Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Dagcafé

+18
Phileine
Minx
Qiara
Cheesegirl
Merai
Burn
Sjaantje
Suus
SuperGrover
May
Serena
Jordana
Moezie
Blond
Oasis
Try
VeryCherry
Curious
22 plaatsers

Pagina 2 van 40 Vorige  1, 2, 3 ... 21 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 2 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Blond di 12 apr 2011 - 0:48

Mijn batterij voor mijn draadloze muis is leeg, en op mijn werk zijn alle AA batterijen op. Ik kan echt niet werken met zo'n mousepad. (Zeker niet als ik voor mn thesis steeds naar mijn literatuurlijst moet scrollen..
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast di 12 apr 2011 - 0:49

Maar had jouw collega die hoesjes uit eigen zak betaald dan?

Gast
Gast

Bericht  Moezie di 12 apr 2011 - 0:49

Try schreef:Ik kom trouwens net terug van de fysio (best een leuke jonge jongen) en hij heeft een nieuwe stagaire (een hele knappe jongen). Maar hij heeft helemaal niets tegen me gezegd? Hij heeft wel praatjes gemaakt met de oudere vrouwtjes in mijn fysiogroepje, en heeft een tijdje zitten niksen, maar hij kwam niet eventjes met mij praten.. scratch

Oh, en ik heb (op die van VC na) alle vriendjes-foto's gemist Sad

Haha komt die nogmaals :P

*Foetsie*

Laatst aangepast door loontjes-power op di 12 apr 2011 - 1:00; in totaal 1 keer bewerkt
Moezie
Moezie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10

Bericht  Gast di 12 apr 2011 - 0:49

Jordana schreef:Je kan daar ook een bootje huren Wink (dat is iets wat ik een volgende keer doe Wink )

bedoelde ik ook:) das wel lekker hoor en mooi als je lekker weer hebt. kleed en picknickmand mee en dan gewoon eventjes bij een weiland aanleggen smile

Gast
Gast

Bericht  Try di 12 apr 2011 - 0:50

Leuk! En heel anders dan ik dacht met kettingen enzo Wink haha!
Try
Try
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Moezie di 12 apr 2011 - 0:51

Try schreef:Leuk! En heel anders dan ik dacht met kettingen enzo Wink haha!
Dat zei iedereen al :P
Moezie
Moezie
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast di 12 apr 2011 - 0:52

Chance kan je niet gewoon even een nieuw document ernaat openen en daarje literatuurlijst plakken. Dan hoef jeniet steeds te scrollen. En ik zweer dan verder echt bij ALT en TAB tegelijk indrukken. Zeker als je allerlei artikelen open hebt staan.

Gast
Gast

Bericht  Oasis di 12 apr 2011 - 0:52

Sannie89 schreef:
Jordana schreef:Je kan daar ook een bootje huren Wink (dat is iets wat ik een volgende keer doe Wink )

bedoelde ik ook:) das wel lekker hoor en mooi als je lekker weer hebt. kleed en picknickmand mee en dan gewoon eventjes bij een weiland aanleggen smile

Moet je zo'n boot dan zelf besturen? Nooit gedaan namelijk :P Waar kan in info vinden? het wordt vrijdag maximaal 16 graden met overwegend zon.
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4392
Punten : 4662

Bericht  Gast di 12 apr 2011 - 0:52

Alex schreef:Maar had jouw collega die hoesjes uit eigen zak betaald dan?

Hoe bedoel je? Vast wel, ze kwamen bij haar thuis vandaan denk ik toen ze ze naar mij opstuurde.
Maar kan me niet voorstellen dat ze zo veel emotionele waarde aan die dingen hecht dat ze exact dezelfde terug moet hebben. ze heeft een heel nieuw pak van me gekregen zelfs. Al gaat het mij meer om het feit dat ze me gewoon uit zit te schelden hierom. Dat is echt belachelijk! Het is de meest kansloze actie ooit :P

Gast
Gast

Bericht  Curious di 12 apr 2011 - 0:53

Oasis schreef:@ Chance: Niet te duur is maximaal 35 euro pp, maar hoe minder hoe beter natuurlijk Wink. Beekse bergen had ik al gezien ja, is zeker een optie. Efteling al te vaak geweest.
thanks voor het meedenken!

@ Jordana: Ik heb echt een hekel aan kanoen haha, dus dat wordt 'm niet maar bedankt voor het meedenken!

@ Curious: Ik woon zelf in E.indhoven, dus ik zou zeggen max 45 min rijden daar vandaan?

Weet niet of je een beetje sportief bent, maar vanuit Asten, helmond en deurne kun je happen en stappen met een step. Erg leuk, vorig jaar gedaan (wel goed weer vereist)!

high tea is altijd leuk vind ik.. maar misschien meer een vrouwen ding.

waterskieen bij aqua best?

LP: leuk vriendje:)

Curious
Curious
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1541
Punten : 1742
Registratiedatum : 24-02-11

Bericht  Gast di 12 apr 2011 - 0:54

Marin schreef:
Alex schreef:Maar had jouw collega die hoesjes uit eigen zak betaald dan?

Hoe bedoel je? Vast wel, ze kwamen bij haar thuis vandaan denk ik toen ze ze naar mij opstuurde.
Maar kan me niet voorstellen dat ze zo veel emotionele waarde aan die dingen hecht dat ze exact dezelfde terug moet hebben. ze heeft een heel nieuw pak van me gekregen zelfs. Al gaat het mij meer om het feit dat ze me gewoon uit zit te schelden hierom. Dat is echt belachelijk! Het is de meest kansloze actie ooit :P

Oh nou, ze zullen vast een fortuin gekost hebben. En anders zat er inderdaad vast emotionele waarde aan, haha. Erg kansloos inderdaad. Dit mag in het FAIL topic. Echt een hele dikke fail dit.

Gast
Gast

Bericht  Blond di 12 apr 2011 - 0:54

Reva schreef:Chance kan je niet gewoon even een nieuw document ernaat openen en daarje literatuurlijst plakken. Dan hoef jeniet steeds te scrollen. En ik zweer dan verder echt bij ALT en TAB tegelijk indrukken. Zeker als je allerlei artikelen open hebt staan.

Geniaal idee Very Happy
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422

Bericht  Gast di 12 apr 2011 - 0:54

Foetsie

Laatst aangepast door Patriesje op di 12 apr 2011 - 1:03; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Jordana di 12 apr 2011 - 0:55

Oasis schreef:
Sannie89 schreef:

Moet je zo'n boot dan zelf besturen? Nooit gedaan namelijk :P Waar kan in info vinden? het wordt vrijdag maximaal 16 graden met overwegend zon.

http://www.vissershang.nl/ daar ben ik toen geweest.
Jordana
Jordana
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5250
Punten : 5346

Bericht  Moezie di 12 apr 2011 - 0:55

Curious schreef:

LP: leuk vriendje:)

Dank je !!
Moezie
Moezie
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast di 12 apr 2011 - 0:55

Oasis schreef:
Sannie89 schreef:

ja, maar dat kan je vriend vast wel:P:P

http://www.vissershang.nl/botenverhuur.php?id=38

Gast
Gast

Bericht  Gast di 12 apr 2011 - 0:55

Ik wil niet de insteekhoesjesnazi zijn.. Maarre, er zit wel behoorlijk verschil in. Ik had altijd van die heel dikke, echt doorzichtige en glad. Die kocht ik per 20 ofzo voor 3 euro of meer. Niet die heel slappe die je met 100 tegelijk ofzo in een doos koopt voor een euro, die beetje minder doorzichtig zijn en bubbelig aanvoelen (snapt iemand me).

En nee, dan nog hoef je je collega niet uit te schelden uiteraard en is de hele 'zaak' te triest voor woorden, maar ik wil(de) ook nooit 1 van die andere hoesjes door de mijne :P

Gast
Gast

Bericht  Curious di 12 apr 2011 - 0:56

ik was ook te laat in het vriendjes topic, maar die van jou had ik nog gezien patriesje. Echt een friese jongen, zoals ik hem al voorstelde! LEUK!
Curious
Curious
Kletskop
Kletskop

Bericht  Try di 12 apr 2011 - 0:57

Nu jullie toch aan het brainstormen zijn voor vriendjes, mijne is bijna jarig en ik weet niet zo goed wat ik voor 'm zal kopen. Ik heb al een mooie foto op canvas laten drukken, ik geef 'm mijn huissleutel, hij krijgt de opgeknapte fiets van mijn opa (cadeautje van m'n moeder, die heeft 'm opgeknapt) en dan geef ik er een toeter en slot bij (lekker praktisch).
Ik wil er heel graag een 'groot cadeau' bij kopen, het hoeft niet per se duur te zijn (heb niet een heel groot budget) maar wel mooi, het cadeau waar het om draait (al zou dat ook dat canvas kunnen zijn bedenk ik me nu).. Anyway, tips? smile
Try
Try
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast di 12 apr 2011 - 0:57

Haha sorry Reva insteekhoesjes-know-it-all.
Ik had niet eens de goedkoopste opgestuurd en nog wilde ze ze niet. Sad

Gast
Gast

Bericht  Gast di 12 apr 2011 - 0:58

haha jordana, we hebben dezelfde in ons hoofd Wink

Gast
Gast

Bericht  VeryCherry di 12 apr 2011 - 0:58

Reva schreef:Ik wil niet de insteekhoesjesnazi zijn.. Maarre, er zit wel behoorlijk verschil in. Ik had altijd van die heel dikke, echt doorzichtige en glad. Die kocht ik per 20 ofzo voor 3 euro of meer. Niet die heel slappe die je met 100 tegelijk ofzo in een doos koopt voor een euro, die beetje minder doorzichtig zijn en bubbelig aanvoelen (snapt iemand me).

En nee, dan nog hoef je je collega niet uit te schelden uiteraard en is de hele 'zaak' te triest voor woorden, maar ik wil(de) ook nooit 1 van die andere hoesjes door de mijne :P

Maar misschien heeft Marin die ook wel opgestuurd Wink
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754

Bericht  Oasis di 12 apr 2011 - 0:58

Curious schreef:Weet niet of je een beetje sportief bent, maar vanuit Asten, helmond en deurne kun je happen en stappen met een step. Erg leuk, vorig jaar gedaan (wel goed weer vereist)!

high tea is altijd leuk vind ik.. maar misschien meer een vrouwen ding.

waterskieen bij aqua best?

High tea is inderdaad meer vrouwending denk ik Wink. Wat is happen en stappen precies? Website ervan?
En zal Aqua Best eens bekijken ja, thanks voor de tip!

@Jordana & Sannie89: Thanks voor de linkjes!
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4392
Punten : 4662

Bericht  Try di 12 apr 2011 - 0:58

Patries, die van jou vind ik schattig, lieflijk, of hoe zeg je dat? Leuk maar weer op een andere manier leuk dan die van LP smile
Try
Try
Kletskop
Kletskop

Bericht  Curious di 12 apr 2011 - 0:58

Try schreef:Nu jullie toch aan het brainstormen zijn voor vriendjes, mijne is bijna jarig en ik weet niet zo goed wat ik voor 'm zal kopen. Ik heb al een mooie foto op canvas laten drukken, ik geef 'm mijn huissleutel, hij krijgt de opgeknapte fiets van mijn opa (cadeautje van m'n moeder, die heeft 'm opgeknapt) en dan geef ik er een toeter en slot bij (lekker praktisch).
Ik wil er heel graag een 'groot cadeau' bij kopen, het hoeft niet per se duur te zijn (heb niet een heel groot budget) maar wel mooi, het cadeau waar het om draait (al zou dat ook dat canvas kunnen zijn bedenk ik me nu).. Anyway, tips? smile

Ik vind idd dat hij al hele mooie cadeau's krijgt hoor, dus het zou zeker de canvas kunnen zijn!
Maar tips... ehm..
waar houdt ie van?
Curious
Curious
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gesponsorde inhoud