Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Pa 50 jaar Feestje, ideeën?

3 plaatsers

Ga naar beneden

Pa 50 jaar Feestje, ideeën? Empty Pa 50 jaar Feestje, ideeën?

Bericht  Mari do 20 jan 2011 - 1:46

Zojuist heeft mijn vader me gevraagd op ik zijn 50 jarige verjaardag wil organiseren.

Hij heeft de locatie al vastgelegd, een standtent hier in de buurt en de gastenlijst hebben we ook al gemaakt 80 personen.

Mijn moeder wil helaas geen themafeest, en ik baar daar van als een stekker, maarja omdat zij het niet wil gaat het niet door.

Wat kan ik nou is doen op de locatie om het toch bijzonder te maken.... ik wil die strandtent zelf gaan oppimpen, maar hoe...

Ik ga zowieso zelf de uitnodigingen ontwerpen en versturen, dus daar moet ik mijn fantasie op los laten. Verder leek het me ook wel leuk om aan iedereen die komt een foto te vragen van een leuk moment dat ie in zijn leven met mijn vader heeft meegemaakt, zodat ik er een boek van kan maken.

Maar ik wil meer ideeën, wil dat het speciaal voor hem wordt.
Mari
Mari
Prater
Prater

Aantal berichten : 1082
Punten : 1215
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pa 50 jaar Feestje, ideeën? Empty Re: Pa 50 jaar Feestje, ideeën?

Bericht  minoessepoes do 20 jan 2011 - 1:54

Wij hebben toen een filmpje gemaakt met foto's van bijzondere momenten, dus geboortes, bruiloft, familie vakantie, gekke foto's ertussen, foto van zijn hobby ed. En dan hadden we bij verhuizingen het muziekje van eigen huis en tuin eronder geplakt, bij het sporten studio sport maar ook gewoon muziek die hij heel mooi vind bijvoorbeeld. Dat kan heel makkelijk met Windows moviemaker. Het was zowel grappig als ontroerend geworden, heel leuk.
Dan moet je wel een beamer tot je beschikking hebben en dat op groot scherm afspelen.

Waarschijnlijk worden de hapjes en drankjes door de strandtent geregeld, maar misschien is een taart met een foto van je vader (kan zelfs al bij de Hema), of zijn hoofd op een Abraham geplakt en dat op een taart wel leuk, anders eventueel voor thuis op de dag van zijn verjaardag.

En dan natuurlijk een grote Abraham voor de deur en die dan zo maken dat het bij je vader past. Zo hadden we bij mijn schoonvader de pop aangekleed met een duikpak en bij min schoonmoeder in een bloemetjes schort met een hark en een gieter in haar handen. Dan zou je de strandtent nog aan kunnen kleden met allemaal foto's van je vader door de jaren heen, je kan tegenwoordig ook al slingers (vlaggetjes) bestellen met een foto erop bijvoorbeeld. http://www.print-things.nl/shop/default.asp?act=category&showcat=295&gclid=CLnKp7XqyKYCFQEOfAodrm70Mw
Dat soort dingen.

Ook heb ik vaak gezien dat er een 1 of meerder mysterieuze Abrahams komen, helemaal verkleed en niet te herkennen, dat die het feest dan een beetje opleuken en dat op de 51ste verjaardag pas bekend worden gemaakt wie dat waren.

minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pa 50 jaar Feestje, ideeën? Empty Re: Pa 50 jaar Feestje, ideeën?

Bericht  Caro do 20 jan 2011 - 2:33

Je vader is natuurlijk het thema :-)

Je kan ook van iedereen foto's vragen en daar zelf vlaggetjes van maken.. Of je pakt inderdaad een beamer en gaat een fimpje samenstellen.
Een boek maken van foto's en een persoonlijk verhaal erbij is ook een idee
Een mystery Adam is natuurlijk ook grappig (als hij daarvan houdt, mijn vader zou door de grond zakken ;-))
Misschien kan je voor hem als speciaal iets een eigen boek maken: ik heb dat voor mijn vader gedaan. Van iedere levensfase ongeveer dezelfde foto naast elkaar en dat was erg mooi geworden.
Je kan een speech maken/ voordragen als je dat durft

Ik zou de tent aankleden met allemaal fakkels/ lampionnen/ lampjes zodat je een mooie sfeer krijgt. Je hebt tegenwoordig hele mooie verlichte kunststof bakken, die kan je vullen met ijs en daar de wijn en het bier inleggen..
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pa 50 jaar Feestje, ideeën? Empty Re: Pa 50 jaar Feestje, ideeën?

Bericht  Caro do 20 jan 2011 - 2:33

Sorry: Minous had die vlaggetjes ook al genoemd.. :-)
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pa 50 jaar Feestje, ideeën? Empty Re: Pa 50 jaar Feestje, ideeën?

Bericht  Mari do 20 jan 2011 - 2:59

Taart, natuurlijk, domdom, ik vergeet de standaard dingen. Die vlaggentjes vind ik ook echt geniaal. Meiden bedankt.
Mari
Mari
Prater
Prater

Aantal berichten : 1082
Punten : 1215
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pa 50 jaar Feestje, ideeën? Empty Re: Pa 50 jaar Feestje, ideeën?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum