Gezellige meiden omgeving Arnhem?
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
Gezellige meiden omgeving Arnhem?
Hoi meiden,
Ik ben al tijden een meelezer maar word nu tijd om iets actiever hier te worden. Ik ben 25, sinds een aantal maanden fulltime werkend en woon op mezelf in de omgeving van Arnhem. Ik ben opzoek naar gezellige meiden om dingen mee te ondernemen. Ik heb leuke vriendinnen om me heen, maar de meeste zijn al gesetteld en besteden meer tijd aan boyfriend of man. Nu ook, zoals vanavond, heb eigenlijk wel zin om een drankje te doen in de stad (hoef echt niet meer wekelijks dronken onder de bar te liggen hoor), naar de bios te gaan of hapje te eten in de stad, maar de rest blijft liever thuis helaas... Duss wie zoekt er nog meer 'actievere' vriendinnen om mee de stad in te gaan, stedentrips te maken, misschien wel te sporten, of gezellig bank te hangen? Let me know!
Ik ben al tijden een meelezer maar word nu tijd om iets actiever hier te worden. Ik ben 25, sinds een aantal maanden fulltime werkend en woon op mezelf in de omgeving van Arnhem. Ik ben opzoek naar gezellige meiden om dingen mee te ondernemen. Ik heb leuke vriendinnen om me heen, maar de meeste zijn al gesetteld en besteden meer tijd aan boyfriend of man. Nu ook, zoals vanavond, heb eigenlijk wel zin om een drankje te doen in de stad (hoef echt niet meer wekelijks dronken onder de bar te liggen hoor), naar de bios te gaan of hapje te eten in de stad, maar de rest blijft liever thuis helaas... Duss wie zoekt er nog meer 'actievere' vriendinnen om mee de stad in te gaan, stedentrips te maken, misschien wel te sporten, of gezellig bank te hangen? Let me know!
Gili- Zwijger
- Aantal berichten : 6
Punten : 8
Registratiedatum : 19-01-13
Re: Gezellige meiden omgeving Arnhem?
Volgende week zondag is er een meeting in Arnhem, misschien vind je het leuk om erbij te zijn? We gaan tapas eten! Zie topic, staat een paar topics onder de jouwe.
Oké leuk! Ik zal er eens over nadenken. Vind wel beetje eng hoor, aangezien ik niemand van jullie ken;)
Gili- Zwijger
- Aantal berichten : 6
Punten : 8
Registratiedatum : 19-01-13
We zijn heel leuk hoor
En het is maar een klein groepje, maakt het vast minder eng!
Gewoon komen, is gezellig!
En het is maar een klein groepje, maakt het vast minder eng!
Gewoon komen, is gezellig!
Wij zijn zeker heel erg leuk! Zou leuk zijn als je mee gaat.
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Ja gewoon mee gaan. We zijn maar met z'n drieen, dus misschien minder spannend voor je
Japie- Kletskop
- Aantal berichten : 2538
Punten : 2737
Registratiedatum : 17-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Gezellige meiden omgeving Wierden
» meiden tussen 26-30 omgeving Arnhem/utrecht gezocht.
» Gezellige meiden omgeving Breda gezocht!
» Gezellige meiden gezocht! (omgeving Deventer/Apeldoorn)
» Gezellige meiden, omgeving Hoorn, Purmerend, Heerhugowaard..
» meiden tussen 26-30 omgeving Arnhem/utrecht gezocht.
» Gezellige meiden omgeving Breda gezocht!
» Gezellige meiden gezocht! (omgeving Deventer/Apeldoorn)
» Gezellige meiden, omgeving Hoorn, Purmerend, Heerhugowaard..
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: