Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoeveel speentjes, flesjes, kleding etc. nodig?

Ga naar beneden

Hoeveel speentjes, flesjes, kleding etc. nodig? Empty Hoeveel speentjes, flesjes, kleding etc. nodig?

Bericht  Gast za 29 jan 2011 - 22:52

Even een vragenlijstje voor de moeders, voor aanstaande moeders.

Om te zorgen dat je de basis goed hebt, genoeg speentjes, flesjes, rompertjes etc.

Hoeveel speentjes heb je nodig minimaal?
Hoeveel flessenspeentjes minimaal?
Hoeveel rompertjes minimaal?
Hoeveel setjes kleertjes minimaal?
Hoeveel flesjes minimaal? (Als je geen bv geeft)
Hoeveel dekentjes, slaapzakje, lakentjes?

Meer weet ik even niet, aanvullen mag!

(Hoop niet dat iemand me nu een beetje dom vind :$)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel speentjes, flesjes, kleding etc. nodig? Empty Re: Hoeveel speentjes, flesjes, kleding etc. nodig?

Bericht  Dora za 29 jan 2011 - 23:03

Bazyle schreef:Even een vragenlijstje voor de moeders, voor aanstaande moeders.

Om te zorgen dat je de basis goed hebt, genoeg speentjes, flesjes, rompertjes etc.

Hoeveel speentjes heb je nodig minimaal? 2
Hoeveel flessenspeentjes minimaal? 2/3
Hoeveel rompertjes minimaal? op de lijsten zeggen ze 6, maar ik zou voor 10 gaan. Let wel op dat wanneer je bv in de zomer bent uitgerekend niet te veel rompers met lange mouwen neemt, als het dan erg warm is kun je de kleine gewoon in de romper neerleggen
Hoeveel setjes kleertjes minimaal? 3
Hoeveel flesjes minimaal? (Als je geen bv geeft) 2/3
Hoeveel dekentjes, slaapzakje, lakentjes? ik zou 2 dekentjes doen (je hebt bij de prenatal ook seizoensdekentjes), slaapzakjes hebben ze in het begin echt nog niet nodig, wij zijn er pas met ongeveer 3 maanden mee begonnen, lakentjes ook 2 of 3. Ik rekende zo: 1 op het bedje, 1 in de was/reserve. Hier redt je het over het algemeen wel mee, kijk, als je een spuugbaby hebt is het waarschijnlijk handig om meer te hebben, maar dat is altijd zo bijgehaald door iemand of via internet besteld.

Meer weet ik even niet, aanvullen mag! Maar je hebt nog tijd zat om te oriënteren. Haal anders eens een lijst van internet af... Een aantal pagina's terug zijn trouwens ook met een babyuizet lijst bezig geweest, misschien is dat wat.

(Hoop niet dat iemand me nu een beetje dom vind :$)
Dora
Dora
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1997
Punten : 2121
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : In het Brabantse land

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel speentjes, flesjes, kleding etc. nodig? Empty Re: Hoeveel speentjes, flesjes, kleding etc. nodig?

Bericht  Dora za 29 jan 2011 - 23:04

Dora
Dora
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1997
Punten : 2121
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : In het Brabantse land

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel speentjes, flesjes, kleding etc. nodig? Empty Re: Hoeveel speentjes, flesjes, kleding etc. nodig?

Bericht  Gast za 29 jan 2011 - 23:05

Er is pas een topic van Pien voorbij gekomen over de uitzet. Misschien dat je daar even in kunt kijken?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel speentjes, flesjes, kleding etc. nodig? Empty Re: Hoeveel speentjes, flesjes, kleding etc. nodig?

Bericht  Gast zo 30 jan 2011 - 0:33

Oh dat had ik niet gezien! Dankjewel

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel speentjes, flesjes, kleding etc. nodig? Empty Re: Hoeveel speentjes, flesjes, kleding etc. nodig?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum