Hoe duur was jouw houten vloer dus geen laminaat!
+6
Shisha
Ster
Sunny87
Susan
Pomodori
RioolSpook
10 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Hoe duur was jouw houten vloer dus geen laminaat!
Wij zijn gister even snel bij een vloerenzaak geweest en willen een eikenhout gerookte en verouderde vloer en ook nog eens een bredere plank (23 cm) en kwamen uit op bijna 5000 euro voor 58 m2. Heel veel geld dus, wat we er eigenlijk niet voor over hebben, moet zelf nog gelegd worden. Dus we hebben een afspraak gemaakt voor zaterdag om nog wat andere opties door te nemen.
Wat voor houten vloer heb jij en wat was je kwijt?
Wat voor houten vloer heb jij en wat was je kwijt?
Gast- Gast
Re: Hoe duur was jouw houten vloer dus geen laminaat!
Wij waren ongeveer 350 euro kwijt voor de houten vloer. Maar dat komt omdat wij een 2e handse houten vloer hebben. Een klant moest er vanaf, dus hebben we de vloer meegenomen. Dat was precies goed voor ons huis. We hebben het gelegd en daarna een weekendje geschuurd en gelakt. Ziet er weer uit als nieuw!
RioolSpook- Prater
- Aantal berichten : 824
Punten : 905
Registratiedatum : 18-11-10
Ik denk dat wij zo rond de 1.500 euro kwijt waren voor onze houten vloer. (circa 35m2 denk ik) Maar we hebben de planken dan ook gehaald bij de Gamma toen deze in de aanbieding waren. We hebben het zelf gelegd.
We hadden wel maar keuze uit twee kleuren hout, maar er zat voor ons een mooie kleur bij.
We hadden wel maar keuze uit twee kleuren hout, maar er zat voor ons een mooie kleur bij.
Pomodori- Fluisteraar
- Aantal berichten : 292
Punten : 303
Registratiedatum : 07-01-11
Wij waren 3200 euro kwijt voor onze houten vloer, het is een licht eiken vloer die een white wash heeft gekregen. Totaal 48m2.
Gast- Gast
Mijn ouders hebben in de huiskamer in het vakantiehuisje een houten vloer die ze op Marktplaats hebben gekocht voor 100 euro, is een heel mooie lichthouten vloer. Oppervlakte weet ik zo snel niet, wel vrij groot, want het is een erg ruime huiskamer.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Mama_van2 schreef:Wij waren 3200 euro kwijt voor onze houten vloer, het is een licht eiken vloer die een white wash heeft gekregen. Totaal 48m2.
Heb je een foto?
Gast- Gast
Eehm ja op hyves maar daar is het foto gebeuren veranderd, kan niet meer kopieren en plakkken. Of weet jij toevallig of dat nog wel kan en hoe ?
Gast- Gast
Mama_van2 schreef:Eehm ja op hyves maar daar is het foto gebeuren veranderd, kan niet meer kopieren en plakkken. Of weet jij toevallig of dat nog wel kan en hoe ?
Ook niet met de eigenschappen url in het afbeelding icoontje plakken?
Gast- Gast
Ik ben 650 euro kwijt voor mijn eiken houten vloer eiken white wash.
Incl plinten en ondervloer oppervlakte is 20 m2
Wel moet ik er bij zeggen dat deze vloer te dun is ,zeg maar om hem over tig jaar opnieuw te schuren.
Incl plinten en ondervloer oppervlakte is 20 m2
Wel moet ik er bij zeggen dat deze vloer te dun is ,zeg maar om hem over tig jaar opnieuw te schuren.
Sunny87- Fluisteraar
- Aantal berichten : 64
Punten : 74
Registratiedatum : 15-12-10
Ik haal hem met 'copy' van hyves en plaats hem hier gewoon met 'past'. Niets aan de hand.Mama_van2 schreef:Eehm ja op hyves maar daar is het foto gebeuren veranderd, kan niet meer kopieren en plakkken. Of weet jij toevallig of dat nog wel kan en hoe ?
Edit: nadat ik rechtsboven op de A/A knop het geklikt.
Gast- Gast
Wij hebben ook een eiken vloer, met een lichte withe wash in de woonkamer (30m2) en slaapkamer (15m2), deze koste samen 2800 euro dacht ik. We hebben m wel zelf gehaald en gelegt. Mag ik de naam van de winkel hier noemen of is dat reclame? Daar hebben ze veel keus voor een goede prijs.
Ster- Fluisteraar
- Aantal berichten : 186
Punten : 240
Wij hebben lamelparket. Zit een beetje tussen laminaat en parket in. Wij waren ongeveer 1250 euro kwijt voor 30m2. Was wel in de aanbieding.
Wij vonden parket toch net iets te duur en dit is een mooie middenweg.
Wij vonden parket toch net iets te duur en dit is een mooie middenweg.
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Ster schreef:Wij hebben ook een eiken vloer, met een lichte withe wash in de woonkamer (30m2) en slaapkamer (15m2), deze koste samen 2800 euro dacht ik. We hebben m wel zelf gehaald en gelegt. Mag ik de naam van de winkel hier noemen of is dat reclame? Daar hebben ze veel keus voor een goede prijs.
Dat lijkt me geen probleem! En ik ben erg benieuwd want wij zijn ook op zoek naar een (betaalbare) houten vloer
Highway- Ratel
- Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10
Ligt het ook niet aan gerookt eiken? Eikenhout is sowieso duurder hout.
Volgens mij is het voor de oppervlakte en welke houtsoort en breedte van de plank die jullie willen een redelijk 'normaal' bedrag. (al vind ik het zelf ook ontzettend veel hoor!!).
Volgens mij is het voor de oppervlakte en welke houtsoort en breedte van de plank die jullie willen een redelijk 'normaal' bedrag. (al vind ik het zelf ook ontzettend veel hoor!!).
Gast- Gast
Net even aan het rekenen geweest en we kunnen ca 60 euro per m2 "missen".
Gast- Gast
Wij hebben een parketbedrijf dus kan het wel even polsen voor je of het een beetje redelijk is
Barbabella- Prater
- Aantal berichten : 842
Punten : 894
Registratiedatum : 06-12-10
Barbabella schreef:Wij hebben een parketbedrijf dus kan het wel even polsen voor je of het een beetje redelijk is
Graag
Gast- Gast
Oke zal het straks vragen. Is het massief eiken?
Barbabella- Prater
- Aantal berichten : 842
Punten : 894
Registratiedatum : 06-12-10
Wil je persé een echte houten vloer?
Wij hebben net een vloer uitgezocht van Berry Floor, wat lijkt als een houten vloer maar laminaat is.
Dat komt op €39.- per m2.
Wij hebben net een vloer uitgezocht van Berry Floor, wat lijkt als een houten vloer maar laminaat is.
Dat komt op €39.- per m2.
Woezies- Fluisteraar
- Aantal berichten : 162
Punten : 276
Registratiedatum : 26-11-10
We hebben een vloer gekocht.
Het is geworden: gerookt eiken, geborsteld en white wash olie en dan in de rustiek versie Het is alleen een plank van 18 cm geworden ipv 23, want dat scheelde 20 euro per m2.
Meteen voor boven laminaat uitgezocht, dus dat is ook geregeld.
Zijn nu voor boven en beneden 3900 euro kwijt, hoop geld, maar ja heb je ook wel wat
Het is geworden: gerookt eiken, geborsteld en white wash olie en dan in de rustiek versie Het is alleen een plank van 18 cm geworden ipv 23, want dat scheelde 20 euro per m2.
Meteen voor boven laminaat uitgezocht, dus dat is ook geregeld.
Zijn nu voor boven en beneden 3900 euro kwijt, hoop geld, maar ja heb je ook wel wat
Gast- Gast
Waar zijn jullie geslaagd?
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
2CKC2 schreef:Waar zijn jullie geslaagd?
In Hoorn bij Jansen op de Vale Hen.
Gast- Gast
Weetjewel schreef:2CKC2 schreef:Waar zijn jullie geslaagd?
Oh fijn! Ja, je schrikt je helemaal 't apezuur met de prijzen joh.. Wij zijn druk bezig rond te kijken al zodat we niet de duurste optie moeten kiezen wegens tijdgebrek..
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
2CKC2 schreef:Weetjewel schreef:2CKC2 schreef:Waar zijn jullie geslaagd?
Oh fijn! Ja, je schrikt je helemaal 't apezuur met de prijzen joh.. Wij zijn druk bezig rond te kijken al zodat we niet de duurste optie moeten kiezen wegens tijdgebrek..
Nee je kunt het zo gek maken als je zelf wilt hoor, maar ik vond dit wel een mooie "optie" ipv 86 euro per m2. Werd wel een hele dure hobby. Aangezien de keuken ook al duurder is dan we gepland hadden.....
Gast- Gast
Ik heb even zitten googlen, ik gok dat het een beetje zo'n vloer wordt.
Gast- Gast
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Wie heeft een lichte laminaat/houten vloer en lichte meubels
» Houten vloer
» Show je houten vloer!
» Houten vloer, maar welke?
» Welke kleur muur bij donkere houten vloer? NU MET FOTO
» Houten vloer
» Show je houten vloer!
» Houten vloer, maar welke?
» Welke kleur muur bij donkere houten vloer? NU MET FOTO