Dingen aantrekken van het forum
+6
Lynn_
Chocolate Cookie
Susan
girli
Jeanette
SuperGrover
10 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Dingen aantrekken van het forum
+1Fauve schreef:Vroeger wel, nu wat minder.
Maar heb gelukkig nog geen situaties meegemaakt waarin mensen me persoonlijk aangevallen of gekwetst hebben.
Gast- Gast
Nee, ik post hier namelijk eigenlijk niks persoonlijks dat mij kwetsbaar zou kunnen maken. Bovendien reageer ik hier vaak nogal anders dan ik in het echte leven reageren zou. Daarom raken mij dingen van hier niet echt, omdat ik niet direct op iets persoonlijks of mijn persoonlijkheid aangesproken kan worden.
Gast- Gast
Ik post hier niet veel en dan ook niet al te persoonlijke dingen waar ik commentaar op zou kunnen krijgen. Ik zou het me denk ik wel aantrekken als ik hier foto's van mijn huis, mezelf oid zou plaatsen waar ik best wel blij mee zou zijn en dat er dan negatieve reacties op zouden komen. Dan ken ik de mensen die commentaar geven wel niet maar dan zou het me toch wel persoonlijk raken.
rapa nui- Kletskop
- Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10
Op het moment dat ik het lees wel, zodra ik de site wegklik ben ik het eigenlijk weer vergeten. Ik neem het dus niet mee in mn dagelijks leven (denk er niet aan terug en kan me er dan ook niet meer over opwinden.)
Gast- Gast
Ik heb het nog niet meegemaakt maar ik denk dat ik het mij wel zou aantrekken. In het dagelijks leven trek ik het mij ook aan wanneer een onbekende iets kwetsend tegen me zegt. Het maakt voor mij weinig uit als iemand verscholen zit achter een beeldscherm dan wanneer hij face to face voor me staat.
Laquisia- Prater
- Aantal berichten : 1424
Punten : 1531
Registratiedatum : 05-01-11
Nee....maar ik trek me zoiezo weinig aan van wat andere mensen zeggen/denken/vinden.
Gast- Gast
Ja, ligt er aan in welke situatie maar vind het toch lastig om het van me af te sluiten wat hier gezegd word.
Gast- Gast
Het is tot nu toe niet gebeurd, maar ik kan me voorstellen dat ik in bepaalde gevallen me dingen zou aantrekken die tegen me gezegd zouden worden. Bijvoorbeeld kritiek op mijn persoonlijkheid, dat zou ik me in het echt ook aantrekken en hier ook.
Gast- Gast
Mwa, niet echt eigenlijk. Ik ben wel wat gewend, dus heb dat niet zo snel. Ik doe wel iets met de reacties, in de zin van, dat het me beter doet nadenken over bepaalde onderwerpen.
Gast- Gast
Nee, ik voel me hierdoor niet geraakt. Met name omdat diegene die de opmerking mij toch niet kent. En dus oordeelt over de persoon die ik hier ben op het forum.
Gast- Gast
Niet echt. Maar ik heb dat dan ook nog niet echt meegemaakt. Misschien als ik hier persoonlijke dingen zou posten en er zouden nare dingen over me gezegd worden dat ik het me wel aan zou trekken, maar dat doe ik niet dus daar ben ik niet bang voor eigenlijk.
Gast- Gast
+1Anousch schreef:Ja, ligt er aan in welke situatie maar vind het toch lastig om het van me af te sluiten wat hier gezegd word.
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Dingen heel erg aantrekken
» Opmerkelijke dingen
» Wat zal ik eens aantrekken?
» Spreek je veel mensen van het forum buiten het forum om?
» Rare dingen
» Opmerkelijke dingen
» Wat zal ik eens aantrekken?
» Spreek je veel mensen van het forum buiten het forum om?
» Rare dingen
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: