Wat was je leukste feestje/avond ooit?
+16
Jeanette
Ugly Betty
bolus26
PrimaBella
mzcharlotte
Bliss
SuperGrover
_Lacey_
Caroow
Jente10
Lotus
Oasis
TGR
Atelier Madame
Moezie
Tullow
20 plaatsers
Pagina 2 van 3
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Re: Wat was je leukste feestje/avond ooit?
Dit was ook een super leuk feestje, ondanks de nederlaag..
WK finale NL - Spanje in Canada juli 2010..
Gast- Gast
Hahaha ja dat deden wij expres maar niet in zo'n kleine keuken met zoveel man. Niet geheel onverstandig.
Edit: oooh gaaf Donnaa, dat is ook echt tof! Ik heb ook bijna alle WK wedstrijden in 't buitenland gekeken en dat geeft ook zo'n gave sfeer
Edit: oooh gaaf Donnaa, dat is ook echt tof! Ik heb ook bijna alle WK wedstrijden in 't buitenland gekeken en dat geeft ook zo'n gave sfeer
Gast- Gast
Nah dan ga ik toch voor rock werchter Gewoon de artiesten en de sfeer enzo erg relax. Foto`s zijn alweer van 2007 (en de enigste die nu op m`n hyves staan)
Gast- Gast
stoer Lily! Denk dat je van de zomer ook wel een heel erg leuk feestje hebt
Gast- Gast
Ik heb geen foto's, maar mijn beste momenten zijn toch wel de allereerste keer Nightwish live zien in Duitsland (2005) en een groot optreden van mijn favoriete band Epica in Paradiso (2007). Ik ben niet zo van het stappen, juist meer van concerten.
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10
Marin schreef:stoer Lily! Denk dat je van de zomer ook wel een heel erg leuk feestje hebt
Ja ik wil echt nog een keer gaan maar niemand wil met me mee. En inderdaad van de zomer komt er ook een heel mooi/leuk feestje
Gast- Gast
Marin schreef:stoer Lily! Denk dat je van de zomer ook wel een heel erg leuk feestje hebt
+ 1!
Tullow- Kletskop
- Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10
Ik ben een keer met een hoop collega's naar een Gay bar geweest ! Allemaal mannen die aan het paaldansen waren en vrouwen die innig met elkaar aan het dansen waren. Ik heb echt een super leuke avond gehad en ik was echt super bezopen haha
Gast- Gast
Het leukste feestje weet ik eigenlijk niet, maar het bijzonderste was de surprise-party die mijn moeder voor me had georganiseerd voor de dag dat ik eindelijk te horen kreeg dat ik geslaagd was voor het VWO.
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Heb een keer twister gespeeld met een internationale groep (Noren, Duitser, Canadees, Koreaan, Pool en Nederlanders) in de lobby van een lux hotel in Moskou. Was een afterparty van een evenement daar. Heel veel lol gehad
Jente10- Fluisteraar
- Aantal berichten : 264
Punten : 270
Registratiedatum : 13-12-10
Een van de laatste feestjes waar ik het erg naar mijn zin had, was het Alfabetfeest. Dit feest wordt georaniseerd door de studieverenigingen van diverse alfa- en bètastudies. Het thema was hier "Find your inner G". Ik was inspector Gadget, maar ik had mijn outfit al snel uitgedaan vanwege de temperatuur in de club. Toen het licht om een uur of 4 aanging, waren we wel een beetje teleurgesteld dat we naar huis moesten..
Laatst aangepast door SunnyScience op do 7 apr 2011 - 8:46; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Heb maar van 1 feestje een foto en die hangt hier aan de muur (zeer wazige foto maar het gaat om het gevoel!) Dat was wel een erg leuk feestje (David Guetta in de HMH). Ik kan me nog een feestje herinneren, denk zo'n 4 jaar geleden wat ik echt super leuk vond. Dat was Taste It, Gregor Salto kwam draaien samen met Jethro Angotta (trommels) en de muziek was gewoon zó lekker. Moesten om 5:00 echt de zaal worden uitgeveegd
Gast- Gast
Ohhh sunnyscience, ik weet nu wie jij eerst was! Haha
Gast- Gast
Ik heb toen ik les gaf op een zeilschool heel veel leuke avonden gehad. Echt een geweldige tijd gehad daar.
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Koninginnedag in New York. Deze dag zo ver van huis in een club met allemaal 'Dutchies' vieren was toch wel erg bijzonder!
_Lacey_- Kletskop
- Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Wat gaaf Lacey!
Wij hadden toen een uitnodiging voor de Nederlandse Ambassade in Sofia, heel chic feest en super veel zin in. Helaas, dat was toen met Apeldoorn, dus het ging niet door.
(niet quoten)
Wij hadden toen een uitnodiging voor de Nederlandse Ambassade in Sofia, heel chic feest en super veel zin in. Helaas, dat was toen met Apeldoorn, dus het ging niet door.
(niet quoten)
Gast- Gast
Leuke foto's! Vooral die van Anoush omdat ze er een heel foto-verhaal van heeft gemaakt
@ Marin, zo'n combi heb ik ook gezien in Mexico haha
Eigenlijk heb ik afgelopen jaren heel erg veel leuke/ gave feestjes gehad waarbij ik ontzettend veel lol heb gehad. Ik zat net te kijken naar mijn foto's maar kan echt niet kiezen... Het bevatte in ieder geval deze personen:
Inmiddels zijn ze allemaal terug naar NY/ Californie/ Engeland/ Namibie. Jammer maar mijn leven is nu anders en niet minder leuk hoor haha .
@ Marin, zo'n combi heb ik ook gezien in Mexico haha
Eigenlijk heb ik afgelopen jaren heel erg veel leuke/ gave feestjes gehad waarbij ik ontzettend veel lol heb gehad. Ik zat net te kijken naar mijn foto's maar kan echt niet kiezen... Het bevatte in ieder geval deze personen:
Inmiddels zijn ze allemaal terug naar NY/ Californie/ Engeland/ Namibie. Jammer maar mijn leven is nu anders en niet minder leuk hoor haha .
Gast- Gast
Mijn hele reis naar Praag was ongeveer 1 feest, met een paar uurtjes slaap in die hele week. Maar dat sowieso. Een week lang bezopen geweest, samen met 100 anderen. Echt super. Leuke jongen, die op de foto's niet the hottest man alive bleek te zijn, zoals hij die avond toch echt wel was. Oja en hij was gay, maar goed, dat bleek ook pas later
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
ZvB, A. heeft toch zo'n lief koppie! Jammer dat k haar nooit ontmoet heb. wie weet komt ze weer een keer hier en gaan we een nog beter feessie bouwen. welke van de meiden is K uit Amerika?
Gast- Gast
Hahah, als ik wat te veel wijn heb gehad, bekijk ik ook alles door een roze bril hoor
Leuke foto's zijn er weer bijgeplaatst!
Leuke foto's zijn er weer bijgeplaatst!
Tullow- Kletskop
- Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10
Marin schreef:ZvB, A. heeft toch zo'n lief koppie! Jammer dat k haar nooit ontmoet heb. wie weet komt ze weer een keer hier en gaan we een nog beter feessie bouwen. welke van de meiden is K uit Amerika?
vlnr is A.udrey, ik, C.atherine, K.ristin en A.nnie. Het is idd jammer dat je haar nooit hebt ontmoet en ik denk dat de kans dat ze ooit terugkomt minimaal is, sorry . Maar het is idd een lieverd!
Gast- Gast
Leuk topic! Ik zou niet eens weten wat nou precies mijn leukste avonden/feestjes waren, zijn er zoveel geweest! Heb ook niet overal foto's van én ik sta bijna nooit alleen op een foto, maar heb er toch een paar gevonden op mn laptop. Ik ben ook erg fan van thema- en verkleedfeestjes
90's party met Lagom en Marin (VH was al naar huis)
carnaval 2011
avondje in de kroeg met Lagom en VH, was een dolle boel
Megapiratenfestijn 2010, vreselijke foto, maar wel een enorm gezellige avond
Rock Werchter 2010, raggen met Rammstein
90's party met Lagom en Marin (VH was al naar huis)
carnaval 2011
avondje in de kroeg met Lagom en VH, was een dolle boel
Megapiratenfestijn 2010, vreselijke foto, maar wel een enorm gezellige avond
Rock Werchter 2010, raggen met Rammstein
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Ik plaats geen foto's in verband met alle mensen om me heen, maar mijn favoriete feestje was ons afscheidsfeest in 2007. Ik voelde mij zo vereerd dat iedereen voor ons was komen opdagen. Lieve, lieve mensen.
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Leukste tip die je ooit gehoord hebt...
» Leukste compliment dat je ooit hebt gekregen?
» Feestje vanavond, wat doe ik aan?
» Hoe 'makkelijk' zeg je een feestje af?
» Pa 50 jaar Feestje, ideeën?
» Leukste compliment dat je ooit hebt gekregen?
» Feestje vanavond, wat doe ik aan?
» Hoe 'makkelijk' zeg je een feestje af?
» Pa 50 jaar Feestje, ideeën?
Pagina 2 van 3
Permissies van dit forum: