doorslikken pil
+3
Minx
Rush
duckie
7 plaatsers
Pagina 1 van 1
doorslikken pil
ik slik altijd 2 of 3 strips van de pil door maar nu ben ik even de tel kwijt hoeveel strips ik door geslikt heb.... (durf nu ivm mijn angst en dwangklachten smetvrees niet ongesteld te worden) maar zit vandaag ziek thuis omdat erg hoofdpijn heb, spieren me zeer doen, beroerd ben en diarree had, dus waarschijnlijk een komende griep. maar nu heb ik ook telkens last van mn buik dus dat zou van de griep kunnen komen maar kan dat ook van het doorslikken van de pil komen? (heb soms ook wat licht bruinig slijm met afvegen...) zou ik dan toch een stopweek in moeten lassen nu of nog even afwachten?
duckie- Ratel
- Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10
Re: doorslikken pil
Ik denk dat je gewoon de griep hebt en wellicht een lichte doorbraakbloeding. Je kan toch gewoon de strip afmaken? Vrijen met condoom moet je sowieso als je diarree hebt.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Ik zou gelijk een stopweek inlassen, als je meer dan 1 strip geslikt hebt kun je in principe op elk moment stoppen tenzij je een drie fasen pil hebt.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
ja het is misschien wel het verstandigste maar ik durf nu niet omdat ik angst klachten heb enzo... en smetvrees richting anderen dus dat is weer mijn probleem. het zal denk ik wel het verstandigste zijn op dat punt maar voor mijn hoofd is het niet goed denk ik dus twijfel twijfel... zie er nu al tegen op
duckie- Ratel
- Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10
Dan slik je toch gewoon door? Ik zie het probleem niet.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Rush schreef:Dan slik je toch gewoon door? Ik zie het probleem niet.
+1
Bosjesvrouw- Prater
- Aantal berichten : 1368
Punten : 1428
Registratiedatum : 17-11-10
Ik zou er mee stoppen. En wel even een extra iets gebruiken.
Shopaholic- Kletskop
- Aantal berichten : 1501
Punten : 1491
Registratiedatum : 04-12-12
Ik slikte voor de zwangerschap veel meer strippen door, werd denk ik 3x per jaar ongesteld. gewoon doorslikken als je niet ongesteld wilt worden
Sun88- Prater
- Aantal berichten : 751
Punten : 837
Registratiedatum : 17-02-12
Ik heb soms ook de klachten die jij omschrijft, en wat bruinverlies. Ik slik voorlopig gewoon door, zo lang als het kan. Weet dat het eigenlijk beter is om een keer of 3 tot 4 per jaar een stopweek te doen. Maar ik word doodziek in de stopweek, dus ik slik voorlopig net zo lang door totdat daar een oplossing voor is. En heb er nog geen lat van gehad, ook met doorbraakbloedingen slik ik dus gewoon door.
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: