Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Master SPH

2 plaatsers

Ga naar beneden

Master SPH Empty Master SPH

Bericht  _Muppit do 18 nov 2010 - 8:21

Hoi Meiden,

Is er iemand die de opleiding SPH gedaan heeft en nu een master volgt, of deze afgerond heeft?

Ik zou graag weten wat de mogelijkheden hiervan zijn, en hoe het bevalt. Ik snap het allemaal niet helemaal geloof ik Wink!

Alvast bedankt!
_Muppit
_Muppit
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 273
Punten : 364
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Master SPH Empty Re: Master SPH

Bericht  Roze Roos zo 21 nov 2010 - 7:31

Ik:)... Heb de SPH afgerond en volg nu de HBO Master Ecologische Pedagogiek. Welke mogelijkheden wil je weten? Wat je met de opleiding kan of...? Ik kon zo doorstromen en hoefde geen intaketest etc te doen. Het is een opleiding waarbij ik mij wat meer verdiep in de pedagogiek en gericht kijk naar het systeem om het kind heen!
Het bevalt goed, eindelijk een studie waarbij ik kan en mag onderzoeken wat ik wil, er zijn weinig verplichtingen en dat maakt het prettig!
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  _Muppit ma 22 nov 2010 - 6:26

De mogelijkheden liggen natuurlijk aan de hogeschool?

Ik weet eigenlijk ook helemaal niet of ik het wel wil, stage lopen (werken) bevalt me prima eigenlijk, maar als er grote voordelen aan zitten, of als het echt mijn ding is lijkt het me wel leuk!

Wat zijn nu eigenlijk echt de grote voordelen?
_Muppit
_Muppit
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 273
Punten : 364
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Roze Roos ma 22 nov 2010 - 10:29

_Muppit schreef:De mogelijkheden liggen natuurlijk aan de hogeschool?

Ik weet eigenlijk ook helemaal niet of ik het wel wil, stage lopen (werken) bevalt me prima eigenlijk, maar als er grote voordelen aan zitten, of als het echt mijn ding is lijkt het me wel leuk!

Wat zijn nu eigenlijk echt de grote voordelen?

Ik volg de opleiding bij de Hogeschool Utrecht, hoef bij deze opleiding geen stage te lopen etc en er is weinig verplicht. Je doet onderzoek en dat is leuk! Grote voordelen zijn natuurlijk per persoon verschillend, voor mij speelt vooral mee dat ik mij persoonlijk extra wilde verdiepen en dat ik, ooit in de verre toekomst, als zelfstandige aan het werk wil en denk dat ik mijn extra opleiding/kennis daar goed bij kan gebruiken.
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud