Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Gezellige meiden gezocht! (omgeving Deventer/Apeldoorn)

3 plaatsers

Ga naar beneden

Gezellige meiden gezocht! (omgeving Deventer/Apeldoorn) Empty Gezellige meiden gezocht! (omgeving Deventer/Apeldoorn)

Bericht  Sunshine2345 ma 11 apr 2011 - 22:59

Ik ben op zoek naar gezellige meiden in de omgeving van Deventer/Apeldoorn die het ook leuk vinden om af en toe leuke dingen te doen.
De meeste vriendinnen met wie ik omga hebben inmiddels een relatie en hebben minder vaak tijd om leuke dingen te doen. Het lijkt me daarom leuk om in contact te komen met (single) meiden die dat ook gezellig lijken!

Ik ben zelf trouwens 23 jaar, single, studeer nog/weer, ben redelijk sportief en hou van leuke dingen doen, zoals een terrasje pakken, naar de film gaan, gezellig thee leuten, wijntjes drinken, shoppen en stappen.

Als het je ook gezellig lijkt om in contact te komen, stuur dan een berichtje (evt. per mail: sunshine2345@live.nl)!

Sunshine2345
Zwijger
Zwijger

Aantal berichten : 2
Punten : 4
Registratiedatum : 11-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Gezellige meiden gezocht! (omgeving Deventer/Apeldoorn) Empty Re: Gezellige meiden gezocht! (omgeving Deventer/Apeldoorn)

Bericht  maar2911 zo 17 apr 2011 - 2:58

Hoi hoi,

Las je oproepje en het lijkt me leuk om met je in contact te komen.
Woon zelf in Apeldoorn en ben 25 jaar.
Heb je hyves? smile Dan kunnen we elkaar wellicht via die weg beter leren kennen.

Groetjes!

maar2911
Zwijger
Zwijger

Aantal berichten : 1
Punten : 1
Registratiedatum : 17-04-11

Gezellige meiden gezocht! (omgeving Deventer/Apeldoorn) Empty Re: Gezellige meiden gezocht! (omgeving Deventer/Apeldoorn)

Bericht  Sunshine2345 do 21 apr 2011 - 5:10

Hoi maar29,

Leuk dat je hebt gereageerd op mijn oproepje!
Heb je een PM gestuurd...

Groetjes!

Sunshine2345
Zwijger
Zwijger

Aantal berichten : 2
Punten : 4
Registratiedatum : 11-04-11

Gezellige meiden gezocht! (omgeving Deventer/Apeldoorn) Empty hallo!

Bericht  felice za 1 okt 2011 - 3:45

Hallo,

Ik zie dat je berichtje van een tijdje geleden is! Zelf ben ik ook opzoek naar gezellig meiden, liefst uit Apeldoorn, is het gemakkelijkste denk:) Maar woon je in Apeldoorn of Deventer?

Ik ben 24 in woon in het centrum van Apeldoorn, op mijzelf. Ik heb samengewoond buiten de plaats en de boel de boel
gelaten, waardoor ik eigenlijk niet veel vrienden meer had toen ik terugkwam. Heb nog wel wat leuke mensen ontmoet,
maar of het klikte toch niet of het ging erg moeizaam.

Het lijkt me erg leuk om weer lekker te gaan stappen en lol te maken. Lijkt me leuk als je nog iets van je laat horen:)
Ben ook benieuwd of je nog contact hebt/gehad met maar2911 en of jullie nu vriendinnen zijn?

Groetjes Cindy

Sunshine2345 schreef:Ik ben op zoek naar gezellige meiden in de omgeving van Deventer/Apeldoorn die het ook leuk vinden om af en toe leuke dingen te doen.
De meeste vriendinnen met wie ik omga hebben inmiddels een relatie en hebben minder vaak tijd om leuke dingen te doen. Het lijkt me daarom leuk om in contact te komen met (single) meiden die dat ook gezellig lijken!

Ik ben zelf trouwens 23 jaar, single, studeer nog/weer, ben redelijk sportief en hou van leuke dingen doen, zoals een terrasje pakken, naar de film gaan, gezellig thee leuten, wijntjes drinken, shoppen en stappen.

Als het je ook gezellig lijkt om in contact te komen, stuur dan een berichtje (evt. per mail: sunshine2345@live.nl)!

felice
Zwijger
Zwijger

Aantal berichten : 3
Punten : 5
Registratiedatum : 01-10-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: