Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Gezellige meiden, omgeving Hoorn, Purmerend, Heerhugowaard..

+3
SarahKey
Pinkel
Trieskoe
7 plaatsers

Ga naar beneden

Gezellige meiden, omgeving Hoorn, Purmerend, Heerhugowaard.. Empty Gezellige meiden, omgeving Hoorn, Purmerend, Heerhugowaard..

Bericht  Trieskoe wo 31 jul 2013 - 6:17

Hallo Allemaal...
Al een hele poos lees ik enthousiast mee,maar berichten plaatsen komt er niet vaak van... Rolling Eyes 
Nu is het zo dat ik vanuit Friesland, een jaar geleden ben verhuisd naar het Wilde Westen, ofwel Noord Holland!
Heel gelukkig ben ik in de liefde maar... jullie raden het vast al, vriendschappen zijn niet zo maar gesloten!
Graag zou ik wat gezellige meiden hier leren kennen, vandaar dit oproepje!
Ik ben 26 jaar, werk door de week op het laboratorium van een leuk bedrijf, woon vlakbij Hoorn en zou het leuk vinden áls dit je aanspreekt, van je of jullie te horen!:cheering: 
Groetjes!

Trieskoe
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 17
Punten : 27
Registratiedatum : 27-12-10
Woonplaats : Net verhuisd naar Noord Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Gezellige meiden, omgeving Hoorn, Purmerend, Heerhugowaard.. Empty Re: Gezellige meiden, omgeving Hoorn, Purmerend, Heerhugowaard..

Bericht  Pinkel do 1 aug 2013 - 7:05

Hey hey,

Ik woon ook in die buurt! Woon hier inmiddels ruim 2 jaar samen met mijn man en dochtertje van 7 maanden. Sinds de geboorte van mijn dochtertje ben ik thuisblijfmoeder en dat bevalt mij prima. Maar nieuwe mensen leren kennen lijkt mij ook wel erg leuk! Ik ben wel erg benieuwd in welke plaats je precies woont, mag ook via PM hoor.

Groetjes, Pinkel
Pinkel
Pinkel
Prater
Prater

Aantal berichten : 616
Punten : 627
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gezellige meiden, omgeving Hoorn, Purmerend, Heerhugowaard.. Empty Re: Gezellige meiden, omgeving Hoorn, Purmerend, Heerhugowaard..

Bericht  Trieskoe do 1 aug 2013 - 9:26

Hoop dat het goed gegaan is maarr.....scratch 
Heb een poging gedaan tot een "pmmetje" te sturen!
En leuk dat je hebt gereageerd!:cheering:

Trieskoe
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 17
Punten : 27
Registratiedatum : 27-12-10
Woonplaats : Net verhuisd naar Noord Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Gezellige meiden, omgeving Hoorn, Purmerend, Heerhugowaard.. Empty Re: Gezellige meiden, omgeving Hoorn, Purmerend, Heerhugowaard..

Bericht  SarahKey vr 9 aug 2013 - 20:19

Het is een hele gezellige buurt hier :cheering:  er wonen meer meiden in deze streek.

Als je nu een kindje krijgt zit je helemaal gebeiteld met alle mama's Laughing :cheering: 
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Gezellige meiden, omgeving Hoorn, Purmerend, Heerhugowaard.. Empty Re: Gezellige meiden, omgeving Hoorn, Purmerend, Heerhugowaard..

Bericht  _Lana_ vr 9 aug 2013 - 22:45

SarahKey schreef:Het is een hele gezellige buurt hier :cheering:  er wonen meer meiden in deze streek.

Als je nu een kindje krijgt zit je helemaal gebeiteld met alle mama's Laughing :cheering: 
Nou waar blijft de volgende meeting?? Razz
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Gezellige meiden, omgeving Hoorn, Purmerend, Heerhugowaard.. Empty Re: Gezellige meiden, omgeving Hoorn, Purmerend, Heerhugowaard..

Bericht  ekjir@M za 10 aug 2013 - 8:13

Als het op een vrijdag is kan ik ook mee!

ekjir@M
Prater
Prater

Aantal berichten : 790
Punten : 872
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gezellige meiden, omgeving Hoorn, Purmerend, Heerhugowaard.. Empty Re: Gezellige meiden, omgeving Hoorn, Purmerend, Heerhugowaard..

Bericht  SarahKey za 10 aug 2013 - 8:28

_Lana_ schreef:
SarahKey schreef:Het is een hele gezellige buurt hier :cheering:  er wonen meer meiden in deze streek.

Als je nu een kindje krijgt zit je helemaal gebeiteld met alle mama's Laughing :cheering: 
Nou waar blijft de volgende meeting?? Razz
Nou doe maar een voorstel in 'ons' topic Laughing 
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Gezellige meiden, omgeving Hoorn, Purmerend, Heerhugowaard.. Empty Re: Gezellige meiden, omgeving Hoorn, Purmerend, Heerhugowaard..

Bericht  meisjesmama zo 11 aug 2013 - 9:45

Ja leuk een nieuwe meeting!!
meisjesmama
meisjesmama
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gezellige meiden, omgeving Hoorn, Purmerend, Heerhugowaard.. Empty Re: Gezellige meiden, omgeving Hoorn, Purmerend, Heerhugowaard..

Bericht  MADDIE ma 12 aug 2013 - 9:27

SarahKey schreef:
_Lana_ schreef:
SarahKey schreef:Het is een hele gezellige buurt hier :cheering:  er wonen meer meiden in deze streek.

Als je nu een kindje krijgt zit je helemaal gebeiteld met alle mama's Laughing :cheering: 
Nou waar blijft de volgende meeting?? Razz
Nou doe maar een voorstel in 'ons'  topic Laughing 
+1 Laughing
MADDIE
MADDIE
Prater
Prater

Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gezellige meiden, omgeving Hoorn, Purmerend, Heerhugowaard.. Empty Re: Gezellige meiden, omgeving Hoorn, Purmerend, Heerhugowaard..

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum