Dagcafé
+22
Qiara
Zininzon
Try
Laquisia
Zwoesj
Burn
Poisongirl
Jordana
Chocolate Cookie
Phileine
Oasis
Cow
Sweety
Blond
Moezie
Minx
Cheesegirl
VeryCherry
Caroow
May
Rovine
Serena
26 plaatsers
Pagina 5 van 40
Pagina 5 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40
Re: Dagcafé
Alex schreef:Kutkutkut. Ben ik na n half uur fietsen eindelijk bij t bloedprikpunt, kun je daar alleen tussen 8 en 9 uur terecht.
Ow nee.... máár je hebt wel lekker in de zon gefietst, toch? Kun je nu nog ergens anders heen, bij een ziekenhuis bv?
Gast- Gast
Dat is echt l#llig Alex... Maa gelukkig hebben we mooi weer
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Zo; ik ga de deuren opengooien in de slaapkamer, de bank daar verschuiven zodat ik in de zon zit, aan de kant van het balkon
Gast- Gast
Ik moet bij zo'n star prikgeval zijn. Nu heb ik geen zin meer. A is gelukkig superlief en daarom gaan we nu een pannenkoek eten en in de speeltuin spelen.
Gast- Gast
Nou ik hoef me niet meer druk te maken over of ik mijn ´nieuwe´ baantje wel of niet wou houden.
Ben net gebeld dat ze met mij willen stoppen omdat ik vorige week 3 dagen niet kon
Hun hadden mij alleen op maandag en donderdag ingeroosterd, dus had ik bij mijn andere baantje aangegeven dat ik extra wou werken, wat dus ook kon.
En daarna belden hun, nou ja toen kon ik dus niet.
Nu komen ze er dus mee aan dat ik wel ingeroosterd stond, nou nee want ik heb het aan een leidinggevende gevraagd de maandag en die heeft gekeken en gezegd je staat er alleen voor donderdag op.
En de dag erna hebben ze me gebeld om te vragen of ik die andere dagen ook kon.
Dus daar ben ik het totaal niet mee eens, heb ik ook gezegd!
En hun wisten niet dat ik een ander baantje erbij had, nou dat heb ik wel gemeld bij mijn gesprek alleen dat was maar voor 3 uurtjes.
Dus ze houden met mij op om verkeerde redenen (vind ik)
Ben net gebeld dat ze met mij willen stoppen omdat ik vorige week 3 dagen niet kon
Hun hadden mij alleen op maandag en donderdag ingeroosterd, dus had ik bij mijn andere baantje aangegeven dat ik extra wou werken, wat dus ook kon.
En daarna belden hun, nou ja toen kon ik dus niet.
Nu komen ze er dus mee aan dat ik wel ingeroosterd stond, nou nee want ik heb het aan een leidinggevende gevraagd de maandag en die heeft gekeken en gezegd je staat er alleen voor donderdag op.
En de dag erna hebben ze me gebeld om te vragen of ik die andere dagen ook kon.
Dus daar ben ik het totaal niet mee eens, heb ik ook gezegd!
En hun wisten niet dat ik een ander baantje erbij had, nou dat heb ik wel gemeld bij mijn gesprek alleen dat was maar voor 3 uurtjes.
Dus ze houden met mij op om verkeerde redenen (vind ik)
Gast- Gast
Daar ben ik weer Moet alleen zo nog naar de Plus, want ze hadden niet alles wat ik nodig heb.
Wat kut Lexie, ga je nu een andere keer?
Wat kut Lexie, ga je nu een andere keer?
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Zooo, lekker een uur in de volle zon gezeten en buiten even wat klusjes gedaan.. Hopelijk word ik snel bruin!
Gast- Gast
Ik wil niet bruin worden...
Maarrr ik heb wel mijn mooie jurkje aan
Maarrr ik heb wel mijn mooie jurkje aan
Ik wil ook in de zon zitten
Nou ja over 2 maanden kan ik 2 volle weken in de zon zitten
Nou ja over 2 maanden kan ik 2 volle weken in de zon zitten
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Ik moet nu ook weer tot 5 uur op kantoor, bah.. Al moet ik nog wel even boodschappen doen en dan kan ik dus eerder weg.. :-)
Gast- Gast
Wat gaan jullie vanavond eten?
Oke normaal gesproken klaag ik er niet zo snel over,
Maar hebben jullie over mijn post heen gelezen?
Gast- Gast
Ik heb denk ik mini aardappelschijfjes (van die bolletjes, maar dan in schijfjes gesneden, tis even werk, maar zoveel lekkerder dan die bolletjes an sich) en met sla en een lekker stukje vlees.. Simpel, maar oh zo lekker!
Gast- Gast
Nou Patriesje, wat raar zeg! Dus nu kan je weer op zoek naar een nieuwe baan?
Heb je het nergens zwart op wit staan? Dat je maar twee dagen hoefde te werken?
Nee, maar dit forum moest zonodig splitsen en nu kan ik overnieuw beginnen met m`n reactie..Patriesje schreef:Oke normaal gesproken klaag ik er niet zo snel over,
Gast- Gast
Ik ga voor de pastasalade Zo mijn zoontje nog even pasta uit laten zoeken.
Patries, ben je dan nu ontslagen? Of begrijp ik het nou verkeerd?
En wat bedoel je met je laatste zin?
Gast- Gast
bedenk me net dat het morgen een jaar geleden is dat ik geopereerd ben.
Wel lullig zeg van die baan.
Wel lullig zeg van die baan.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
Lekker.. Mijn neefjes kiezen altijd Penne of Fussili haha..VeryCherry schreef:Ik ga voor de pastasalade Zo mijn zoontje nog even pasta uit laten zoeken.
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Lekker.. Mijn neefjes kiezen altijd Penne of Fussili haha..VeryCherry schreef:Ik ga voor de pastasalade Zo mijn zoontje nog even pasta uit laten zoeken.
Daar vind ik het ook lekkerder mee, maar mijn zoontje vind die piratenpasta reuze interessant :S
VeryCherry schreef:Nou Patriesje, wat raar zeg! Dus nu kan je weer op zoek naar een nieuwe baan?
Nee helaas nergens staan.
Nou ja heb gelukkig nog wel een baantje achter de hand maar helaas maar weinig uren!
´Gelukkig´ ga ik straks weer studeren dus hoe ik ook niet op zoek.
Ga voor de vakantie waarschijnlijk wel er iets bij zoeken.
Ben in februari al ergens gevraagd of ik daar in de vakantie periode wilde komen helpen dus zal daar eventjes hoor!
Gast- Gast
Wel fijn dat je in ieder geval wat achter hand, alleen vervelend dat het op zo'n manier moet...
_Donnaa schreef:Patries, ben je dan nu ontslagen? Of begrijp ik het nou verkeerd?
Nou ja ze hebben besloten om niet met mij verder te gaan (dus ja ben ontslagen)
En de laatste zin bedoel ik mee dat die 2 redenen die er boven staan daarom houden ze met mij op.
Terwijl ze mij zelf niet ingeroosterd hebben en ze wisten dat ik er iets bij had (ook al is het maar 3 uur)
Dus vandaar dat ik vind dat ze met verkeerde redenen met mij ophouden...
(dacht al dat ik precies in de splitsing viel en al laatste post op de pagina)
Gast- Gast
Wow Patriesje, dan geven ze het wel heel snel op zeg. Als nou deze week nog een keer hetzelfde was gebeurd, dan kan ik me op zich voorstellen dat ze zoiets hebben van daar hebben we niks aan (ook al is het zo gelopen dat je eerst niet ingepland was en dat ze je daarna bellen). Niet helemaal eerlijk, maar op zich is daar nog in te komen, aangezien er genoeg krachten zullen zijn die wel zo flexibel zijn omdat ze geen baantje ernaast hebben. Maar na 1 week al tot die conclusie komen....
Gast- Gast
Ja, ik las die laatste zin beetje verkeerd, dat ze je ophielden haha.. Maar ze houden met je op ja, ik snap het..Patriesje schreef:_Donnaa schreef:Patries, ben je dan nu ontslagen? Of begrijp ik het nou verkeerd?
Nou ja ze hebben besloten om niet met mij verder te gaan (dus ja ben ontslagen)
En de laatste zin bedoel ik mee dat die 2 redenen die er boven staan daarom houden ze met mij op.
Terwijl ze mij zelf niet ingeroosterd hebben en ze wisten dat ik er iets bij had (ook al is het maar 3 uur)
Dus vandaar dat ik vind dat ze met verkeerde redenen met mij ophouden...
(dacht al dat ik precies in de splitsing viel en al laatste post op de pagina)
Ik vind het wel wat lullig eigenlijk.. Maargoed, M in H was het toch? Die is van dezelfde eigenaar als de M hier.. Schijnt mooi kut te zijn qua personeelszaken..
Gast- Gast
Pagina 5 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40
Pagina 5 van 40
Permissies van dit forum: