Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Master Psychologie na SPH

3 plaatsers

Ga naar beneden

Master Psychologie na SPH Empty Master Psychologie na SPH

Bericht  Cillian ma 6 dec 2010 - 3:21

Dag dames,

Ik studeer momenteel SPH maar ervaar dat ik de opleiding net iets te makkelijk vindt.
Ik ben van mening dat wij te weinig concrete kennis opdoen waarmee ik straks als een goede hulpverlener kan functioneren.
Dat en ook mijn interesse in de psychologie heeft mij heel erg aan het nadenken gezet om wanneer ik mijn diploma heb, een vervolgstudie Psychologie aan de uni te doen.
Maar nu ben ik bang dat dit niveau net iets te hoog gegrepen is en dat het misschien totaal niet aansluit op dat wat ik nu geleerd heb.

Mijn vraag is of iemand hier ervaring mee heeft? heb je eerst SPH gestudeerd waarna je de master psychologie bent gaan doen? of studeer je psychologie?
Zou je mij dan wat meer informatie willen geven over de inhoud van de opleiding?

alvast heel erg bedankt.
Cillian
Cillian
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 12
Punten : 20
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Master Psychologie na SPH Empty Re: Master Psychologie na SPH

Bericht  Gast ma 6 dec 2010 - 3:32

Mag dat überhaupt? Volgens mij moet je sowieso een schakeljaar doen en bij mijn weten zijn de psychologie masters best moeilijk om in te komen. En qua niveau behoorlijk pittig.
M'n zus studeert psychologie en is net met haar master begonnen en is vreselijk druk met haar studie. En Liva kan je ook wel t een en t ander vertellen over de studiezwaarte.

Ik denk dus eerlijk gezegd dat de overstap te groot is, als het überhaupt al kan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Master Psychologie na SPH Empty Re: Master Psychologie na SPH

Bericht  Gast ma 6 dec 2010 - 4:16