Wat zal ik eens aantrekken?
+2
Pandora
Gympie
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
Wat zal ik eens aantrekken?
Ik ga vanavond naar een 90's party in een tent, maar wat trek je aan met dit weer?
Jullie een idee?
Jullie een idee?
Gast- Gast
Re: Wat zal ik eens aantrekken?
Ik zou voor een shirt + blazer gaan.
Gympie- Kletskop
- Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12
Is het gewoon een gezellig tent feest met muziek uit de 90's of is de dresscode ook 90's?
Pandora- Prater
- Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10
Ik zou in ieder geval iets aantrekken dat je warm houdt en je uit kunt doen mocht het toch te warm zijn omdat er bv veel mensen zijn. Een blazer klinkt dan inderdaad goed.
Gast- Gast
Ik heb nu een jurkje aan met legging en een blazer en ik denk dat dit hem wordt
Gast- Gast
Birgit schreef:Ik heb nu een jurkje aan met legging en een blazer en ik denk dat dit hem wordt
En heb je vandaag zien lopen en dat zag er leuk uit!!
Gast- Gast
Echt? *ik denk nu heel hard na waar ik vandaag allemaal geweest ben*
Ik heb nu iets anders aan dan eerder vandaag
Ik heb nu iets anders aan dan eerder vandaag
Gast- Gast
Heb nu dit aan
Maar dit zijn de andere opties
met bolero
Ander jurkje
met blazer
met leren jasje
Maar dit zijn de andere opties
met bolero
Ander jurkje
met blazer
met leren jasje
Gast- Gast
Ik vind die outfit van het tweede plaatje van onder het mooist. Dus dat zwarte jurkje met ritsjes.
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
In ieder geval die legging niet doen...
Eerste jasje vind ik dicht wel leuk. Open lijkt iets minder maar dat komt ook omdat je de camera vast houdt denk ik. Bolero vind ik erg leuk staan ook. Ik zou sowieso voor de eerste jurk gaan, het andere is wel erg zwart zo.
Eerste jasje vind ik dicht wel leuk. Open lijkt iets minder maar dat komt ook omdat je de camera vast houdt denk ik. Bolero vind ik erg leuk staan ook. Ik zou sowieso voor de eerste jurk gaan, het andere is wel erg zwart zo.
Gast- Gast
Zusje schreef:In ieder geval die legging niet doen...
Ik wou het niet zeggen... Maar idd die legging niet doen.. Of een lange zwarte legging of niks
loura- Ratel
Ik zou voor zwart/wit jurkje met bolero gaan denk ik. Met of zonder legging maakt voor mij niet uit haha.
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
loura schreef:Zusje schreef:In ieder geval die legging niet doen...
Ik wou het niet zeggen... Maar idd die legging niet doen.. Of een lange zwarte legging of niks
Waarom wilde je het niet zeggen? Ze vraagt toch juist om een mening? Ik vind halve leggings eigenlijk nooit zo mooi staan. Wat je zegt; doe dan een lange of een panty . Ik vind het jurkje (eerste) wel erg leuk!
Gast- Gast
Ik zeg met legging, en vind alle opties leuk.
Dat gezeur over leggings toch ook altijd
Dat gezeur over leggings toch ook altijd
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Haha zo sta je er ook niet bij . Maar wat is hier zo onprettig aan? Ik bedoel, die legging komt echt maar een heel klein stukje onder je jurk vandaan als je die draagt. Echt veel toegevoegde waarde zie ik er niet aan...
Gast- Gast
Zusje schreef:loura schreef:Zusje schreef:In ieder geval die legging niet doen...
Waarom wilde je het niet zeggen? Ze vraagt toch juist om een mening? Ik vind halve leggings eigenlijk nooit zo mooi staan. Wat je zegt; doe dan een lange of een panty . Ik vind het jurkje (eerste) wel erg leuk!
Das waar Nee ik ook niet want het maakt de benen korter
loura- Ratel
ik zeg zwart jurkje met zwart jasje en zwarte legging lang :p fleur je het op met een leuke ketting... D
loura- Ratel
Lange legging staat het mooist vind ik! Ik vind alleen de bandjes van je schoenen niet zo mooi, dat maakt het wat truttig(er).... je jurkje vind ik wel geweldig leuk!
Gast- Gast
Ik heb helaas geen schoenen zonder bandjes (behalve laarzen) waar ik de hele avond op kan staan.
Eventueel nog ballerina's maar of dat nou zo leuk is?
Ik ben zo'n twijfelkont haha.
Eventueel nog ballerina's maar of dat nou zo leuk is?
Ik ben zo'n twijfelkont haha.
Gast- Gast
Ja die lange legging is al leuker! Jasje ook al zou ik denk ik eerder voor de bolero gaan . Veel plezier trouwens met je feestje alvast!
Gast- Gast
Ik vind alle outfits leuk bij je. De zwart/witte jurk beter dan de zwarte. Maar ben je niet veel te netjes gekleed voor een tentfeest? Lijkt me vervelend als je wijn of bier over je heen gegooid krijgt.
Lady1984- Fluisteraar
- Aantal berichten : 229
Punten : 255
Registratiedatum : 18-11-10
Het was hartstikke gezellig! En wijn of bier over me heen, ja even vervelend maar dan gaan mijn kleren gewoon de was in :-)
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» wat aantrekken in draagzak?
» Dingen heel erg aantrekken
» Dingen aantrekken van het forum
» Wat zouden jullie aantrekken bij deze dresscode?
» Ben jij wel eens...
» Dingen heel erg aantrekken
» Dingen aantrekken van het forum
» Wat zouden jullie aantrekken bij deze dresscode?
» Ben jij wel eens...
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: