anne87 schreef:www.janlagemaat.nl
die zit in nijkerk...
En samsung is idd een goed merk voor zover ik weet, zal die ook onthouden! Die keuzestress soms ook, er is zoveel te krijgen en ik heb hier niet echt verstand van
PapillonRose- Ratel
Wij hadden voor 300.- een Wirhlpool.
Fijn ding en ik gebruik `m ook voor handdoeken, beddengoed en dat soort dingen.
Fijn ding en ik gebruik `m ook voor handdoeken, beddengoed en dat soort dingen.
Gast- Gast
Wij hebben een Zanussi ZTE 285. Ik heb hem gevonden via www.kieskeurig.nl
Ik ben erg tevreden over deze droger en ik vind het ook ideaal nu met 2 kinderen!
Je kan via deze site ook veel info krijgen over andere drogers en verschillende prijzen, er handig!
Ik ben erg tevreden over deze droger en ik vind het ook ideaal nu met 2 kinderen!
Je kan via deze site ook veel info krijgen over andere drogers en verschillende prijzen, er handig!
vlindertje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 190
Punten : 358
Registratiedatum : 09-02-11
Handig zeg, die kieskeurig site! Wist eigenlijk wel dat dit bestond, maar nog nooit zo slim geweest om daar eens op te kijken
Ik denk inmiddels wel een paar verschillende gezien te hebben, nog even wat beter vergelijken en hopelijk ben ik er dan snel uit
Ik denk inmiddels wel een paar verschillende gezien te hebben, nog even wat beter vergelijken en hopelijk ben ik er dan snel uit
PapillonRose- Ratel
Wij hebben ook sinds afgelopen winter een droger omdat hier ook alles door het hele huis stond. En vooral dat we nu een dochtertje hebben en we veel meer was hebben. Wij hebben een Indesit droger, die zijn er al vanaf 250 euro en is een prima merk! Ik hoor dit merk veel meer om mij heen. Moet je ff op google 'Indesit droger' intypen en dan kom je op de vergelijk site.
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Wij hebben een zanussi. Hij was rond de 300,- alleen wij hadden personeelskorting dus was hij een stuk goedkoper maar zanussi is een prima merk en we hebben hem nu 2 jaar en hij werkt perfect.
Gast- Gast
Heb er eentje gevonden, is al besteld en morgen wordt hij al geleverd! Het is uiteindelijk een Indesit geworden, inderdaad best wel voordelig dat merk. En zolang mijn was goed droog wordt hoeven er verder geen bijzondere opties op te zitten, dus dit leek me wel een goede keuze. Bedankt voor alle tips
PapillonRose- Ratel
Soortgelijke onderwerpen
» Welke condensdroger heb jij?
» prijs op kaartjes
» Prijs marktplaats
» Yes een prijs gewonnen!
» Raad de prijs
» prijs op kaartjes
» Prijs marktplaats