Verbouwing badkamer
+3
Sjaantje
Zininzon
Bliss
7 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Verbouwing badkamer
Hmm ja, daar zit ook een verschil natuurlijk: ik heb een badkamermeubel van 400 euro besteld bij de Gamma (en neem er misschien nog een bijpassende kast bij van 109 euro).
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Bliss schreef:Hmm ja, daar zit ook een verschil natuurlijk: ik heb een badkamermeubel van 400 euro besteld bij de Gamma (en neem er misschien nog een bijpassende kast bij van 109 euro).
Zit die 400 euro bij die 4000 euro inbegrepen dan? Want anders zit daar natuurlijk geen verschil in. Wij waren dus in totaal voor de hele badkamer zo'n 3100 euro kwijt. Wij vonden die van de Gamma en andere bouwmarkten echt zijn geld niet waard en hebben nu een hele mooie (vinden wij) voor heel weinig. Hij ziet er nu na anderhalf jaar ook nog net zo perfect uit. Oh klusbedrijf heeft deze trouwens gratis in elkaar gezet en geplaatst. Wij hadden overigens de Deugd uit Voorburg als aannemer (ook wat andere klussen laten uitbesteden door hen).
Gast- Gast
Puuc schreef:Bliss schreef:Hmm ja, daar zit ook een verschil natuurlijk: ik heb een badkamermeubel van 400 euro besteld bij de Gamma (en neem er misschien nog een bijpassende kast bij van 109 euro).
Zit die 400 euro bij die 4000 euro inbegrepen dan? Want anders zit daar natuurlijk geen verschil in. Wij waren dus in totaal voor de hele badkamer zo'n 3100 euro kwijt. Wij vonden die van de Gamma en andere bouwmarkten echt zijn geld niet waard en hebben nu een hele mooie (vinden wij) voor heel weinig. Hij ziet er nu na anderhalf jaar ook nog net zo perfect uit. Oh klusbedrijf heeft deze trouwens gratis in elkaar gezet en geplaatst. Wij hadden overigens de Deugd uit Voorburg als aannemer (ook wat andere klussen laten uitbesteden door hen).
Ja, bij die 4000 euro zitten ook het meubel, kranen etc. inbegrepen. Heb dit nog niet allemaal gekocht, dus het is een schatting, kan ook nog iets hoger of iets lager uitvallen.
Bliss- Lady Post-a-lot
Hmm, ik zal voor de zekerheid nog ff een mailtje naar De Deugd sturen, kijken wat zij ervan zeggen.
Bliss- Lady Post-a-lot
Bliss schreef:Puuc schreef:Bliss schreef:Hmm ja, daar zit ook een verschil natuurlijk: ik heb een badkamermeubel van 400 euro besteld bij de Gamma (en neem er misschien nog een bijpassende kast bij van 109 euro).
Ja, bij die 4000 euro zitten ook het meubel, kranen etc. inbegrepen. Heb dit nog niet allemaal gekocht, dus het is een schatting, kan ook nog iets hoger of iets lager uitvallen.
Ok, dan valt het alweer wat mee. Heb je al de offerte/overeenkomst getekend? Weet je al wat voor tegels je neemt?
Gast- Gast
Bliss schreef:Hmm, ik zal voor de zekerheid nog ff een mailtje naar De Deugd sturen, kijken wat zij ervan zeggen.
Zit immers ook bij jou in de buurt... Gewoon proberen, je kunt altijd beter 2 of meer offertes opvragen en dan vergelijken.
Gast- Gast
Heb nog niks getekend, maar in principe wel via de mail afgesproken dat zij de klus bij mij gaan doen. Heb nu toch nog naar De Deugd gemaild voor een ruwe schatting; mocht dit nou veel lager uitvallen, dan kan ik misschien nog switchen. Al verwacht ik van niet, want ik kreeg meerdere biedingen op MP die ook rond dit bedrag zaten.
Bliss- Lady Post-a-lot
Dit meubel heb ik trouwens besteld:
(maar dan zonder de kast, omdat ik nog niet weet of daar plek voor is)
(maar dan zonder de kast, omdat ik nog niet weet of daar plek voor is)
Bliss- Lady Post-a-lot
http://www.ikea.com/nl/nl/images/products/flaren-hollviken-kast-voor-wastafel-wit__0096231_PE235767_S4.JPG
Deze hebben wij, het is alleen een beetje veel in prijs gestegen
Ben benieuwd wat de Deugd je gaat mailen!
Deze hebben wij, het is alleen een beetje veel in prijs gestegen
Ben benieuwd wat de Deugd je gaat mailen!
Gast- Gast
Bliss, kijk anders eens op www.werkspot.nl bij vergelijkbare klussen en kijk wat het daar gemiddeld zou gaan kosten.
Ik herkende je badkamermeubel trouwens:
(Dit is dus mijn nieuwe huis)
Ik herkende je badkamermeubel trouwens:
(Dit is dus mijn nieuwe huis)
Laatst aangepast door Lady4 op zo 22 mei 2011 - 5:34; in totaal 1 keer bewerkt
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10
Hé wat grappig, is dezelfde idd! Mijn klus stond ook op Werkspot (nog steeds trouwens), en daar kreeg ik vergelijkbare biedingen. Ik denk dus dat het wel normaal is. De arbeidskosten zijn ca. € 2000, maar daar komen dus nog de materiaalkosten bij en dingen die ik zelf uit moet zoeken (meubel, tegels, kranen etc.). In mijn geval gaan ze de ketel ook verplaatsen, wat ook nog € 500 kost. Tikt dus aardig aan alles bij elkaar!
Bliss- Lady Post-a-lot
Bliss schreef:Hé wat grappig, is dezelfde idd! Mijn klus stond ook op Werkspot (nog steeds trouwens), en daar kreeg ik vergelijkbare biedingen. Ik denk dus dat het wel normaal is. De arbeidskosten zijn ca. € 2000, maar daar komen dus nog de materiaalkosten bij en dingen die ik zelf uit moet zoeken (meubel, tegels, kranen etc.). In mijn geval gaan ze de ketel ook verplaatsen, wat ook nog € 500 kost. Tikt dus aardig aan alles bij elkaar!
Dan zal het wel kloppen en zul je niet zozeer afgezet worden denk ik. Denk maar aan het resultaat!
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Verbouwing van mn badkamer (Bijna af + foto's!)
» wc verbouwing
» De verbouwing
» Hypotheek verbouwing
» kosten verbouwing inschatten
» wc verbouwing
» De verbouwing
» Hypotheek verbouwing
» kosten verbouwing inschatten
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: