Dagcafé
+18
Phileine
Minx
Qiara
Cheesegirl
Merai
Burn
Sjaantje
Suus
SuperGrover
May
Serena
Jordana
Moezie
Blond
Oasis
Try
VeryCherry
Curious
22 plaatsers
Pagina 35 van 40
Pagina 35 van 40 • 1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40
Re: Dagcafé
Het is dat hij hier zit maar anders had ik even in huilen uitgebarst. Het is ontzettend hoog opgekropen bij me. En ik vind het echt moeilijk om het los te zien. Vooral omdat ik nog steeds weet hoe hun zich voelen.
Hij reageert echt heel cool en praat er bijna niet over. Hij wilt wel weten hoe het met haar is maar hij praat verder niets.
We zijn zondag 7 jaar samen maar of ik nou echt in feeststemming ben
Storm:
Hij reageert echt heel cool en praat er bijna niet over. Hij wilt wel weten hoe het met haar is maar hij praat verder niets.
We zijn zondag 7 jaar samen maar of ik nou echt in feeststemming ben
Storm:
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10
Qiara schreef:Ik ben er weer even vandoor, bye!
Ah, dat is inderdaad lief, Reev. Jouw ouders zijn te goed voor jou :-)!
Klopt Ik had alleen om paracetamol, twee bananen en twee kiwi's gevraagd
Gast- Gast
+1Sjaantje schreef:Jordana, wat heftig... maar lukt het je wel om het los te zien van jouw eigen situatie?
Try- Kletskop
- Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Veel mensen hier weten niet wat ik doormaak, alleen dat ik het heel moeilijk heb nu. Ik wil de details ook niet op het forum hebben, vandaar dat ik er zo vaag over ben.Qiara schreef:Het is ook een moeilijke situatie Storm , hoewel ik het beeld niet helemaal helder heb.
Gast- Gast
+1Lejow schreef:*wacht op foto van mini-lex in jurk*
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Storm schreef:Veel mensen hier weten niet wat ik doormaak, alleen dat ik het heel moeilijk heb nu. Ik wil de details ook niet op het forum hebben, vandaar dat ik er zo vaag over ben.Qiara schreef:Het is ook een moeilijke situatie Storm , hoewel ik het beeld niet helemaal helder heb.
hoeft toch ook niet... t moet gewoon n uitlaatklep kunnen zijn en je mag zeggen wat je wilt zeggen en wat je niet wilt zeggen hoeft niet
Gast- Gast
Dan maar gewoon alleen even een want volgens mij kun je die wel even gebruiken!Sannie89 schreef:Storm schreef:Veel mensen hier weten niet wat ik doormaak, alleen dat ik het heel moeilijk heb nu. Ik wil de details ook niet op het forum hebben, vandaar dat ik er zo vaag over ben.Qiara schreef:Het is ook een moeilijke situatie Storm , hoewel ik het beeld niet helemaal helder heb.
hoeft toch ook niet... t moet gewoon n uitlaatklep kunnen zijn en je mag zeggen wat je wilt zeggen en wat je niet wilt zeggen hoeft niet
Ik heb m'n kopje thee van Sannie inmiddels op dus ik ga even afwassen. Kom zo weer even bijlezen in de hoop dat Lexie haar foto al heeft geplaatst. Leeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeex!!!!
Sannie89 schreef:Storm schreef:Veel mensen hier weten niet wat ik doormaak, alleen dat ik het heel moeilijk heb nu. Ik wil de details ook niet op het forum hebben, vandaar dat ik er zo vaag over ben.Qiara schreef:Het is ook een moeilijke situatie Storm , hoewel ik het beeld niet helemaal helder heb.
Eens.
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Ik ben nu echt weg, bye!
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Thanks trek jij het nog een beetje?Nonnevot schreef:Storm: Ik denk dat je die wel even kunt gebruiken.
De rest, bedankt voor jullie knuffels en luisterende oren echt, het doet me heel goed om gewoon even te zeggen dat ik me klote voel en te weten dat jullie er voor mij zijn. Dat waardeer ik enorm.
Gast- Gast
Heey ABE!!
Weer lekker thuis meissie?
Weer lekker thuis meissie?
Jordana- Ratel
Gelukkig wel! Heerlijk!
Moet het toch even delen; Vandaag werd ik gevraagd om even mee te komen met de teamleider. Ik dacht nog "Owjeej, wat nu dan?" Maar ze nam me even apart, omdat ze me zo top vond de laatste tijd. Leuk humeur, vrolijk, toegankelijk voor collega's, hard werken en veel werk verzetten etc. Ik stond echt even perplex. Maar vond het zo fijn om te horen dat het ook positief kan zijn wat ik doe. En ja, ik heb een knop omgezet en ja, ik heb mijn werkvelletje aangetrokken, maar dat ze me dat speciaal kwam melden. Heerlijk gevoel!
Moet het toch even delen; Vandaag werd ik gevraagd om even mee te komen met de teamleider. Ik dacht nog "Owjeej, wat nu dan?" Maar ze nam me even apart, omdat ze me zo top vond de laatste tijd. Leuk humeur, vrolijk, toegankelijk voor collega's, hard werken en veel werk verzetten etc. Ik stond echt even perplex. Maar vond het zo fijn om te horen dat het ook positief kan zijn wat ik doe. En ja, ik heb een knop omgezet en ja, ik heb mijn werkvelletje aangetrokken, maar dat ze me dat speciaal kwam melden. Heerlijk gevoel!
Gast- Gast
Geniet ervan meid!!!
Werk kan heel veel met je doen!!
Werk kan heel veel met je doen!!
Jordana- Ratel
Werk kan inderdaad heel erg veel met je doen. Ik heb een tijd tegen alles en nog wat lopen aantrappen en dat had o.a. te maken met stief en het feit dat beloften op het werk niet werden nagekomen. (Natuurlijk, mag je morgen een uur naar het ziekenhuis. Om vervolgens te klagen dat het niet kan, omdat er onderbezetting is en ik dus niet wegkan) Alleen vind ik het werk leuk om te doen, is het een maandelijkse zekerheid dat er geld binnenkomt en ontslag wilde ik in oktober 2011 niet krijgen. Dus ik moest me gewoon aanpassen en ondanks dat ik dacht dat ik ben wie ik ben en aanpassen niet in mijn woordenboek stond, heb ik het toch maar gewoon gedaan. En sinds het gesprek van vanochtend heb ik het gesprek dat ik mijn vaste contract voor oktober nog niet verspeeld heb.
Gast- Gast
Still no dress??
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Sannie89 schreef:Lejow schreef:Still no dress??
no
Jordana- Ratel
En ik maar extra snel afwassen, speciaal voor 'the dress'
ABE, wat een goed nieuws!!!
Was jij trouwens degene die mij een tijd terug vertelde over het bestaan van de sedan-versie van de Ford Focus?
ABE, wat een goed nieuws!!!
Was jij trouwens degene die mij een tijd terug vertelde over het bestaan van de sedan-versie van de Ford Focus?
Hiiiiiiiiiiii dames, lang niet gesproken! Hoe is het hier?
Edit: nevermind, Q is weg.. Als ze niet stiekem meeleest.
Edit: nevermind, Q is weg.. Als ze niet stiekem meeleest.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Pagina 35 van 40 • 1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40
Pagina 35 van 40
Permissies van dit forum: