Angels op het nieuwe forum?
+16
_Muppit
Toet
Janelie
Suus
Schaapke
Jeanette
SparklingEyes
Angel
Snoes
Inge
Tsjip
Zwerver
Bosjesvrouw
Eva
Blair
Lejow
20 plaatsers
Pagina 4 van 4
Pagina 4 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Angels op het nieuwe forum?
Werk en privé hielden ze niet echt goed uitelkaar hoor. Dat is een grote illusie.
Maar goed, ben op de hoogte van het feit wie de angels zijn op het 'oude' forum en hecht hier totaal geen meerwaarde aan. Ik wist dat ik bijvoorbeeld niet met de onbekende YA Lisa sprak, maar met een forummer. Och, als het niet erger is dan dat.
Maar goed, ben op de hoogte van het feit wie de angels zijn op het 'oude' forum en hecht hier totaal geen meerwaarde aan. Ik wist dat ik bijvoorbeeld niet met de onbekende YA Lisa sprak, maar met een forummer. Och, als het niet erger is dan dat.
Gast- Gast
Inge schreef:Ik denk omdat ze zelf ook nog forummen onder hun eigen naam.Megara schreef:Wat is eigenlijk de reden/het nut dat er altijd zo vaag over wordt gedaan?
Bij Viva is het afgelopen weken gruwelijk uit de klauwen gelopen, angels hebben hun vleugels neergelegd en werd ook gelinkt aan hun privenamen... naja heel gedoe
denk dat dat de reden is, dat ze om genomen beslissingen niet op hun privenick aangesproken worden
Bij Viva loopt het gemiddeld eens per week gruwelijk uit de klauwen, daar is bijna altijd wel een of andere rel gaande.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Storm schreef:Ja, de Viva staat inderdaad daarbij wel op 1 qua rellen.
Wil ik daar gaan kijken kan ik er niet op, stom forum.
Blair- Kletskop
- Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
En nog één!Qiara schreef:_Muppit schreef:Birgit schreef:Auxo schreef:
Precies! En dan zeggen er ook steeds mensen dat ze het weten, en dan wordt ik nóg nieuwsgieriger. Dus als iemand me uit mijn lijden wil verlossen dmv een prive bericht of zo?
+1
+1 (A)
+1 Ik ben eigenlijk ook wel nieuwsgierig naar wie het forum heeft gestart, heb het topic op het oude forum niet echt gevolgd (stom eigenlijk, misschien had ik het anders geweten, misschien eens de zoekfunctie proberen)
Schaapke- Prater
- Aantal berichten : 1088
Punten : 1191
Registratiedatum : 21-11-10
Ik weet nu pas dat moderators mensen zijn die ook onder eigen naam op t forum posten :cyclops:
Gast- Gast
Is het op het Viva forum zo erg dan? Ik heb er nog nooit op gekeken.
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
CherrieLola schreef:Is het op het Viva forum zo erg dan? Ik heb er nog nooit op gekeken.
Ik ook niet, maar ga ik nu doen
Gast- Gast
PrinsesBo schreef:CherrieLola schreef:Is het op het Viva forum zo erg dan? Ik heb er nog nooit op gekeken.
Ik ben tot de ontdekking gekomen dat het daar idd heel erg is
Gast- Gast
PrinsesBo schreef:CherrieLola schreef:Is het op het Viva forum zo erg dan? Ik heb er nog nooit op gekeken.
viva is niet leuk...
mensen worden heel snel afgebrand, 1 en al gekat
de viva angels hebben niet netjes gehandeld (mensen zomaar geband, rare berichten gepost met sneren naar forummers, als een forummer 2 namen had om bv 1 ding anoniem te posten werd dit doorgespeeld aan anderen, een angel heeft een bericht gestuurd naar een forummer dat ze diegene's werk wel eens even in zou lichten, een angel heeft onder een schuilnaam de boel lekker opgefokt etc etc)
kortom niet leuk
Toen de yes bekend maakte te stoppen had je ook allemaal reacties als "ownee nu komen al die yes meisjes hier heen... nou yes is 10000 maal leuker dan viva"
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Pff ik zou niet op het Vivaforum willen zitten. Veel te massaal. Topics van honderd pagina's lang. Ik zou erin verzuipen. En buiten dat vind ik veel meiden/vrouwen daar onvriendelijk en zeikerig overkomen.Inge schreef:PrinsesBo schreef:CherrieLola schreef:Is het op het Viva forum zo erg dan? Ik heb er nog nooit op gekeken.
viva is niet leuk...
mensen worden heel snel afgebrand, 1 en al gekat
de viva angels hebben niet netjes gehandeld (mensen zomaar geband, rare berichten gepost met sneren naar forummers, als een forummer 2 namen had om bv 1 ding anoniem te posten werd dit doorgespeeld aan anderen, een angel heeft een bericht gestuurd naar een forummer dat ze diegene's werk wel eens even in zou lichten, een angel heeft onder een schuilnaam de boel lekker opgefokt etc etc)
kortom niet leuk
Toen de yes bekend maakte te stoppen had je ook allemaal reacties als "ownee nu komen al die yes meisjes hier heen... nou yes is 10000 maal leuker dan viva"
Gast- Gast
Ik vind de Viva niet alleen maar vervelend, ik vind dat er ook ontzettend veel goede, constructieve adviezen worden gegeven en stevige discussies worden gevoerd. De meeste forummers hebben wel een behoorlijk scherpe tong en steken hun mening niet onder stoelen of banken, ook niet als die lijnrecht tegen jouw mening ingaat, daar moet je tegen kunnen, maar ik vind het wel altijd leuk om daar te komen.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
je hebt gelijk inderdaad...Susan schreef:Ik vind de Viva niet alleen maar vervelend, ik vind dat er ook ontzettend veel goede, constructieve adviezen worden gegeven en stevige discussies worden gevoerd. De meeste forummers hebben wel een behoorlijk scherpe tong en steken hun mening niet onder stoelen of banken, ook niet als die lijnrecht tegen jouw mening ingaat, daar moet je tegen kunnen, maar ik vind het wel altijd leuk om daar te komen.
dat is ook helemaal waar, er zijn ook veel hele goede adviezen en goede discussies
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Pagina 4 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Nieuwe mensen op het forum?
» Het allereerste fototopic op het nieuwe forum!
» Kom je vaker op het nieuwe forum of het oude?
» Spreek je veel mensen van het forum buiten het forum om?
» Wie van het forum...
» Het allereerste fototopic op het nieuwe forum!
» Kom je vaker op het nieuwe forum of het oude?
» Spreek je veel mensen van het forum buiten het forum om?
» Wie van het forum...
Pagina 4 van 4
Permissies van dit forum: