Doorbraakbloeding bij pil doorslikken
+4
Monte
Caramba
Tyrael
Niekske
8 plaatsers
Pagina 1 van 1
Doorbraakbloeding bij pil doorslikken
Ik slik wel eens twee of meerdere pil strips achter elkaar. Dat gaat meestal goed, maar soms krijg ik een doorbraakbloeding. Kan gebeuren, dan stop ik ook meteen voor een week en ga daarna verder met de volgende strip. De laatste paar maanden komt die doorbraakbloeding echter heel snel. Meestal na 3-4 weken pil slikken, maar soms ook na minder dan 3 weken. Dat zou niet moeten kunnen toch? Ik vraag me af of er iets aan de hand is en ik twijfel nu over de betrouwbaarheid van mijn pil. Iemand advies of ervaringen?
Niekske- Kletskop
- Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Doorbraakbloeding bij pil doorslikken
Misschien is de pil die je slikt te licht? (weet niet welke je hebt). Dan kan het zo zijn dat je sneller doorbraakbloedingen hebt dacht ik.
Tyrael- Prater
- Aantal berichten : 513
Punten : 518
Bij mij is de ene doorbraakbloeding ook sneller dan de andere keer. Ik maak me juist dan geen zorgen.
Nu slik ik de strips bijna niet meer achterelkaar door. Ik las nu iedere maand een stopweek in.
Nu slik ik de strips bijna niet meer achterelkaar door. Ik las nu iedere maand een stopweek in.
Caramba- Ratel
- Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11
Ik doe meestal 2 strips achter elkaar. Heb een x 3 strips gedaan maar toen kreeg ik een lichte doorbraakbloeding, dus dat doe ik niet meer. Het lijkt me niet normaal nee, dat je na 3 weken al een bloeding krijgt. Ik zou er even mee langs de huisarts gaan.
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Ik heb ooit 1x een strip doorgeslikt maar kreeg toen ook een doorbraakbloeding...
Hier slik ik toch niet de pil voor door dacht ik toen.
Ik heb het erna ook nooit meer gedaan...
(ik heb wel een vrij lichte pil maar lijkt me niet dat het daar mee te maken heeft)
Hier slik ik toch niet de pil voor door dacht ik toen.
Ik heb het erna ook nooit meer gedaan...
(ik heb wel een vrij lichte pil maar lijkt me niet dat het daar mee te maken heeft)
limbogirl82- Fluisteraar
- Aantal berichten : 220
Punten : 366
Registratiedatum : 01-12-10
Ik kan me de laatste keer niet heugen dat ik gestopt ben met de pil, en ik heb nergens last van.
Misschien inderdaad een te lichte pil.
Misschien inderdaad een te lichte pil.
JustMeDaan- Prater
- Aantal berichten : 834
Punten : 872
Registratiedatum : 28-11-10
Misschien moet je wel aan een andere pil.. Ik zou even de dokter vragen hoe of wat. Het kan zijn dat je na een aantal jaar gewoon een andere pil moet omdat je hormoonhuishouding veranderd.
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
Ik zou ook even de huisarts bellen. Ik slik 3 strips achter elkaar en heb nooit doorbraakbloedingen.
Gast- Gast
Waarom zou je meteen stoppen voor een week als je een doorbraakbloeding krijgt? Das toch nergens voor nodig...?
Een doorbraakbloeding is toch niet zo erg?
Beachgirl- Kletskop
- Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Beachgirl_24 schreef:Waarom zou je meteen stoppen voor een week als je een doorbraakbloeding krijgt? Das toch nergens voor nodig...?
Klopt, maar omdat ik meestal dan toch al 2 of 3 strips geslikt heb, denk ik dan 'laat maar gewoon een week stoppen'. Is een beetje mijn gevoel, dat het toch beter is om af en toe ongesteld te zijn. Ik zal inderdaad eens informeren of mijn pil nu te licht voor me is. Ik slik Yasmin, ik denk al zo'n 10 jaar, heb er verder nooit echt problemen mee gehad. Dat ie nu misschien te licht is, doet toch niks af aan de betrouwbaarheid ervan of wel?
Niekske- Kletskop
- Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Soortgelijke onderwerpen
» doorslikken pil
» Eten niet doorslikken
» Doorbraakbloeding
» Doorbraakbloeding
» Doorbraakbloeding, ook zonder pil?
» Eten niet doorslikken
» Doorbraakbloeding