Dagcafé
+22
Qiara
Zininzon
Try
Laquisia
Zwoesj
Burn
Poisongirl
Jordana
Chocolate Cookie
Phileine
Oasis
Cow
Sweety
Blond
Moezie
Minx
Cheesegirl
VeryCherry
Caroow
May
Rovine
Serena
26 plaatsers
Pagina 4 van 40
Pagina 4 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40
Re: Dagcafé
Nog, niks, we hebben niks in huis Gister zouden we nog boodschappen doen, maar we waren te laat thuis.
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Boterhammen met appelstroop!
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Ik zou willen dat er een knop was voor zenuwachtig zijn, dan zou ik die nu heel hard uitzetten ben er gewoon misselijk van
Gast- Gast
Anousch schreef:Ik zou willen dat er een knop was voor zenuwachtig zijn, dan zou ik die nu heel hard uitzetten ben er gewoon misselijk van
Ik ken het!
Hopelijk ben je er snel, dan gaat het meestal wel weer!
Gast- Gast
Iemand tip tegen pijn in je onderrug?
Men word er helemaal gek van 1 verkeerde beweging en het doet verrekte zeer!
Men word er helemaal gek van 1 verkeerde beweging en het doet verrekte zeer!
Gast- Gast
Tijgerbalsem proberen Patriesje
Dat heb ik niet in huis..
Denk dat ik zo maar even een aspirine/ibuprofen neem en eventjes lekker in het zonnetje ga zitten!
Denk dat ik zo maar even een aspirine/ibuprofen neem en eventjes lekker in het zonnetje ga zitten!
Gast- Gast
Heb je geen kruikje in huis?
VeryCherry schreef:Heb je geen kruikje in huis?
Nee ook niet.
Ik zorg er wel de hele tijd voor dat het bedekt is.
Baal er van want ik moet van alles in het huis doen en zo komt het er niet van
Gast- Gast
Pas je wel op tijd je niet teveel gaat doen als het asperientje eenmaal werkt
Mag ik even totaal ego zeuren dat ik me ontzettend beroerd voel
Nog benauwder dan normaal (astma), mn ogen prikken, ik hoest, mn keel doet zeer, mn oren doen raar, mn neus voelt branderig en mn hele hoofd voelt raar
Edit: Ow en ik ben MEGA ongesteld.
Dat was het
Nog benauwder dan normaal (astma), mn ogen prikken, ik hoest, mn keel doet zeer, mn oren doen raar, mn neus voelt branderig en mn hele hoofd voelt raar
Dat was het
Gast- Gast
VeryCherry schreef:Pas je wel op tijd je niet teveel gaat doen als het asperientje eenmaal werkt
Ja daar moet ik wel even om denken.
Gast- Gast
Reva schreef:Mag ik even totaal ego zeuren dat ik me ontzettend beroerd voel
Dat was het
Aspirine/ibuprofen nemen en misschien dat je even kan slapen?
Gast- Gast
Tijgerbalsem werkt net zo goed als massageolie en vaseline. Ik zou het inderdaad wel lekker warm houden. Daarnaast blijven bewegen niet stil gaan zitten. Met name lopen is heel erg goed voor je rug. Zitten is een behoorlijke belasting voor je rug dus dan liever liggen.
@ Die persoon met de 7,6 gefeliciteerd met je tentamen. Zeker een mooi cijfer.
Ik ga zo lekker even wat eten wat dat weet ik nog niet. Net mijn tentamen gehaald met een ruime 7. Jammer genoeg heb je daar weinig aan want er staat op je lijst alsnog een 7. Was ontzettend zenuwachtig en hoopte op een rugcasus. Daar ben ik toch beter in dan in voet schouder of pols. Kreeg ik een kniecasus. Die was dus goed te doen . Zegt die docent ook nog ja je bent de eerste bij mij die die casus heeft. Ik begon toen al te lachen want ik was de laatste die de toets maakte. Kon dus ook rustig zeggen dat dat dan ook een casus was die ik van te voren nog niet gehoord had.
@ Die persoon met de 7,6 gefeliciteerd met je tentamen. Zeker een mooi cijfer.
Ik ga zo lekker even wat eten wat dat weet ik nog niet. Net mijn tentamen gehaald met een ruime 7. Jammer genoeg heb je daar weinig aan want er staat op je lijst alsnog een 7. Was ontzettend zenuwachtig en hoopte op een rugcasus. Daar ben ik toch beter in dan in voet schouder of pols. Kreeg ik een kniecasus. Die was dus goed te doen . Zegt die docent ook nog ja je bent de eerste bij mij die die casus heeft. Ik begon toen al te lachen want ik was de laatste die de toets maakte. Kon dus ook rustig zeggen dat dat dan ook een casus was die ik van te voren nog niet gehoord had.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
nog wat oefeningen die je eventueel zou kunnen doen met je rug:
Ga plat op je rug liggen en maak dan eerst je rechterbeen wat langer en dan je linkerbeen wat langer. Je krijgt dan een beweging in je heupen en in je lage rug.
ook in ruglig. Trek je knieen op en beweeg ze rustig naar links en naar rechts zodat er een draai ontstaat.
Probeer rustig je bekken te kantelen naar voren en naar achteren.
Ga plat op je rug liggen en maak dan eerst je rechterbeen wat langer en dan je linkerbeen wat langer. Je krijgt dan een beweging in je heupen en in je lage rug.
ook in ruglig. Trek je knieen op en beweeg ze rustig naar links en naar rechts zodat er een draai ontstaat.
Minx- Lady Post-a-lot
Fairytale schreef:nog wat oefeningen die je eventueel zou kunnen doen met je rug:
Waar kan ik die oefeningen het beste doen, op de grond of op bed?
Gast- Gast
heb je een matje ofzo waar je op kan gaan liggen. Een bed is vaak wat zachter waardoor je net een kanteling in je bekken krijgt. Alleen de grond is weer keihard. Dat is een beetje het probleem. Daarnaast heb je dan ook nog eens kans dat je moeilijk van de grond af komt. Probeer dit niet vanuit je rug te doen. Net als opstaan vanuit bed. Het klinkt misschien heel erg bejaard. Maar het beste is vanaf de grond in handen en knieen stand en dan tegen iets omhoog en dan gaan staan. En op je bed eerst op je zij rollen en dan je benen als hefboom gebruiken om rechtop te gaan zitten. Een beetje krom uitgelegd maar hopelijk begrijp je het.
Minx- Lady Post-a-lot
Patriesje schreef:Reva schreef:Mag ik even totaal ego zeuren dat ik me ontzettend beroerd voel
Dat was het
Aspirine/ibuprofen nemen en misschien dat je even kan slapen?
Ik denk zomaar dat mn baas dat niet zo gaat waarderen
Ben wel even langs de apotheek geweest voor neusspray, keelspray, paracetamol met daarin vitamine c en coffeine ofzo, zon snuifstickje van vicks, damposnoepjes, buisjes met korreltjes erin en euh wat nog meer, ohja, vitamince c bruistabletten. En van die zakjes met warm vies citroenwater, haha. Kon niet kiezen
Gast- Gast
Fairytale schreef:heb je een matje ofzo waar je op kan gaan liggen. Een bed is vaak wat zachter waardoor je net een kanteling in je bekken krijgt. Alleen de grond is weer keihard. Dat is een beetje het probleem. Daarnaast heb je dan ook nog eens kans dat je moeilijk van de grond af komt. Probeer dit niet vanuit je rug te doen. Net als opstaan vanuit bed. Het klinkt misschien heel erg bejaard. Maar het beste is vanaf de grond in handen en knieen stand en dan tegen iets omhoog en dan gaan staan. En op je bed eerst op je zij rollen en dan je benen als hefboom gebruiken om rechtop te gaan zitten. Een beetje krom uitgelegd maar hopelijk begrijp je het.
Haha ja ik snap wat je bedoelt!
Zal even die oefeningen proberen.
Gast- Gast
Reva schreef:
Ik denk zomaar dat mn baas dat niet zo gaat waarderen
Ben wel even langs de apotheek geweest voor neusspray, keelspray, paracetamol met daarin vitamine c en coffeine ofzo, zon snuifstickje van vicks, damposnoepjes, buisjes met korreltjes erin en euh wat nog meer, ohja, vitamince c bruistabletten. En van die zakjes met warm vies citroenwater, haha. Kon niet kiezen
Er stond ook misschien
Die vieze zakjes helpen wel heel goed!
Nu je het zegt die heb ik ook nog liggen, zal eens even kijken of dat misschien ook tegen m´n rug helpt!
Gast- Gast
Kutkutkut. Ben ik na n half uur fietsen eindelijk bij t bloedprikpunt, kun je daar alleen tussen 8 en 9 uur terecht.
Gast- Gast
Sow.. drukke morgen maar dan gaat de tijd ook lekker snel he
Heb in mijn lunchpauze nog even buiten gezeten en het is zo lekker buiten!!
Als ik nu thuis was had mijn hondje geluk.. Dan zaten we nu lekker in het bos of langs het water
Heb in mijn lunchpauze nog even buiten gezeten en het is zo lekker buiten!!
Als ik nu thuis was had mijn hondje geluk.. Dan zaten we nu lekker in het bos of langs het water
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Pagina 4 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40
Pagina 4 van 40
Permissies van dit forum: