Dagcafé
+22
Qiara
Zininzon
Try
Laquisia
Zwoesj
Burn
Poisongirl
Jordana
Chocolate Cookie
Phileine
Oasis
Cow
Sweety
Blond
Moezie
Minx
Cheesegirl
VeryCherry
Caroow
May
Rovine
Serena
26 plaatsers
Pagina 20 van 40
Pagina 20 van 40 • 1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40
Re: Dagcafé
Storm ik hoop dat het snel allemaal goed komt!
Nu snap ik ook wat vanmiddag aan de hand was..
Nu snap ik ook wat vanmiddag aan de hand was..
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Storm schreef:@Jordana klopt heb morgen een sollicitatiegesprek en mijn vriend woensdag. Hoop dat daar iets uit komt, we hebben ons portie wel gehad dacht ik zo.
Ja snap dat je die dingen moet verwerken, die kosten altijd zo veel energie..
Straalt al mijn geluk jou kant op (misschien dat het jou meer geluk brengt dan mijzelf)
Ik ga duimen voor je, Jullie verdienen het.
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10
Vervelend brennus. Maar wel begrijpelijk dat je voor de kortste weg kiest. Welke richting wil je uiteindelijk op?
Storm, wat naar zeg. Hopelijk vind je vriend snel een andere baan.
Storm, wat naar zeg. Hopelijk vind je vriend snel een andere baan.
Laquisia- Prater
- Aantal berichten : 1424
Punten : 1531
Registratiedatum : 05-01-11
Dank jullie wel.
Nog meer lieve mensen die geluk onze kant op willen stralen? Ik woon in Eindhoven
Nog meer lieve mensen die geluk onze kant op willen stralen? Ik woon in Eindhoven
Gast- Gast
Jordana schreef:
Waarom zou je maar beter met een kruk lopen omdat andere het beter zullen begrijpen. Schat, denk alsjeblieft aan jezelf. Als je nou met een kruk gaat lopen ga je misschien wat forseren en dan duurt het langer. En boeiend dat mensen het niet begrijpen dat jij met twee krukken loopt, Zij voelen niet jou pijn lieverd.
Hier gaat het wel.
Het is eerder dat ik zonder krukken zal lopen dan met 2
Maar waarom gaat het wel? Nog geen verbetering, of gaat het minder dan je misschien had gehoopt/verwacht?
Try- Kletskop
- Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
*Straalt geluk jou kant op Storm*
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
@ Leah. Psychologie lijkt me leuk, maar ook heel zwaar. Ik ben er nog niet helemaal over uit. Het wordt in ieder geval geen onderwijs Pabo
Gast- Gast
Iedereen die het nodig heeft veel zonnestralen van mij
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Try schreef:Jordana schreef:
Waarom zou je maar beter met een kruk lopen omdat andere het beter zullen begrijpen. Schat, denk alsjeblieft aan jezelf. Als je nou met een kruk gaat lopen ga je misschien wat forseren en dan duurt het langer. En boeiend dat mensen het niet begrijpen dat jij met twee krukken loopt, Zij voelen niet jou pijn lieverd.
Hier gaat het wel.
Maar waarom gaat het wel? Nog geen verbetering, of gaat het minder dan je misschien had gehoopt/verwacht?
Je bent lekker eigenwijs he Try
Nieuws van schoonzussie was ingeslagen als een bom. En vooral omdat ik weet hoe zij/hij zich voelen maar het voor mij erorm lastig. En ik weet dat ze vanavond nog een keer gingen praten dus ik wacht het nog steeds af hoe dat ging.
Jordana- Ratel
Jordana schreef:Try schreef:Jordana schreef:
Hier gaat het wel.
Je bent lekker eigenwijs he Try
Nieuws van schoonzussie was ingeslagen als een bom. En vooral omdat ik weet hoe zij/hij zich voelen maar het voor mij erorm lastig. En ik weet dat ze vanavond nog een keer gingen praten dus ik wacht het nog steeds af hoe dat ging.
Dat snap ik Denk je dat er bij hun nog wat uitkomt? (neem aan dat dat het gesprek is dat ze nu hebben?)
En eigenwijs? Nee joh
Try- Kletskop
Jeetje Storm, ik begrijp dat je je zorgen maakt. Ik hoop echt zo voor jou en jullie dat alles goed komt.
Gast- Gast
[quote="Try"][quote="Jordana"]
Ik hoop het echt voor hun kleine meid. Maar ik vraag me af wat haar beslissing zal zijn. Ze heeft verschillende uitspraken gedaan en ik hoop echt dat ze goede voor haar en haar meissie maakt.
Dat jij eigenwijs bent heb ik nog niet gemerkt hoor
Try schreef:
Dat snap ik Denk je dat er bij hun nog wat uitkomt? (neem aan dat dat het gesprek is dat ze nu hebben?)
En eigenwijs? Nee joh
Ik hoop het echt voor hun kleine meid. Maar ik vraag me af wat haar beslissing zal zijn. Ze heeft verschillende uitspraken gedaan en ik hoop echt dat ze goede voor haar en haar meissie maakt.
Dat jij eigenwijs bent heb ik nog niet gemerkt hoor
Jordana- Ratel
Toch blijft het klote, zelfs als je het aan ziet komen. Je vriend heeft toch ook een eigen zaak?
Gast- Gast
Ik hoop 't ook voor ze Jordana
Weet iemand hoe Frostwire werkt? Heb 't net gedownload en wilde albums downloaden en nu zegt ie bij een paar 'download aborted', hoe krijg ik 't programma nu zover dat ie ze toch download? Of is dit een kwestie van geduld?
Weet iemand hoe Frostwire werkt? Heb 't net gedownload en wilde albums downloaden en nu zegt ie bij een paar 'download aborted', hoe krijg ik 't programma nu zover dat ie ze toch download? Of is dit een kwestie van geduld?
Try- Kletskop
Ik hoop het zo..Patriesje schreef:zo ik ben er ook weer even!
@ Donnaa, goed zo! het begin is er
Ennuhhh, ik ga rijk worden!
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Ik hoop het zo..Patriesje schreef:zo ik ben er ook weer even!
Wat heb jij gevonden tijdens het wandelen dat jij rijk gaat worden?
Jordana- Ratel
Jordana schreef:_Donnaa schreef:Ik hoop het zo..Patriesje schreef:zo ik ben er ook weer even!
Ik denk rijke schoonouders
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Bah, ik heb me net ziek gemeld op mn werk (nou ja, smsje gestuurd). En baal dat ik niet al een reactie terug heb ontvangen, nu maak ik me er nog druk over Had ik net besloten om half tien/kwart voor 10 dat ik het ging doen, heb ik nog geen rust
Frostwire is stom! Ik snapte alleen hoe ik losse liedjes kon doen.
Storm, wat vervelend zeg dubbel pech:( Ik duim mee !
Storm, wat vervelend zeg dubbel pech:( Ik duim mee !
Gast- Gast
Bijna toch? Een baan bij d'r ex d'r pa? Betaald goed zo te horen?
Try- Kletskop
Hahahah, die is wel goed..Jordana schreef:_Donnaa schreef:Ik hoop het zo..Patriesje schreef:zo ik ben er ook weer even!
Nee W. z`n vader had vanmiddag mijn voicemail ingesproken of ik daar de salarisadministratie wilde gaan doen. Ik heb dit al eerder gedaan toen zijn ouders op vakantie waren. Personen die ze hiervoor aannemen maken er steeds een potje van en dan doet zijn moeder het, maar die doet al zoveel administratieve dingen voor het bedrijf dat dit zeer belangrijke punt er eigenlijk wel eens bij in schoot. Ze is ook gewoon moeder natuurlijk..
Anyway.. Ik ben er vanavond geweest om wat dingen te bespreken en hij was verrast door mijn motivatie ondanks de situatie met zijn zoon; aldus de baas hemzelf
Gast- Gast
Ik google op artiest + 'album' en dan zoek in Frostwire naar artiest + albumnaam, et voila, ik heb een album gedownload. Nouja, niet dus, heb er een paar, en een paar willen niet ofzo? :SReva schreef:
Try- Kletskop
+ 1Alex schreef:Wat is je geheim, Donnaa? Ik wil ook rijk worden.
Ik weet niet hoe ik komende maand ga overleven.. Moet weer collegegeld betalen + huur + verzekeringen + rekeningen, en heb niet gewerkt ivm mijn been dus geen inkomsten behalve stufi + lening..
Try- Kletskop
Jaa absoluut, haha..Try schreef:Bijna toch? Een baan bij d'r ex d'r pa? Betaald goed zo te horen?
Maarja, betaal er wel veel belasting over, helaas..
Gast- Gast
Pagina 20 van 40 • 1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40
Pagina 20 van 40
Permissies van dit forum: