Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ideën voor een creatieve cursus

+2
Fearie
Effie_O
6 plaatsers

Ga naar beneden

Ideën voor een creatieve cursus Empty Ideën voor een creatieve cursus

Bericht  Gast ma 6 dec 2010 - 2:13

Ik ben op zoek naar iets nieuws om in mijn vrije tijd te doen i.p.v. het eeuwige bankhangen ( vooral in de winter). Ik zit zelf te denken aan een creatieve cursus of meerdaagse workshop. Heeft iemand leuke Ideën?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ideën voor een creatieve cursus Empty Re: Ideën voor een creatieve cursus

Bericht  Effie_O ma 6 dec 2010 - 2:17

Meubels stofferen? Schilderen? Fotografie?
Deze drie komen meteen in me op, want dat zou ik nog wel eens willen doen. Maar wat is er bij jou in de buurt te doen?
Effie_O
Effie_O
Prater
Prater

Aantal berichten : 523
Punten : 592
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ideën voor een creatieve cursus Empty Re: Ideën voor een creatieve cursus

Bericht  Fearie ma 6 dec 2010 - 3:51

Ik zat al met hetzelfde idee, ben zelf aan het kijken naar een naaicursus. Zou graag eens leren zelf dingen te maken zoals kleding en als er wat kapot is, dat ik het zelf kan. Een cursus fotografie of iets anders creatiefs is ook leuk, maar ben wat dat betreft echt inspiratieloos.

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ideën voor een creatieve cursus Empty Re: Ideën voor een creatieve cursus

Bericht  Effie_O ma 6 dec 2010 - 4:08

Ohja een naaicursus heb ik gedaan, was erg leuk. Kon zelf wel al wat, maar heb nu wat 'netter' leren werken. Zelf een kledingstuk maken is erg leuk, veel leuker dan kapotte kledingstukken repareren. Als je een naaicursus gaat doen zou ik daar juist niet teveel aandacht aan besteden. Als je eenmaal weet hoe je moet naaien, kun je al vrij snel een naad weer dicht stikken, bijvoorbeeld. Een rits inzetten is wel handig om te leren, dan zou je een kapotte rits zelf kunnen vervangen. Maar dat zou je kunnen combineren met het maken van een kledingstuk, waar een rits in moet.
Effie_O
Effie_O
Prater
Prater

Aantal berichten : 523
Punten : 592
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ideën voor een creatieve cursus Empty Re: Ideën voor een creatieve cursus

Bericht  Gast ma 6 dec 2010 - 5:44

Houtbewerken? Taarten maken?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ideën voor een creatieve cursus Empty Re: Ideën voor een creatieve cursus

Bericht  Gast ma 6 dec 2010 - 6:42

Ik zou eens kijken waar in jouw omgeving cursussen worden gegeven. Gewoon op Google naar cursus en je woonplaats zoeken. Dan zou ik kijken wat ze er allemaal voor cursussen geven en dan wordt ik vaak vanzelf wel enthousiast Very Happy.

Ik wil in januari beginnen met een cursus maar ik kan nog niet echt kiezen. Hier in Den Haag is het aanbod zo groot!
Je kunt cursussen met dans, theater, beeldende kunst, beeld & media, schrijven, muziek en nog zo veel meer doen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ideën voor een creatieve cursus Empty Re: Ideën voor een creatieve cursus

Bericht  Gast ma 6 dec 2010 - 6:54

Ja ik zal vanavond eens op google gaan zoeken. Ik had het ook hier neergezet zodat er misschien nog wat dingen langs zouden komen, die ik zelf niet kan bedenken haha Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ideën voor een creatieve cursus Empty Re: Ideën voor een creatieve cursus

Bericht  Gast ma 6 dec 2010 - 7:24

Oh ik begrijp je insteek wel hoor maar ik vind het altijd zo jammer als ik iets niet blijk te kunnen doen in mijn stad dus zoek ik liever andersom haha Very Happy.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ideën voor een creatieve cursus Empty Re: Ideën voor een creatieve cursus

Bericht  Serena ma 6 dec 2010 - 7:27

hmm misschien workshop bloemschikken, is misschien alleen voor een andere doelgroep? mn moeder doet dat weleens. en mij lijkt het stiekem ook wel leuk..
Serena
Serena
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1653
Punten : 1694
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ideën voor een creatieve cursus Empty Re: Ideën voor een creatieve cursus

Bericht  mzcharlotte ma 6 dec 2010 - 7:57

Lagom schreef:Ik wil in januari beginnen met een cursus maar ik kan nog niet echt kiezen. Hier in Den Haag is het aanbod zo groot! Je kunt cursussen met dans, theater, beeldende kunst, beeld & media, schrijven, muziek en nog zo veel meer doen.

Ik zou zo graag een cursus moderne dans doen, of jazz (dans). Maar ik kan dus alleen cursussen voor ervaren dansers vinden, of voor dansers die er echt wat mee willen doen. Sad Heb jij wat gezien? DH is nog wel aan te rijden!
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ideën voor een creatieve cursus Empty Re: Ideën voor een creatieve cursus

Bericht  Gast ma 6 dec 2010 - 9:15

Dit is waar ik zit te kijken, weet zo niet wat ze qua dans aanbieden maar ik doe zelf al iets met dansen dus ik denk meer aan beeld & media smile.

http://www.koorenhuis.nl/actueel/nieuws/2010/11/nieuwecursusseninjanuari

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ideën voor een creatieve cursus Empty Re: Ideën voor een creatieve cursus

Bericht  mzcharlotte ma 6 dec 2010 - 9:52

Lagom schreef:Dit is waar ik zit te kijken, weet zo niet wat ze qua dans aanbieden maar ik doe zelf al iets met dansen dus ik denk meer aan beeld & media smile.

http://www.koorenhuis.nl/actueel/nieuws/2010/11/nieuwecursusseninjanuari

Alles wat ik eventueel zou willen doen, dat is op een dinsdag en dan héb ik dus al streetdance. Crap. Wat voor dans doe jij dan? Ik ben hevig verslaafd aan dansen!
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ideën voor een creatieve cursus Empty Re: Ideën voor een creatieve cursus

Bericht  Gast ma 6 dec 2010 - 9:56

Ik dans salsa smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ideën voor een creatieve cursus Empty Re: Ideën voor een creatieve cursus

Bericht  mzcharlotte ma 6 dec 2010 - 9:58

Gaaf! Met partner of alleen? Ik vind dansen zo leuk, maar ik ben niet zo van het duo-dansen Laughing mede omdat ik geen danspartner kan vinden die dansen even leuk vind haha!
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ideën voor een creatieve cursus Empty Re: Ideën voor een creatieve cursus

Bericht  Gast ma 6 dec 2010 - 10:06

Ik wilde het echt al zo lang maar kon ook nooit de juiste partner vinden enzo. Tot ik mijn huidige vriend leerde kennen. Al iets na vier weken kwamen we erachter dat we beiden gek zijn van Bachata maar daar heb je niet echt goede cursussen voor zover ik weet. Toen zijn we op salsa gegaan. Wij hebben regelmatig ruzie hoor bij het oefenen haha maar het is echt onwijs leuk om te doen. Zelf zou ik overigens ook niet zo snel zonder partner gaan. Ik vind dansen te intiem om zo maar met iemand te doen. Als je een vaste danspartner kunt vinden waarbij je je op je gemak voelt is dat wellicht anders. Zeker de eerste cursus is nog niet zo intiem, wie weet vind je daar wel iemand. Wij zijn nu voor de tweede keer met de vierde cursus (eerste afgebroken wegens omstandigheden) en hierna zijn we beginners-af. Het is echt zo leuk Very Happy.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ideën voor een creatieve cursus Empty Re: Ideën voor een creatieve cursus

Bericht  Rosa ma 6 dec 2010 - 10:20

Ik wil ook echt zo graag op ballrooom dance of salsa dansen, maar ook hier helaas geen danspartner. En ik wil dan inderdaad ook echt iemand waarmee het klikt dus dat maakt het ook al lastiger.

Verder, meditatie cursus, taartdecoratie cursus, (kleine) meubelen opknappen, bijzondere sieraden maken, schildercursus, kookcursus (met thema), psychologie cursus lijkt me ook allemaal heel leuk om te doen, of een nieuwe taal leren! smile
Rosa
Rosa
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 310
Punten : 463
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ideën voor een creatieve cursus Empty Re: Ideën voor een creatieve cursus

Bericht  Gast ma 6 dec 2010 - 12:02

Lagom schreef:Ik dans salsa smile
Je brengt me op ideeen!!! Lijkt mij eigenlijk ook wel super. Al zijn mijn vriend en ik niet de personen met losse heupen hahah, maarja dat valt misschien te leren .

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ideën voor een creatieve cursus Empty Re: Ideën voor een creatieve cursus

Bericht  Gast ma 6 dec 2010 - 12:14

Het valt zeker te leren. De eerste cursus is ook niet zo heel moeilijk. Gewoon proberen. Het is leuk hoor om samen als stel iets te leren smile.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ideën voor een creatieve cursus Empty Re: Ideën voor een creatieve cursus

Bericht  ButterflyEffect ma 6 dec 2010 - 12:19

Lagom schreef:Ik dans salsa smile

jaloeeersss smile
ButterflyEffect
ButterflyEffect
Prater
Prater

Aantal berichten : 945
Punten : 1075
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ideën voor een creatieve cursus Empty Re: Ideën voor een creatieve cursus

Bericht  Gast ma 6 dec 2010 - 19:54

ButterflyEffect schreef:
Lagom schreef:Ik dans salsa smile

jaloeeersss smile

Ik ga vanavond weer :P Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ideën voor een creatieve cursus Empty Re: Ideën voor een creatieve cursus

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum