Hoeveel setjes kleding mee naar ziekenhuis?
+4
Jelin
Teddyaapje
Floor
Pandora
8 plaatsers
Pagina 1 van 1
Hoeveel setjes kleding mee naar ziekenhuis?
Over een poosje zal ons kindje geboren worden d.m.v. een geplande keizersnee. Ik ga er dus van uit dat ik een poosje in het ziekenhuis zal moeten blijven, nu is mijn vraag; hoeveel setjes kleding moet ik voor ons kindje inpakken?
Drie of vier setjes? Zodat hij/zij iedere dag schone kleertjes aan kan of is het niet "standaard" dat ze je kindje iedere dag iets schoons aantrekken?
Natuurlijk een kleine moeite om gewoon voldoende kleding in te pakken, maar ik vroeg het me gewoon af....
Drie of vier setjes? Zodat hij/zij iedere dag schone kleertjes aan kan of is het niet "standaard" dat ze je kindje iedere dag iets schoons aantrekken?
Natuurlijk een kleine moeite om gewoon voldoende kleding in te pakken, maar ik vroeg het me gewoon af....
Pandora- Prater
- Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10
Re: Hoeveel setjes kleding mee naar ziekenhuis?
Ik had een ongeplande ks dus wij hadden te weinig bij. Onze zoon kreeg elke dag een nieuw setje aan, hij spuugde enorm veel dus heel soms kreeg hij een 2e schoon setje aan op die dag, maar eigenlijk mocht hij niet opgetild worden dus dat werd zo min mogelijk gedaan.
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10
Wij hebben ook even in het ziekenhuis moeten blijven (geen ks) en T. kreeg pas zijn eigen kleertjes aan toen hij mee naar huis ging. Daar kreeg hij een soort 'rok' aan, gemaakt van een hydrofiele luier en tape. Volgens mij had hij wel een eigen romper en eigen mutsje.
Teddyaapje- Ratel
- Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10
Ik had ook een ongeplande ks en had maar 1 setje kleding voor de baby bij en voor mezelf bijna niets haha.. Maar mijn man nam elke dag wat kleding mee en ook voor mij en nam dan wat vies was weer mee terug naar huis.
Jelin- Kletskop
- Aantal berichten : 1856
Punten : 1892
Registratiedatum : 18-11-10
Wij hadden 1 setje mee en ze wisselden daar ook niet dagelijks van kleding. We hebben er nog wel wat bij moeten halen omdat we totaal 2 weken moesten blijven (ook na verplichte ks) dus zou voor de zekerheid 2 of 3 setjes meenemen. Maar ze hebben in het ziekenhuis ook altijd wel kleertjes hoor, mocht je te weinig hebben.
*Lookie*- Kletskop
- Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10
Jelin schreef:Ik had ook een ongeplande ks en had maar 1 setje kleding voor de baby bij en voor mezelf bijna niets haha.. Maar mijn man nam elke dag wat kleding mee en ook voor mij en nam dan wat vies was weer mee terug naar huis.
Zo ging het bij ons ook.
*Lookie*- Kletskop
- Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10
*Lookie* schreef:Jelin schreef:Ik had ook een ongeplande ks en had maar 1 setje kleding voor de baby bij en voor mezelf bijna niets haha.. Maar mijn man nam elke dag wat kleding mee en ook voor mij en nam dan wat vies was weer mee terug naar huis.
Zo ging het bij ons ook.
Ja dat was het makkelijkste en als er wat extra's nodig was kon ik dat gelijk doorgeven als hij thuis was. Hij was vaak bij mij, maar ja hij moest toch ook slapen en voor de honden terug naar huis.
Jelin- Kletskop
- Aantal berichten : 1856
Punten : 1892
Ik had 3 setjes mee, maat 50, maat 50/56 en maat 56 erg hè haha. Mijn man nam de volgende dag extra kleding meedoen we moesten blijven (maar hij moest ook kleinere maatjes halen).
Limburg85- Ratel
- Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Ik wist van tevoren dat ik ongeveer 4 dagen in het ziekenhuis zou moeten blijven (geen ks). Voor J. had ik daarom (volgens mij) 4 pakjes mee. Uiteindelijk heb ik er daar maar 2 van nodig gehad, omdat ze de eerste dagen in de couveuse moest.
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
Limburg85 schreef:Ik had 3 setjes mee, maat 50, maat 50/56 en maat 56 erg hè haha. Mijn man nam de volgende dag extra kleding meedoen we moesten blijven (maar hij moest ook kleinere maatjes halen).
Ik had 1 setje maat 50 (meer had ik er ook niet) en 2 setjes 56 bij. Maar heb dezelfde avond mijn moeder opdracht gegeven om setjes maat 50 te halen, ik had dus alleen maar te grote kleertjes. Mijn man had geen tijd om de stad in te gaan dus vandaar dat mijn moeder is gegaan.
Mijn man bleef ook bij ons slapen, hij ging 1x per dag naar huis voor de was en de katten. De was gooide hij daar in de hal neer en mijn lieve mama nam die weer mee om te wassen. D
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Floor schreef:Limburg85 schreef:Ik had 3 setjes mee, maat 50, maat 50/56 en maat 56 erg hè haha. Mijn man nam de volgende dag extra kleding meedoen we moesten blijven (maar hij moest ook kleinere maatjes halen).
Ik had 1 setje maat 50 (meer had ik er ook niet) en 2 setjes 56 bij. Maar heb dezelfde avond mijn moeder opdracht gegeven om setjes maat 50 te halen, ik had dus alleen maar te grote kleertjes. Mijn man had geen tijd om de stad in te gaan dus vandaar dat mijn moeder is gegaan.
Mijn man bleef ook bij ons slapen, hij ging 1x per dag naar huis voor de was en de katten. De was gooide hij daar in de hal neer en mijn lieve mama nam die weer mee om te wassen. D
Mijn man mocht ook blijven slapen alleen wij wonen 5 minuten met de auto bij het ziekenhuis vandaan dus had hem naar huis gestuurd zodat hij even goed kon uitrusten voor S. Ik had ook maar 1 pakje maat 50 (toevallig ook gekregen nog).
Limburg85- Ratel
- Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Ik had 1 setje bij me, (spoedkeizersnee) Bij ons mag je na 2 dagen naar huis maar ik moest langer blijven. Het ziekenhuis is hier dichtbij dus mijn vriend en schoonouders hadden bijgehaald. Ik had ook maar 1 pyama mee dus die moesten ook bijgehaald worden.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Bedankt voor jullie reacties.
@Rood; twintig lijkt me wat overdreven, ik neem dan ook maar aan dat deze reactie niet serieus bedoeld was....
@ all; duidelijk, ik neem eerst gewoon 3 setjes mee. Mocht het te weinig zijn dan kan mijn man altijd nog wat meenemen.
@Rood; twintig lijkt me wat overdreven, ik neem dan ook maar aan dat deze reactie niet serieus bedoeld was....
@ all; duidelijk, ik neem eerst gewoon 3 setjes mee. Mocht het te weinig zijn dan kan mijn man altijd nog wat meenemen.
Pandora- Prater
- Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10
Soortgelijke onderwerpen
» Setjes of losse kleding
» setjes kleding in maat 50 en 56
» Hemangioom > verwijzing naar ziekenhuis
» Morgen naar het ziekenhuis. Update p.10
» Nav. kledingmaat, hoeveel kleding?
» setjes kleding in maat 50 en 56
» Hemangioom > verwijzing naar ziekenhuis