Angels op het nieuwe forum?
+16
_Muppit
Toet
Janelie
Suus
Schaapke
Jeanette
SparklingEyes
Angel
Snoes
Inge
Tsjip
Zwerver
Bosjesvrouw
Eva
Blair
Lejow
20 plaatsers
Pagina 3 van 4
Pagina 3 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Angels op het nieuwe forum?
Angel schreef:Ik was ook Angel in dezelfde tijd al Lejow. Na een hoop gezeik heb ik mezelf toen bekend gemaakt en toen werd ik "ontslagen" als Angel. Dus nee leuk was het niet echt...
Wie was jij op het andere forum dan?
Gast- Gast
Op het andere forum was ik Poe. Ik las vooral heel veel mee en heel af en toe plaatste ik een reactie of bericht. Dus "bekend" zal ik niet zijn.
Angel- Fluisteraar
- Aantal berichten : 36
Punten : 136
Registratiedatum : 18-11-10
Angel schreef:Ik was ook Angel in dezelfde tijd al Lejow. Na een hoop gezeik heb ik mezelf toen bekend gemaakt en toen werd ik "ontslagen" als Angel. Dus nee leuk was het niet echt...
Haha dat had ik ook!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Lejow schreef:Angel schreef:Ik was ook Angel in dezelfde tijd al Lejow. Na een hoop gezeik heb ik mezelf toen bekend gemaakt en toen werd ik "ontslagen" als Angel. Dus nee leuk was het niet echt...
Haha dat had ik ook!
Ik ben ook Angel geweest, vond het maar niks :S Eigenlijk om dezelfde reden als Lejow! Erg jammer, want het leek me een leuke uitdaging... maar gooooeed
Ik ben 't dus ook nie
SparklingEyes- Prater
- Aantal berichten : 1222
Punten : 1506
Registratiedatum : 22-11-10
Ik weet het ook niet hoor..
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Lejow schreef:Ik vond het niet leuk. Ik was het in de beginperiode. Iemand had een eigen pijler, bij elke scheet die je wilde veranderen moest er een compleet teamoverleg plaats vinden. Je moest het niet in je hoofd halen om te reageren in de pijler van iemand anders (als het daar uit de hand liep en de betreffende angel was er niet). Ik mocht niet bekend maken dat ik Angel was, niets voor mij..
Dus nee, ik vond het niet leuk Maar volgens mij is er ondertussen al heel veel veranderd!
Ik ben ook angel geweest, een hele tijd. Ik vond het wel leuk! Zoals jij het omschrijft was het "in mijn tijd" totaal niet. Ik ben een paar maandjes geleden gestopt.
En ik heb ook een zeer groot vermoeden wie dit forum heeft gestart
Gast- Gast
Waarom mag het niet bekend worden wie dit forum gestart heeft?
Is dat zo'n groot geheim?
Is dat zo'n groot geheim?
Gast- Gast
Uhu, ik ook!Tea-Leaf schreef:
En ik heb ook een zeer groot vermoeden wie dit forum heeft gestart
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Hier nog een ex-angel . Ik was angel in de tijd van Piraat, dat gaf wel wat werk haha!
Gast- Gast
Is het geheim eigenlijk? Ik weet het niet, daarom zeg ik niks totdat diegene er zelf eens mee komt..
Gast- Gast
ARARARARARARARARARAvruchtenhagel schreef:Hier nog een ex-angel . Ik was angel in de tijd van Piraat, dat gaf wel wat werk haha!
Gast- Gast
Ik weet echt niet wie er bedoeld word(t)(en)...ook al zo blond, denk ik!
Maar ben zó mega-nieuwsgierig!
Schaapke- Prater
- Aantal berichten : 1088
Punten : 1191
Registratiedatum : 21-11-10
Ik ben ook heel nieuwsgierig, maar heb geen flauw idee!
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Wat heeft het voor meerwaarde om het te weten eigenlijk? Ik weet het dan per toeval, maar ik kan er echt niet wakker van liggen als ik het niet weet.. Je zal er toch niets van merken, want de angels houden hun privé en 'werk' ook gescheiden.. Mogelijk zou het ook nog voor ongemakkelijker situaties kunnen zorgen wanneer het te persoonlijk wordt..
Gast- Gast
Dat is ook weer zo, maar door al het speculeren worden mensen natuurlijk wel nieuwsgierig, al vind ik het persoonlijk niet nodig en ook wel een beetje flauw om er allemaal zo geheimzinnig over te doen._Donnaa schreef:Wat heeft het voor meerwaarde om het te weten eigenlijk? Ik weet het dan per toeval, maar ik kan er echt niet wakker van liggen als ik het niet weet.. Je zal er toch niets van merken, want de angels houden hun privé en 'werk' ook gescheiden.. Mogelijk zou het ook nog voor ongemakkelijker situaties kunnen zorgen wanneer het te persoonlijk wordt..
Gast- Gast
Ik heb wel een vermoeden wie het nieuwe forum is begonnen, maar wie de angels zijn/waren. Ik zou het niet weten. Ik zou het wel willen weten, al is het alleen maar om 'het te weten'..
Janelie- Ratel
- Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10
Ik wil het ook eigenlijk vooral weten omdat er hier over gesproken wordt. Daar word ik nieuwsgierig van. Anders had ik er niet eens over nagedacht
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Storm schreef:Dat is ook weer zo, maar door al het speculeren worden mensen natuurlijk wel nieuwsgierig, al vind ik het persoonlijk niet nodig en ook wel een beetje flauw om er allemaal zo geheimzinnig over te doen._Donnaa schreef:Wat heeft het voor meerwaarde om het te weten eigenlijk? Ik weet het dan per toeval, maar ik kan er echt niet wakker van liggen als ik het niet weet.. Je zal er toch niets van merken, want de angels houden hun privé en 'werk' ook gescheiden.. Mogelijk zou het ook nog voor ongemakkelijker situaties kunnen zorgen wanneer het te persoonlijk wordt..
Ik ben ook wel nieuwschierig! Maar ik begrijp Donnaa haar punt eigenlijk ook wel.
En net als wat er net ook gezegd is, ik word nieuwsgierig omdat anderen er over beginnen...
Gast- Gast
Die Angels boeien me niet zoveel, snap best dat ze 'werk' en prive gescheiden moeten/willen houden.
Maar ik ben wel heel benieuwd wie dit forum nou gemaakt heeft en beheert.
Donnaa, ik snap jou punt wel, maar voor jou is het ook wel makkelijk praten want jij weet het.
Dus ik snap net iets beter dat de rest erg nieuwschierig is..
Maar ik ben wel heel benieuwd wie dit forum nou gemaakt heeft en beheert.
Donnaa, ik snap jou punt wel, maar voor jou is het ook wel makkelijk praten want jij weet het.
Dus ik snap net iets beter dat de rest erg nieuwschierig is..
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Storm schreef:Dat is ook weer zo, maar door al het speculeren worden mensen natuurlijk wel nieuwsgierig, al vind ik het persoonlijk niet nodig en ook wel een beetje flauw om er allemaal zo geheimzinnig over te doen._Donnaa schreef:Wat heeft het voor meerwaarde om het te weten eigenlijk? Ik weet het dan per toeval, maar ik kan er echt niet wakker van liggen als ik het niet weet.. Je zal er toch niets van merken, want de angels houden hun privé en 'werk' ook gescheiden.. Mogelijk zou het ook nog voor ongemakkelijker situaties kunnen zorgen wanneer het te persoonlijk wordt..
Precies! En dan zeggen er ook steeds mensen dat ze het weten, en dan wordt ik nóg nieuwsgieriger. Dus als iemand me uit mijn lijden wil verlossen dmv een prive bericht of zo?
Gast- Gast
Auxo schreef:
Precies! En dan zeggen er ook steeds mensen dat ze het weten, en dan wordt ik nóg nieuwsgieriger. Dus als iemand me uit mijn lijden wil verlossen dmv een prive bericht of zo?
+1
Gast- Gast
Birgit schreef:Auxo schreef:
+1
+1 (A)
_Muppit- Fluisteraar
- Aantal berichten : 273
Punten : 364
Ik hoef niet per sé te weten wie de moderators zijn, maar ik vind het wel apart dat er altijd zo geheimzinnig over gedaan moet worden. Dit is het enige forum waar ik kom waar dat het geval is. Op andere forums is gewoon bekend wie de moderators zijn en dat geeft eigenlijk nooit problemen dus waarom zou dat dan hier wel zo zijn? (Maar dat kan natuurlijk ook toeval zijn dat dat op de andere forums zo is waar ik kom)
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
_Muppit schreef:Birgit schreef:Auxo schreef:
+1
+1 (A)
+1 Ik ben eigenlijk ook wel nieuwsgierig naar wie het forum heeft gestart, heb het topic op het oude forum niet echt gevolgd (stom eigenlijk, misschien had ik het anders geweten, misschien eens de zoekfunctie proberen)
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Pagina 3 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Nieuwe mensen op het forum?
» Kom je vaker op het nieuwe forum of het oude?
» Het allereerste fototopic op het nieuwe forum!
» Spreek je veel mensen van het forum buiten het forum om?
» Wie van het forum?
» Kom je vaker op het nieuwe forum of het oude?
» Het allereerste fototopic op het nieuwe forum!
» Spreek je veel mensen van het forum buiten het forum om?
» Wie van het forum?
Pagina 3 van 4
Permissies van dit forum: