Verbouwing van mn badkamer (Bijna af + foto's!)
+3
Snoes
Shisha
Jeanette
7 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Verbouwing van mn badkamer (Bijna af + foto's!)
Ik heb er lang op moeten wachten, maar de lekkageschade in mn badkamer wordt nu eindelijk verholpen. Ik ga mn badkamer meteen pimpen Er komt een inloopdouche, badmeubel en een regendouche. Mn bad is eruit en er komen mozaiektegels tegen die muur. Ook komen er tegels op de vloer ipv zeil. Helaas eerst nog een tijdje in de troep zitten..
Hierbij wat foto's:
Before
En zo is het nu, bende..
Ik ben zo benieuwd hoe het gaat worden!
Hierbij wat foto's:
Before
En zo is het nu, bende..
Ik ben zo benieuwd hoe het gaat worden!
Laatst aangepast door Amazzonia op wo 30 nov 2011 - 6:09; in totaal 2 keer bewerkt
Gast- Gast
Re: Verbouwing van mn badkamer (Bijna af + foto's!)
Leuk zeg!! En een regendouche, echt heerlijk!!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Leuk! Ik ben benieuwd hoe het wordt!
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Wat leuk, ben benieuwd naar het eindresultaat!
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10
Succes! Wij zijn net klaar dus ik weet wat je te wachten staat;)
Plien84- Prater
- Aantal berichten : 1230
Punten : 1496
Zo is het nu:
De muur links is hersteld (was helemaal rot van het vocht) en voorgesmeerd. Vandaag wordt het plafond geschilderd, de muur links betegeld en mn badmeubel opgehangen (dat doet de aannemer allemaal nog). Badmeubel ga ik zo met mn vader in elkaar zetten. Loodgieter is ook geweest gisteren om mn kraan omhoog te zetten, nu op douchehoogte
Morgen gaat mn vader de andere muur betegelen en gaan we vloertegels en een douchescherm uitzoeken
De muur links is hersteld (was helemaal rot van het vocht) en voorgesmeerd. Vandaag wordt het plafond geschilderd, de muur links betegeld en mn badmeubel opgehangen (dat doet de aannemer allemaal nog). Badmeubel ga ik zo met mn vader in elkaar zetten. Loodgieter is ook geweest gisteren om mn kraan omhoog te zetten, nu op douchehoogte
Morgen gaat mn vader de andere muur betegelen en gaan we vloertegels en een douchescherm uitzoeken
Gast- Gast
Vandaag deze dingen gekocht:
Ben er erg blij mee
Ben er erg blij mee
Gast- Gast
Ben benieuwd hoe het eind resultaat gaat worden hoor!
Gast- Gast
mooie douchewand zeg!
Plien84- Prater
Mn vader is vandaag begonnen met mozaieken, morgen de rest
Gast- Gast
Mooi! Ben benieuwd naar het eind resultaat!
Gast- Gast
Amazzonia schreef:Mn vader is vandaag begonnen met mozaieken, morgen de rest
Fijn he zulke vaders! Ik weet hoeveel werk het kost, lief dat hij dat allemaal doet!
Plien84- Prater
Weer even een update Mn vader heeft weer goed zn best gedaan vandaag En ben er zeker blij mee dat hij dit voor me doet! Hij is vroeger (30 jaar geleden ofzo) tegelzetter geweest dus hij kan het goed. Nu met pensioen dus hij heeft de tijd
Gast- Gast
Oei, dat wordt druk! Is het gemakkelijk over tegels heen tegelen? Wij willen dat namelijk ook doen in de badkamer.
Gast- Gast
Pippa schreef:Oei, dat wordt druk! Is het gemakkelijk over tegels heen tegelen? Wij willen dat namelijk ook doen in de badkamer.
Jahoor, dat kan je gewoon over de tegels heen doen, dat heeft mn vader ook gedaan met de muur van vandaag. Meer mozaiek komt er trouwens niet hoor, dus druk.. Ik moet er even aan wennen maar vind het wel mooi
Gast- Gast
Waar heb je de mozaiektegeltjes vandaan? Want dat is eigenlijk precies wat ik zoek. Zit met het idee in mijn hoofd om langs het toilet, daar waar ik nu grote witte tegels heb, mozaiektegels te plaatsen. Leek me wel leuk. Maar goed, dat is nog even toekomstmuziek. Maar dan weet ik in ieder geval waar ze te halen zijn, want deze wilde ik destijds ook, maar kon ze nergens vinden.
Gast- Gast
Maura schreef:Waar heb je de mozaiektegeltjes vandaan? Want dat is eigenlijk precies wat ik zoek. Zit met het idee in mijn hoofd om langs het toilet, daar waar ik nu grote witte tegels heb, mozaiektegels te plaatsen. Leek me wel leuk. Maar goed, dat is nog even toekomstmuziek. Maar dan weet ik in ieder geval waar ze te halen zijn, want deze wilde ik destijds ook, maar kon ze nergens vinden.
Bij de Hornbach! €30 per m2..
Ik wil ook nog grote witte tegels op de andere muren, maar dat doe ik pas als ik mn CV ketel heb laten vervangen en daar een kast omheen heb laten bouwen. Project voor over een jaar.
Gast- Gast
Amazzonia schreef:Maura schreef:Waar heb je de mozaiektegeltjes vandaan? Want dat is eigenlijk precies wat ik zoek. Zit met het idee in mijn hoofd om langs het toilet, daar waar ik nu grote witte tegels heb, mozaiektegels te plaatsen. Leek me wel leuk. Maar goed, dat is nog even toekomstmuziek. Maar dan weet ik in ieder geval waar ze te halen zijn, want deze wilde ik destijds ook, maar kon ze nergens vinden.
Ik wil ook nog grote witte tegels op de andere muren, maar dat doe ik pas als ik mn CV ketel heb laten vervangen en daar een kast omheen heb laten bouwen. Project voor over een jaar.
Huh maar ga je de andere wanden dan nu niet betegelen??
Plien84- Prater
Klopt, er zitten al witte tegels op waar niks mis mee is. En omdat ik verder geen geld heb laat ik die voorlopig nog even zitten.Plien84 schreef:Amazzonia schreef:Maura schreef:Waar heb je de mozaiektegeltjes vandaan? Want dat is eigenlijk precies wat ik zoek. Zit met het idee in mijn hoofd om langs het toilet, daar waar ik nu grote witte tegels heb, mozaiektegels te plaatsen. Leek me wel leuk. Maar goed, dat is nog even toekomstmuziek. Maar dan weet ik in ieder geval waar ze te halen zijn, want deze wilde ik destijds ook, maar kon ze nergens vinden.
Huh maar ga je de andere wanden dan nu niet betegelen??
Gast- Gast
Razz_ schreef:Gaaf dat mozaïk !
Helemaal mee eens!
Lune- Fluisteraar
- Aantal berichten : 23
Punten : 26
Registratiedatum : 30-12-10
Een nieuwe update:
Morgen of zondag gaat mn vader de vloertegels voegen en dan maandag/dinsdag verder met het ophangen van de douche, badmeubel en samen met de aannemer de douchewand. Nog even geduld en dan kan ik weer douchen
Morgen of zondag gaat mn vader de vloertegels voegen en dan maandag/dinsdag verder met het ophangen van de douche, badmeubel en samen met de aannemer de douchewand. Nog even geduld en dan kan ik weer douchen
Gast- Gast
Weer een nieuwe update.. Morgen ga ik mn badmeubel & lamp ophangen samen met mn vader en hopelijk ook morgen of overmorgen mn douchescherm. Maar ik kan morgen iig weer douchen
Gast- Gast
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Verbouwing badkamer
» wc verbouwing
» De verbouwing
» Hypotheek verbouwing
» kosten verbouwing inschatten
» wc verbouwing
» De verbouwing
» Hypotheek verbouwing
» kosten verbouwing inschatten