Hoeveel kleding per kledingmaat?
+3
Darius
Bloem86
Spring
7 plaatsers
Pagina 1 van 1
Hoeveel kleding per kledingmaat?
Ik ben de laatste weken veel aan het shoppen voor mijn dochtertje. Ze zit nog in 56 maar heb inmiddels al een kleine 15 pakjes voor haar en nog wat losse shirtjes en broekjes.
Hoeveel pakjes heb jij per maat voor je kindje?
Ik heb het idee dat ik inmiddels een beetje veel heb haha.
En jasjes etc, kopen jullie dat passend of juist wat groter zodat het langer mee kan?
Edit: ik heb 15 pakjes in maat 62 dus niet in 56.
Hoeveel pakjes heb jij per maat voor je kindje?
Ik heb het idee dat ik inmiddels een beetje veel heb haha.
En jasjes etc, kopen jullie dat passend of juist wat groter zodat het langer mee kan?
Edit: ik heb 15 pakjes in maat 62 dus niet in 56.
Laatst aangepast door Biancy op zo 10 apr 2011 - 21:12; in totaal 1 keer bewerkt
Spring- Kletskop
- Aantal berichten : 1592
Punten : 1959
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Hoeveel kleding per kledingmaat?
Geen idee hoeveel ik altijd precies in de kast heb hangen, maar wel veel hoor!
Vooral toen ze ook nog maartje 56 had, want toen kreeg ze ook van alles!
Jasjes koop ik vaak 1 maatje groter, dan kan die inderdaad ietsje langer mee! Maar ook dat verschilt.. Heb pas een vestje gekocht, ideaal voor buiten met dit weer! Dus die wel direct in de goede maat gekocht!
Vooral toen ze ook nog maartje 56 had, want toen kreeg ze ook van alles!
Jasjes koop ik vaak 1 maatje groter, dan kan die inderdaad ietsje langer mee! Maar ook dat verschilt.. Heb pas een vestje gekocht, ideaal voor buiten met dit weer! Dus die wel direct in de goede maat gekocht!
Bloem86- Prater
- Aantal berichten : 735
Punten : 907
Had zelf 5 pakjes gekocht, maar daarnaast nog heel veel broekjes en shirtjes tweedehands van mijn schoonzus gekregen.
Ik koop over het algemeen niet zoveel kleren, ze zitten er niet zo lang in en zo hebben ze ze toch wat langer aan.
Ik koop over het algemeen niet zoveel kleren, ze zitten er niet zo lang in en zo hebben ze ze toch wat langer aan.
Darius- Ratel
- Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Ik had in 56 zelf maar 3 pakjes, wat gekregen, maar zo rond de 7 pakjes had. Van 62 had ik wel 13 pakjes, allemaal gekregen. Nu in 68 heb ik ook maar 7 stelletjes. Ze zijn er zo snel weer uitgegroeid.
nillis- Kletskop
- Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10
Ik had en heb echt heel veel. Een beetje teveel denk ik zelfs Zelf veel geshopt, maar ook nog eens veel gekregen. Tot nu toe heeft ze wel alles gedragen, dus dat valt mee. Maar ik hou het nu bewust binnen de perken voor de komende maten, want ze zitten er inderdaad maar kort in! 15 pakjes is dan denk ik ook meer dan voldoende hoor, daar zal je niet aan tekort komen.
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Ik had echt veel te veel dus de keuze was reuze. Als ik nu kleertje koop, koop ik ze op maat. Maar soms koop ik ze ook iets groter, mouwtjes opkrullen enz. en dan kan het langer mee
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Hier hebben we eigenlijk ook heel veel kleding voor onze dochter, vind ik. Zelf koop ik veel, heb mezelf voorlopig even een stop gegeven qua kleertjes kopen voor haar. Verder leen ik ook veel van mijn zusje haar dochtertje ook altijd handig. Maar het is allemaal ook zo leuk!
Jasje koop ik altijd een maatje groter.
Jasje koop ik altijd een maatje groter.
Flip Fluitketel- Kletskop
- Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Het is inderdaad allemaal zoooo leuk! haha. Gelukkig ben ik niet de enige die veel kleertjes koopt.
Ik kan voor mezelf op het moment weinig leuks vinden dus dan is het nog makkelijker om het wel mee te nemen wanneer ik wat leuks voor mijn dochtertje zie.
Wat kopen jullie trouwens voor de zomer? Ik heb een paar zomersetjes gekocht (van hm legging en hemdje en luierbroekje en tuniekje) maar dragen ze voor de rest dan lange mouw of al korte mouw?
Volgens mij heeft ze het aardig snel warm dus denk dat ze wel korte mouwtjes kan dragen dan.
Wel met een korte mouw rompertje er onder denk ik?
Ik kan voor mezelf op het moment weinig leuks vinden dus dan is het nog makkelijker om het wel mee te nemen wanneer ik wat leuks voor mijn dochtertje zie.
Wat kopen jullie trouwens voor de zomer? Ik heb een paar zomersetjes gekocht (van hm legging en hemdje en luierbroekje en tuniekje) maar dragen ze voor de rest dan lange mouw of al korte mouw?
Volgens mij heeft ze het aardig snel warm dus denk dat ze wel korte mouwtjes kan dragen dan.
Wel met een korte mouw rompertje er onder denk ik?
Spring- Kletskop
- Aantal berichten : 1592
Punten : 1959
Soortgelijke onderwerpen
» Nav. kledingmaat, hoeveel kleding?
» Hoeveel setjes kleding mee naar ziekenhuis?
» Hoeveel geef je uit qua kleding?
» Hoeveel kleding heeft jullie kindje?
» Hoeveel speentjes, flesjes, kleding etc. nodig?
» Hoeveel setjes kleding mee naar ziekenhuis?
» Hoeveel geef je uit qua kleding?
» Hoeveel kleding heeft jullie kindje?
» Hoeveel speentjes, flesjes, kleding etc. nodig?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: