Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Het allereerste fototopic op het nieuwe forum!

+55
Oasis
Sugarfall
Prosecco
Zora
Lenster
Woezies
mzcharlotte
Shisha
Japje
Zeester
Kabouter
Luthien
Guus
Toet
Zwerver
RioolSpook
VeryCherry
Marie
Jeanette
Fiwen
Snoes
Schaapke
Bliss
Merai
Pien
Mermaid
Maaike
Puk
Mamsie
NerdChic
silly-one
GeKKiE
Shy
Caroow
Makamba
patjuhhh
Arwyn
Serena
Vanillivi
Chocolate Cookie
Lejow
ekiaam87
smooch
Océane
Krullebol
Lady4
Verona
xxjojootjexx
Sneeuwvlok
Tinkie
sterremaan
Pluk
Laced
Eva
Ugly Betty
59 plaatsers

Pagina 1 van 11 1, 2, 3 ... 9, 10, 11  Volgende

Ga naar beneden

Het allereerste fototopic op het nieuwe forum! Empty Het allereerste fototopic op het nieuwe forum!

Bericht  Gast do 18 nov 2010 - 3:48

Jaaaaaa het allereerste nieuwe fototopic!!
Ik ben wel benieuwd naar een foto waar je trots op bent. Plaats deze foto en zet erbij waarom je er trots op bent smile

Ik zal het spits afbijten:

Deze foto is van een tijdje terug, ik heb inmiddels mijn haar geverfd. Ik ben trots op deze foto omdat ik me op deze avond ontzettend goed voelde en eindelijk weer eens lekker in mijn vel zat. Het was een supergaaf en gezellig feestje en ben heerlijk uit mijn dak gegaan. Aan deze foto kan ik zien dat ik echt aan het genieten ben smile

Het allereerste fototopic op het nieuwe forum! Sanne

Edit: Uhm, het was even uitvogelen hoe ik nou een foto plaats, maar volgens mij is het gelukt... Je moet op het knopje afbeelding klikken, dan kun je een URL invoeren (van de website waar je foto staat) of je kan een afbeelding uploaden van je pc en dan de link invoeren...

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Het allereerste fototopic op het nieuwe forum! Empty Re: Het allereerste fototopic op het nieuwe forum!

Bericht  Gast do 18 nov 2010 - 3:50

Heb meteen van deze foto maar even mijn avatar gemaakt smile

Gast
Gast

Het allereerste fototopic op het nieuwe forum! Empty Re: Het allereerste fototopic op het nieuwe forum!

Bericht  Gast do 18 nov 2010 - 4:03

Wauw, mooie foto Sannanas! Je kunt inderdaad zien dat je lekker in je vel zat, dat maakt de foto ook mooi.

Gast
Gast

Bericht  Ugly Betty do 18 nov 2010 - 4:04

Leuke foto & erg leuke kleren!
Ugly Betty
Ugly Betty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast do 18 nov 2010 - 4:07

Dankjulliewel! Very Happy Het was ook echt zo leuk die avond...
En die kleren zitten zo heerlijk voor een avondje stappen! Tis trouwens een jurkje... Haha en ik had nog wel slippers aan die avond! :P

Gast
Gast

Bericht  Gast do 18 nov 2010 - 4:23

Mooie foto Sannanas!

Of trots het goede woord is, weet ik niet, ben wel erg blij met deze foto. Ik met mijn moeder en vader op mijn trouwdag, dit is de eerste foto in deze opstelling in 20 jaar (ouders zijn gescheiden):
Het allereerste fototopic op het nieuwe forum! 36720_1489021141953_1126685977_1397678_2804825_n

Gast
Gast

Bericht  Eva do 18 nov 2010 - 4:26

Echt een prachtige foto freakie!
Eva
Eva
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 115
Punten : 129

Bericht  Laced do 18 nov 2010 - 4:28

freakielief; Wat een prachtige foto! Je staat er prachtig op!

Sannanas; Wat een gave foto, precies wat Storm zegt, je kunt zien dat je daar goed in je vel zit.

Laced
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1634
Punten : 1993

Bericht  Pluk do 18 nov 2010 - 4:39

Normaal gesproken plaats ik geen foto's van mezelf, maar voor de gelegenheid van een nieuw forum maak ik dan maar een keer een uitzondering. Niet quoten graag, haal hem straks weer weg.

Ik ben 'trots' op deze foto omdat ik er een hele goede herinnering aan heb. Het ging een tijdje niet geweldig tussen mijn vriend en mij en tijdens dit weekendje weg hadden we eindelijk weer tijd voor elkaar en dat heeft ons goed gedaan.

Laatst aangepast door Pluk op do 18 nov 2010 - 6:26; in totaal 1 keer bewerkt
Pluk
Pluk
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 95
Punten : 102

Bericht  Gast do 18 nov 2010 - 4:48

Wauw Freakie, wat een mooie foto! Je moeder kijkt supertrots Very Happy Edit: Je vader trouwens ook hoor, maar ik vind dat je moeder zo leuk kijkt!

Ja en nu ben ik dus even de nickname kwijt van wie de laatste foto plaatste... Maar leuke foto, gaat het nu weer helemaal goed tussen je vriend en jou? Wat een beetje quality-time soms al niet kan doen he...

Gast
Gast

Bericht  Pluk do 18 nov 2010 - 4:52

Sannanas schreef:Wauw Freakie, wat een mooie foto! Je moeder kijkt supertrots Very Happy

Ja en nu ben ik dus even de nickname kwijt van wie de laatste foto plaatste... Maar leuke foto, gaat het nu weer helemaal goed tussen je vriend en jou? Wat een beetje quality-time soms al niet kan doen he...

Ja het gaat zeker weer helemaal goed. Was er ook vergeten bij te vermelden dat deze foto al minstens 2 jaar geleden is gemaakt Laughing We zitten nu midden in een grote verbouwing en nu missen we de quality time ook erg, maar we weten waar we het voor doen. Hopelijk gaan we in januari een weekje op vakantie.

Jouw foto is erg vrolijk Sannanas, heerlijk zo'n avondje los gaan!

Freakie, had deze foto al eens eerder gezien, maar hij blijft mooi.
Pluk
Pluk
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gast do 18 nov 2010 - 4:54

Pluk schreef:
Sannanas schreef:Wauw Freakie, wat een mooie foto! Je moeder kijkt supertrots Very Happy

Ja het gaat zeker weer helemaal goed. Was er ook vergeten bij te vermelden dat deze foto al minstens 2 jaar geleden is gemaakt Laughing We zitten nu midden in een grote verbouwing en nu missen we de quality time ook erg, maar we weten waar we het voor doen. Hopelijk gaan we in januari een weekje op vakantie.

Jouw foto is erg vrolijk Sannanas, heerlijk zo'n avondje los gaan!

Freakie, had deze foto al eens eerder gezien, maar hij blijft mooi.

Ooooh haha en ik maar denken dat ie van een paar weken terug was Wink Verbouwen brengt ook lekker stress en dergelijke met zich mee... Maar als het straks af is kunnen jullie er lekker samen van genieten en dat is het waard! Weten jullie al waar jullie naar toe op vakantie gaan?

Gast
Gast

Bericht  sterremaan do 18 nov 2010 - 4:59

Wauw Sannanas, wat een geweldige leuke foto.

Freaky dat moet wel een hele bijzonder foto voor jou zijn zo. Mooi kleur van je jurk trouwens. Je ziet er zo gelukkig uit.

Ik heb foto's van mijn kaarten. Heb even geen leuke foto van mezelf.
mijn nichtje is bevallen van een zoon. Dus moest ik natuurlijk even een kaartje voor haar maken. En voor mijn tante en oom. Omdat zij natuurlijk opa en oma zijn geworden.
En daarnaast had ik voor mijn verjaardag ook een nieuwe stempel gekregen. Dus die moest ook uitgeprobeerd worden.

Het allereerste fototopic op het nieuwe forum! Foto-LC4LQC7N

Het allereerste fototopic op het nieuwe forum! Foto-BXHN8WW4

Het allereerste fototopic op het nieuwe forum! Foto-WLZXZ6ER

Het allereerste fototopic op het nieuwe forum! Foto-OYFIPEPH

Lieve groetjes Sterremaan :flower:
sterremaan
sterremaan
Prater
Prater

Aantal berichten : 631
Punten : 675
Registratiedatum : 18-11-10

http://www.sterremaan.tk

Bericht  Eva do 18 nov 2010 - 5:00

Wat mooi Sterremaan!
Eva
Eva
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Pluk do 18 nov 2010 - 5:02

@ Sannanas: Nee, nog geen idee. We willen graag een beetje een culturele vakantie, in ieder geval geen zon, zee, strand. Maar het liefst wel met een beetje lekker weer en voor een laag budget. Waarschijnlijk wordt het daarom een last minute.
Pluk
Pluk
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gast do 18 nov 2010 - 5:07

Pluk schreef:@ Sannanas: Nee, nog geen idee. We willen graag een beetje een culturele vakantie, in ieder geval geen zon, zee, strand. Maar het liefst wel met een beetje lekker weer en voor een laag budget. Waarschijnlijk wordt het daarom een last minute.

Super toch! Ik hou ook meer van culturele vakanties, beter dat je wat te doen en zien hebt dan de hele dag liggen niksen! Succes met de rest van de verbouwing smile

Gast
Gast

Bericht  Gast do 18 nov 2010 - 5:08

Heeee Sterremaan! Wat leuk dat je hier ook bent aangemeld smile Wat ben je toch creatief joh, mooie kaarten hoor! En geliciteerd natuurlijk... smile

Gast
Gast

Bericht  Tinkie do 18 nov 2010 - 5:10

Sannanas: Je kunt idd echt zien dat je aan het genieten bent.

Freakie: Wat een mooie jurk, en heel bijzonder om zo tussen je ouders in te staan.

Pluk: Fijn dat het weekend jullie heeft goed gedaan. Leuke foto!

Sterremaan: Gefeliciteerd met je neefje. Je maakt echt mooie kaarten! Ben je ook nog bezig met scrappen? Heb er zelf helaas niet heel veel tijd voor, maar ik vind het altijd wel leuk om werk van een ander te zien.

Dit ben ik met mijn 2 guppen.
Het allereerste fototopic op het nieuwe forum! 962477116_5_b21R_1
Tinkie
Tinkie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 111
Punten : 113

Bericht  Gast do 18 nov 2010 - 5:13

Mooie kinderen heb je! smile

Gast
Gast

Bericht  Eva do 18 nov 2010 - 5:13

Stralende foto tinkie!
Eva
Eva
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Pluk do 18 nov 2010 - 5:15

Wat een schatjes Tinkie!
Pluk
Pluk
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Tinkie do 18 nov 2010 - 5:15

Dank jullie wel!
Tinkie
Tinkie
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Pluk do 18 nov 2010 - 5:15

Sannanas schreef:
Pluk schreef:@ Sannanas: Nee, nog geen idee. We willen graag een beetje een culturele vakantie, in ieder geval geen zon, zee, strand. Maar het liefst wel met een beetje lekker weer en voor een laag budget. Waarschijnlijk wordt het daarom een last minute.

Super toch! Ik hou ook meer van culturele vakanties, beter dat je wat te doen en zien hebt dan de hele dag liggen niksen! Succes met de rest van de verbouwing smile

Dank je!
Pluk
Pluk
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gast do 18 nov 2010 - 5:16

Freakie het is dan toch wel heel fijn om je ouders zo naast je te hebben!

Het allereerste fototopic op het nieuwe forum! 1067484521_5_Ol4H
Ik en Tinkie Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Tinkie do 18 nov 2010 - 5:17

Gekje: Die blijft leuk! Ergens in het nieuwe jaar zeker nog een keer samen gaan rijden!
Tinkie
Tinkie
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 11 1, 2, 3 ... 9, 10, 11  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: