Dagcafé
+22
Qiara
Zininzon
Try
Laquisia
Zwoesj
Burn
Poisongirl
Jordana
Chocolate Cookie
Phileine
Oasis
Cow
Sweety
Blond
Moezie
Minx
Cheesegirl
VeryCherry
Caroow
May
Rovine
Serena
26 plaatsers
Pagina 2 van 40
Pagina 2 van 40 • 1, 2, 3 ... 21 ... 40
Re: Dagcafé
Isabella schreef:Heb ik iets gemist? Ben gisteren niet hier geweest, en lees ineens dingen over VC en Dolores..? En wie is Lilium?
Ik was altijd S.annanas
Voor VC zul je even in het topic moeten kijken ''N.a.v. Alphen, heb jij wel eens iets gezien/meegemaakt?''
Dolores weet ik verder niks van...
Gast- Gast
Wat er ook gebeurt hier, het eindigt altijd in een bitchfight.
Maar jammer dat het zo uit de hand moest lopen.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Nobucta schreef:Wat er ook gebeurt hier, het eindigt altijd in een bitchfight.
Ik vind dat echt jammer, er wordt dus blijkbaar elke keer heel fel op elkaar gereageerd. Ik weet nog dat ik lang geleden op het oude forum terechtkwam, via via, juist omdat het zo gezellig was!
Gast- Gast
Of het wordt gewoon compleet verkeerd opgevat!Lilium schreef:Nobucta schreef:Wat er ook gebeurt hier, het eindigt altijd in een bitchfight.
Ik vind dat echt jammer, er wordt dus blijkbaar elke keer heel fel op elkaar gereageerd. Ik weet nog dat ik lang geleden op het oude forum terechtkwam, via via, juist omdat het zo gezellig was!
Gast- Gast
huh is Dolores ook weg?
Das wel jammer..
Das wel jammer..
Serena- Kletskop
- Aantal berichten : 1653
Punten : 1694
Registratiedatum : 18-11-10
Nobucta schreef:Partiesje; ik zat er toevallig ook over na te denken de lagen uit mijn haar te laten groeien/knippen. Toen het korter was (tot op mijn schouders) was het best leuk, maar als het echt lang is wordt het zo dun op het eind.
Ik heb er echt totaal geen spijt van!
Ik heb dun haar van mezelf dus had het altijd om wat volume te hebben.
En inderdaad toen ik het weer liet groeien was het onderop erg dun.
Moet eerder toe geven dat het nu niet eens zo dun lijkt :o
Het vage is dat las ik naar de kapper ga ik moet omdat ik enorme uitgroei heb en niet omdat het niet meer zit
Dat heb ik echt nog nooit gehad.
Gast- Gast
Dames; ik ga even naar de winkels, dan kan ik zo meteen lunchen haha! tot straks.
Gast- Gast
Haha, ik lees net het topic wat een must have is voor je kindje en wat niet.. Ik krijg er spontaan de kriebels van haha.. Als ik dat dan lees weet ik echt zeker dat ik geen kinderen wil.. Brr..
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Haha, ik lees net het topic wat een must have is voor je kindje en wat niet.. Ik krijg er spontaan de kriebels van haha.. Als ik dat dan lees weet ik echt zeker dat ik geen kinderen wil.. Brr..
Wat dan?
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Of het wordt gewoon compleet verkeerd opgevat!Lilium schreef:Nobucta schreef:Wat er ook gebeurt hier, het eindigt altijd in een bitchfight.
Daar heb je een goed punt, Donnaa! Toch ook jammer dat dingen zo snel verkeerd opgevat worden. Dat zou je toch een beetje moeten kunnen relativeren denk ik dan...
Gast- Gast
Zit even op funda te koekeloeren.
Staat een huis te koop in het zelfde dorp, bij 2 makelaars.
Bij de 1 kost het 945.000
En bij de ander 855.000
Vreemd!
Staat een huis te koop in het zelfde dorp, bij 2 makelaars.
Bij de 1 kost het 945.000
En bij de ander 855.000
Vreemd!
Gast- Gast
Isabella schreef:Ah, ik zat al allemaal fruit te bedenken; maar nu weet ik het!
Hahahahaha
Gast- Gast
Ik moet er niet aan denken om in een huis te zitten tussen de rammelaars en de muziek cd'`s haha.. Echt ik vind het verschrikkelijk..Isabella schreef:_Donnaa schreef:Haha, ik lees net het topic wat een must have is voor je kindje en wat niet.. Ik krijg er spontaan de kriebels van haha.. Als ik dat dan lees weet ik echt zeker dat ik geen kinderen wil.. Brr..
Wat dan?
Gast- Gast
Ja, iedereen vat wel eens iets verkeerd op, maar hier ontstaan daar vaak hele heftige discussies uit.. Dat is niet de bedoeling..Lilium schreef:_Donnaa schreef:Of het wordt gewoon compleet verkeerd opgevat!Lilium schreef:Nobucta schreef:Wat er ook gebeurt hier, het eindigt altijd in een bitchfight.
Daar heb je een goed punt, Donnaa! Toch ook jammer dat dingen zo snel verkeerd opgevat worden. Dat zou je toch een beetje moeten kunnen relativeren denk ik dan...
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Ja, iedereen vat wel eens iets verkeerd op, maar hier ontstaan daar vaak hele heftige discussies uit.. Dat is niet de bedoeling..Lilium schreef:_Donnaa schreef:Of het wordt gewoon compleet verkeerd opgevat!Lilium schreef:Nobucta schreef:Wat er ook gebeurt hier, het eindigt altijd in een bitchfight.
Idd. En voordat iemand dan de kans krijgt om er fatsoenlijk op te reageren, zijn we 20 pagina's verder.
Gast- Gast
Ja bijvoorbeeld.. Wat is VC aan het doen trouwens? Die is toch niet weg door dit gezeur he?!
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Ja bijvoorbeeld.. Wat is VC aan het doen trouwens? Die is toch niet weg door dit gezeur he?!
Ze is toch gewoon online?
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Caroow schreef:_Donnaa schreef:Ja bijvoorbeeld.. Wat is VC aan het doen trouwens? Die is toch niet weg door dit gezeur he?!
Ze is toch gewoon online?
Nee, ze is nu offline...
Gast- Gast
Ik hoop toch niet dat ze weggaat
Iets anders; ik ben zo blij dat ik straks weer mag/kan werken!!
Iets anders; ik ben zo blij dat ik straks weer mag/kan werken!!
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
hoelaat moet je beginnen dan Caroow?
Serena- Kletskop
- Aantal berichten : 1653
Punten : 1694
Registratiedatum : 18-11-10
Pagina 2 van 40 • 1, 2, 3 ... 21 ... 40
Pagina 2 van 40