Angels op het nieuwe forum?
+16
_Muppit
Toet
Janelie
Suus
Schaapke
Jeanette
SparklingEyes
Angel
Snoes
Inge
Tsjip
Zwerver
Bosjesvrouw
Eva
Blair
Lejow
20 plaatsers
Pagina 2 van 4
Pagina 2 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Angels op het nieuwe forum?
Ook ik heb geen idee en ben wel erg benieuwd!
Tsjip- Prater
- Aantal berichten : 1489
Punten : 1512
Registratiedatum : 18-11-10
Wat is eigenlijk de reden/het nut dat er altijd zo vaag over wordt gedaan?
Gast- Gast
Ik denk omdat ze zelf ook nog forummen onder hun eigen naam.Megara schreef:Wat is eigenlijk de reden/het nut dat er altijd zo vaag over wordt gedaan?
Bij Viva is het afgelopen weken gruwelijk uit de klauwen gelopen, angels hebben hun vleugels neergelegd en werd ook gelinkt aan hun privenamen... naja heel gedoe
denk dat dat de reden is, dat ze om genomen beslissingen niet op hun privenick aangesproken worden
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
+1Bosjesvrouw schreef:Birgit schreef:Ik heb ook geen idee ....
+1
Gast- Gast
_Tanja_ schreef:+1Bosjesvrouw schreef:Birgit schreef:Ik heb ook geen idee ....
+1
Haar forumnaam begint met dezelfde letter als haar angelnaam en dat allemaal tesamen is weer de sint.
Gast- Gast
Ik ben nu ook wel erg nieuwsgierig ... Ik weet volgens mij altijd alles pas als laatste, dus als iedereen het nou even weet vóór mij kan ik daar ook aan vasthouden. Lijkt me goed om die traditie hier voort te zetten.
Gast- Gast
Ik denk dat ik m weet!!!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Ik ken twee actieve forummers met een 'L' bedenken. Eén van hen is Lejoow en ik denk zo dat zij het niet is . Die andere zou wel kunnen, maar dan snap ik de hints in dit topic niet. Normaal als ik denk ergens achter te komen dan vallen alle hints op z'n plaats, maar dat is nu ook niet het geval. Boehoe
Gast- Gast
Met mijn beide handjes in het vuur, ik ben het niet haha
Ik ben ooit Angel geweest en dat doe ik noooohooooit meer!!!
Lejow- Lady Post-a-lot
Jouw avatar doet ook altijd alsof... zegt dat iets over jou ?Lejow schreef:Met mijn beide handjes in het vuur, ik ben het niet haha
Nee grapje, ik geloof je hoor. Maar nu weet ik het nog steeds niet...
Gast- Gast
Inge schreef:Ik denk omdat ze zelf ook nog forummen onder hun eigen naam.Megara schreef:Wat is eigenlijk de reden/het nut dat er altijd zo vaag over wordt gedaan?
Bij Viva is het afgelopen weken gruwelijk uit de klauwen gelopen, angels hebben hun vleugels neergelegd en werd ook gelinkt aan hun privenamen... naja heel gedoe
denk dat dat de reden is, dat ze om genomen beslissingen niet op hun privenick aangesproken worden
Klopt.
Gast- Gast
June schreef:Liva schreef:
Klopt.
Jij begint ook met een L
Ik ben angel geweest, maar ben het al een tijdje niet meer
Gast- Gast
Ik ben niet verbaasd dat jij Angel bent geweest, maar was ook niet verbaasd als je het nog steeds was. Ik denk bij jou alleen nog steeds aan je oude naam en die begint niet met een 'L'.
Oké, ik heb nu toch echt nog steeds maar één optie in mijn hoofd. Ik snap alleen de hints nog steeds niet. Ik ga denk ik gewoon een cursus volgen om van mijn nieuwsgierigheid af te komen, dan is het ook opgelost.
6 x 'ik' in vier zinnen, best knap.
Oké, ik heb nu toch echt nog steeds maar één optie in mijn hoofd. Ik snap alleen de hints nog steeds niet. Ik ga denk ik gewoon een cursus volgen om van mijn nieuwsgierigheid af te komen, dan is het ook opgelost.
6 x 'ik' in vier zinnen, best knap.
Gast- Gast
Lejow schreef:Met mijn beide handjes in het vuur, ik ben het niet haha
Zo erg was het toch niet?
Gast- Gast
Liva schreef:Lejow schreef:Met mijn beide handjes in het vuur, ik ben het niet haha
Aan de naam te zien lijkt het mij van niet. Anders had het geen Angel moeten zijn maar Devil
Gast- Gast
Gekje schreef:Liva schreef:Lejow schreef:Met mijn beide handjes in het vuur, ik ben het niet haha
Aan de naam te zien lijkt het mij van niet. Anders had het geen Angel moeten zijn maar Devil
Nee, maar serieus, ben wel benieuwd wat Lejow er zo erg aan vond. Want van Maple hoorde ik hetzelfde. Wat is er gebeurd in de tijd dat jullie Angel waren?
Gast- Gast
Ik weet een paar angels, o.a. Lisa inderdaad.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Ik vond het niet leuk. Ik was het in de beginperiode. Iemand had een eigen pijler, bij elke scheet die je wilde veranderen moest er een compleet teamoverleg plaats vinden. Je moest het niet in je hoofd halen om te reageren in de pijler van iemand anders (als het daar uit de hand liep en de betreffende angel was er niet). Ik mocht niet bekend maken dat ik Angel was, niets voor mij..
Dus nee, ik vond het niet leuk Maar volgens mij is er ondertussen al heel veel veranderd!
Dus nee, ik vond het niet leuk Maar volgens mij is er ondertussen al heel veel veranderd!
Lejow- Lady Post-a-lot
_Donnaa schreef:Auxooooo, zoveel forumnamen zijn er niet met een L :face:
Hmmm, ik kan er toch zo al 3 opnoemen
Maar heeft het 4 letters?
Edit; Niet dus. Degene die ik dacht iig niet, die reageerde later nog in het topic.. 6 letters dan?
Gast- Gast
Lejow schreef:Ik vond het niet leuk. Ik was het in de beginperiode. Iemand had een eigen pijler, bij elke scheet die je wilde veranderen moest er een compleet teamoverleg plaats vinden. Je moest het niet in je hoofd halen om te reageren in de pijler van iemand anders (als het daar uit de hand liep en de betreffende angel was er niet). Ik mocht niet bekend maken dat ik Angel was, niets voor mij..
Oh jee ja.. Dat lijkt me ook niks aan nee. Nee wij mochten gewoon in elke pijler ingrijpen en ook in elke pijler reageren.
Ik vond het wel leuk om te doen, maar kreeg het te druk. Enige nadeel vond ik dat de redactie zo onbereikbaar was.
Gast- Gast
Ja het duurde heel lang voor er reactie kwam. En ik was toen best vaak online, maar als er een rel kwam in een andere pijler en ik was online en die angel niet, mocht ik niet ingrijpen...
Lejow- Lady Post-a-lot
Ik was ook Angel in dezelfde tijd al Lejow. Na een hoop gezeik heb ik mezelf toen bekend gemaakt en toen werd ik "ontslagen" als Angel. Dus nee leuk was het niet echt...
Angel- Fluisteraar
- Aantal berichten : 36
Punten : 136
Pagina 2 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Nieuwe mensen op het forum?
» Het allereerste fototopic op het nieuwe forum!
» Kom je vaker op het nieuwe forum of het oude?
» Spreek je veel mensen van het forum buiten het forum om?
» Wie van het forum...
» Het allereerste fototopic op het nieuwe forum!
» Kom je vaker op het nieuwe forum of het oude?
» Spreek je veel mensen van het forum buiten het forum om?
» Wie van het forum...
Pagina 2 van 4
Permissies van dit forum: