Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hypotheek verbouwing

3 plaatsers

Ga naar beneden

Hypotheek verbouwing Empty Hypotheek verbouwing

Bericht  Tania ma 15 apr 2013 - 23:14

We overwegen om de woonkamer te verbouwen. We zouden dan een aanbouw/serre willen aan de achterzijde (2,5a3 X 5 meter) en de keuken naar de voorkant laten verplaatsen. Kun je voor zoiets je hypotheek verhogen? En zitten daar nog veel voorwaarden aan? Ik weet dat onze hypotheek 50.000 euro hoger ingeschreven staat bij de notaris dan de hypotheek die we daadwerkelijk hebben.

En iemand misschien een idee van de kosten voor zo'n verbouwing? Ik snap dat het niet precies gezegd kan worden maar ik heb echt geen idee aan watvoor bedrag ik ongeveer moet denken.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hypotheek verbouwing Empty Re: Hypotheek verbouwing

Bericht  Coco di 16 apr 2013 - 9:15

Ik heb hier laatst ook een topic over geopend. Volgens mij lagen de kosten tussen de 15000 en 20000 euro bij een nieuwbouw woning waarbij het in de bouw direct erbij gebouwd werd. Ik denk dat het bij een bestaande woning dus wel wat duurder ligt aangezien er ook gesloopt zal moeten worden. Wellicht nog een andere vloer. Ik ga het vrijdag met mijn oom die oa aanbouwen doet bespreken wat normale kosten ervoor zijn.
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hypotheek verbouwing Empty Re: Hypotheek verbouwing

Bericht  Sam di 16 apr 2013 - 9:18

Als het de waarde van de woning niet overstijgt is dat mogelijk.
Kan wel zijn dat instellingen dat met in minimaal bedrag willen verhogen, maar dat kun je navragen.
Sam
Sam
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Hypotheek verbouwing Empty Re: Hypotheek verbouwing

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum