Dagcafé
+22
Qiara
Zininzon
Try
Laquisia
Zwoesj
Burn
Poisongirl
Jordana
Chocolate Cookie
Phileine
Oasis
Cow
Sweety
Blond
Moezie
Minx
Cheesegirl
VeryCherry
Caroow
May
Rovine
Serena
26 plaatsers
Pagina 29 van 40
Pagina 29 van 40 • 1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 34 ... 40
Re: Dagcafé
Inderdaad, dat heb ik dus ook..loontjes-power schreef:_Donnaa schreef:Ik heb het vaak genoeg gehoord LP, dat ik seks uitstraal.. Ik zou niet weten hoe, maar het zal wel..
Mij hebben ze dat ook wel eens gezegd.. Maar dat kwam ook dat ik gemakkelijk met jongens omga.
Maar op de een of andere manier straalde ik het ook uit
Voorheen was ik alleen maar bij jongens.. Nu heb ik wel vriendinnen, maar ik ben nog steeds graag onder de mannen..
Gast- Gast
loontjes-power schreef:VeryCherry schreef:Auw, mijn vingers slaan steeds op slot
Dat is echt vervelend!! ik heb dat vaak met mijn knie..
Verrot is het hè. Ik kan bijvoorbeeld ook geen gehakt kneden of met een schuursponsje de gootsteen soppen, dan krijg ik mijn vingers niet meer goed Met haken gaat het ook moeilijk, dan moet ik elke tien minuten een half uur stoppen, anders blijven mijn vingers gewoon krom staan.
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Atelier Madame schreef:wat is daar slecht aan dan?Chocolate Cookie schreef:Hahaha ik hoop toch wel dat dat meevalt!_Donnaa schreef:Misschien stralen we gewoon seks uit?
En daar is niks slecht aan!
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
_Donnaa schreef:Inderdaad, dat heb ik dus ook..loontjes-power schreef:_Donnaa schreef:Ik heb het vaak genoeg gehoord LP, dat ik seks uitstraal.. Ik zou niet weten hoe, maar het zal wel..
Mij hebben ze dat ook wel eens gezegd.. Maar dat kwam ook dat ik gemakkelijk met jongens omga.
Voorheen was ik alleen maar bij jongens.. Nu heb ik wel vriendinnen, maar ik ben nog steeds graag onder de mannen..
Juist! ik ga nu wel al meer met meiden om.. Maar die kun je ook op een hand uittellen whahaha.
En natuurlijk een hele vrienden groep met alleen maar jongens!! Gezellig toch
Moezie- Kletskop
VeryCherry schreef:loontjes-power schreef:VeryCherry schreef:Auw, mijn vingers slaan steeds op slot
Dat is echt vervelend!! ik heb dat vaak met mijn knie..
Verrot is het hè. Ik kan bijvoorbeeld ook geen gehakt kneden of met een schuursponsje de gootsteen soppen, dan krijg ik mijn vingers niet meer goed Met haken gaat het ook moeilijk, dan moet ik elke tien minuten een half uur stoppen, anders blijven mijn vingers gewoon krom staan.
Ja ik heb dat wel eens met Zumba ben ik lekker bezig dan knak.. Kun je wachten..
Lijkt me wel heel vervelend om dat aan je vingers te hebben!! Vooral als het vaak voorkomt
Moezie- Kletskop
Inderdaad.. Wij hebben een hele grote vriendengroep.. 5 meiden tegenover minimaal 25 mannen, haha!loontjes-power schreef:_Donnaa schreef:Inderdaad, dat heb ik dus ook..loontjes-power schreef:_Donnaa schreef:Ik heb het vaak genoeg gehoord LP, dat ik seks uitstraal.. Ik zou niet weten hoe, maar het zal wel..
Juist! ik ga nu wel al meer met meiden om.. Maar die kun je ook op een hand uittellen whahaha.
En natuurlijk een hele vrienden groep met alleen maar jongens!! Gezellig toch
Gast- Gast
Ik ga meer met meiden om, dus daar ligt het niet aan hoor
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
hallo dames, ik ben er weer ff. Het is ontzettend druk maar kan niks doen omdat de voorraad helemaal op is, nu wachten tot het binnenkomt.
Gast- Gast
Ik ook_Chance schreef:Ik ga meer met meiden om, dus daar ligt het niet aan hoor
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Ik moet eigenlijk aan mn thesis gaan werken, maar nu ff geen zin in.
Blond- Lady Post-a-lot
Maar CC, mannen die niet alleen uit zijn op seks zijn er ook nog hoor. Heb zaterdag toevallig met zo'n jongen staan zoenen
Blond- Lady Post-a-lot
Ja bij ons is dat ook Donna. Het is dat sommige jongens uit de bende een vriendin hebben (3 jongens dus..) dus we zijn met 3 meiden tussen 20 jongens
Moezie- Kletskop
_Chance schreef:Maar CC, mannen die niet alleen uit zijn op seks zijn er ook nog hoor. Heb zaterdag toevallig met zo'n jongen staan zoenen
Moezie- Kletskop
Waar zijn die dan?_Chance schreef:Maar CC, mannen die niet alleen uit zijn op seks zijn er ook nog hoor. Heb zaterdag toevallig met zo'n jongen staan zoenen
Chocolate Cookie- Ratel
loontjes-power schreef:Ja bij ons is dat ook Donna. Het is dat sommige jongens uit de bende een vriendin hebben (3 jongens dus..) dus we zijn met 3 meiden tussen 20 jongens
Dit klinkt vrij crimineel
Blond- Lady Post-a-lot
Dan ligt het gewoon aan de mannen dus haha..Chocolate Cookie schreef:Ik ook_Chance schreef:Ik ga meer met meiden om, dus daar ligt het niet aan hoor
Nouja, soms ook wel een compliment dat ze graag het bed met me willen delen
Gast- Gast
Chocolate Cookie schreef:Waar zijn die dan?_Chance schreef:Maar CC, mannen die niet alleen uit zijn op seks zijn er ook nog hoor. Heb zaterdag toevallig met zo'n jongen staan zoenen
Haha in mijn woonplaats!
Blond- Lady Post-a-lot
And I'm back Heerlijk fris en gedoucht
Try- Kletskop
- Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
_Chance schreef:loontjes-power schreef:Ja bij ons is dat ook Donna. Het is dat sommige jongens uit de bende een vriendin hebben (3 jongens dus..) dus we zijn met 3 meiden tussen 20 jongens
Dit klinkt vrij crimineel
Whaha eigenlijk wel ja.. Maar dat zijn we niet
Moezie- Kletskop
_Chance schreef:Chocolate Cookie schreef:Waar zijn die dan?_Chance schreef:Maar CC, mannen die niet alleen uit zijn op seks zijn er ook nog hoor. Heb zaterdag toevallig met zo'n jongen staan zoenen
Haha in mijn woonplaats!
Nou, dan word het voor mij maar tijd om te verhuizen Want hier in mijn dorp gaat het niet lukken
Chocolate Cookie- Ratel
Je moet eens gaan stappen in Den Bosch. Veel leuke jongens!
Blond- Lady Post-a-lot
Die onthou ik!
Chocolate Cookie- Ratel
Mijn vriendje vroeg zelfs wat ik zou doen als ie me zou zoenen En hebben de eerste tijd ook geen seks gehad, dus ze bestaan echt
Ik wilde eigenlijk zeggen; je moet goed zoeken, maar dat moet je juist niet doen want anders vind je ze toch niet
Ik wilde eigenlijk zeggen; je moet goed zoeken, maar dat moet je juist niet doen want anders vind je ze toch niet
Try- Kletskop
Ja!_Chance schreef:Je moet eens gaan stappen in Den Bosch. Veel leuke jongens!
Try- Kletskop
Ja het is een hele zoektocht ben ik met je eens!
Maar als je er eenmaal een hebt is het zeker de moeite waard!!
Maar als je er eenmaal een hebt is het zeker de moeite waard!!
Moezie- Kletskop
Pagina 29 van 40 • 1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 34 ... 40
Pagina 29 van 40
Permissies van dit forum: