Doorbraakbloeding
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Doorbraakbloeding
Sinds vorig jaar augustus heb ik mijn 'oude' pil weer terug. Daarvoor heb ik ongeveer twee jaar een andere pil geslikt. Daarvoor dus dezelfde pil als ik nu weer slik, mycrogynon 30.
Sinds een paar dagen heb ik steeds een beetje bloed in mijn slip. Dit is na twee dagen erger geworden. Ik heb dit nog nooit gehad. Op internet lees ik dat dit kan als je een pil vergeten bent, of je pillen achter elkaar door slikt zonder een week te stoppen. Dit is beide niet het geval. Het lijkt mij ook sterk dat ik nu pas de wisseling van de pil begin te merken, na 5 maanden. Daarnaast wordt mijn menstruatie met de maand minder. Ik ben maar 1 of 2 dagen een klein beetje ongesteld.
Nu lees ik op internet ook allemaal enge dingen als poliepen en zwanger kunnen zijn. Zwanger zijn lijkt me sterk, aangezien ik al een poosje geen sex heb gehad en ik altijd condoom erbij gebruik.
Heeft iemand een idee wat dit zou kunnen zijn, en of ik me ze zorgen zou moeten maken?
Sinds een paar dagen heb ik steeds een beetje bloed in mijn slip. Dit is na twee dagen erger geworden. Ik heb dit nog nooit gehad. Op internet lees ik dat dit kan als je een pil vergeten bent, of je pillen achter elkaar door slikt zonder een week te stoppen. Dit is beide niet het geval. Het lijkt mij ook sterk dat ik nu pas de wisseling van de pil begin te merken, na 5 maanden. Daarnaast wordt mijn menstruatie met de maand minder. Ik ben maar 1 of 2 dagen een klein beetje ongesteld.
Nu lees ik op internet ook allemaal enge dingen als poliepen en zwanger kunnen zijn. Zwanger zijn lijkt me sterk, aangezien ik al een poosje geen sex heb gehad en ik altijd condoom erbij gebruik.
Heeft iemand een idee wat dit zou kunnen zijn, en of ik me ze zorgen zou moeten maken?
Alesha- Fluisteraar
- Aantal berichten : 26
Punten : 36
Registratiedatum : 07-07-11
Re: Doorbraakbloeding
Grappig, ik heb exact hetzelfde. Eerst microgynon 30 en dat was prima, toen goedkope versie ook prima. Nu weer microgynon en (hele lichte) bloedingen steeds.
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Dat is toevallig.. Is het bij jou ook zomaar na een paar maanden ineens gekomen?
Vind jij het niet vreemd, ga je iets ondernemen?
Vind jij het niet vreemd, ga je iets ondernemen?
Alesha- Fluisteraar
- Aantal berichten : 26
Punten : 36
Registratiedatum : 07-07-11
Oh dat biedt een lekkere toekomst Ik ben sinds deze week ook (na begonnen te zijn met mycrogynon naar goedkope versie) weer met mycrogynon gestart..
_Femme- Prater
- Aantal berichten : 1013
Punten : 1210
Registratiedatum : 26-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Doorbraakbloeding
» Doorbraakbloeding bij pil doorslikken
» Doorbraakbloeding, ook zonder pil?
» Doorbraakbloeding (advies ivm vakantie)
» Doorbraakbloeding door dieet?
» Doorbraakbloeding bij pil doorslikken
» Doorbraakbloeding, ook zonder pil?
» Doorbraakbloeding (advies ivm vakantie)
» Doorbraakbloeding door dieet?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: