kapsel ideen?
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
kapsel ideen?
hoi
Ik ben op zoek naar een leuk nieuw kapsel,heb door de jaren heen al vanalles gehad lang,kort alle kleuren.heb het nu al 2 jaar hetzelfde:net over mijn schouders en lichtgolvend.dus ben wel toe aan wat anders maar ben een beetje door mijn inspiratie heen.hebben jullie nog leuke ideen?
Ik ben op zoek naar een leuk nieuw kapsel,heb door de jaren heen al vanalles gehad lang,kort alle kleuren.heb het nu al 2 jaar hetzelfde:net over mijn schouders en lichtgolvend.dus ben wel toe aan wat anders maar ben een beetje door mijn inspiratie heen.hebben jullie nog leuke ideen?
chloe30- Fluisteraar
- Aantal berichten : 32
Punten : 38
Registratiedatum : 24-03-11
Re: kapsel ideen?
Yes, let us see a picture!
BJA- Prater
- Aantal berichten : 874
Punten : 961
Registratiedatum : 11-12-10
Anders wordt het wel lastig ja..
Janelie- Ratel
- Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10
hallo,
ik schrijf ook in andere topics dus plaats liever geen foto sorry.maar toch bedankt voor de reactie's.ga ik toch zelf maar zoeken naar inspiratie haha
ik schrijf ook in andere topics dus plaats liever geen foto sorry.maar toch bedankt voor de reactie's.ga ik toch zelf maar zoeken naar inspiratie haha
chloe30- Fluisteraar
- Aantal berichten : 32
Punten : 38
Registratiedatum : 24-03-11
chloe30 schreef:hallo,
De meeste mensen schrijven ook in andere topics Jammer!
Gast- Gast
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: