Kindival VSM ervaring?
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Kindival VSM ervaring?
Heeft iemand dit weleens gebruikt voor hun onrustige kind(eren)? En werkte het?
Op advies van de arts gaan wij dit vandaag voor het eerst proberen. De kinderen zijn hele onrustige slapers en slapen zelden langer dan 45 min achter elkaar, vaker maar 20-25 min en met geluk een keer anderhalf uur.
Dat is voor ons niet vol te houden, maar ook voor hunzelf is het vervelend om nooit eens rustig een tijd lang achter elkaar te slapen.
Ik was er eigenlijk altijd op tegen, maar goed, we zullen iets moeten om het patroon te doorbreken.
Iemand weleens voor slaapproblemen bij een homeopaat geweest?
Op advies van de arts gaan wij dit vandaag voor het eerst proberen. De kinderen zijn hele onrustige slapers en slapen zelden langer dan 45 min achter elkaar, vaker maar 20-25 min en met geluk een keer anderhalf uur.
Dat is voor ons niet vol te houden, maar ook voor hunzelf is het vervelend om nooit eens rustig een tijd lang achter elkaar te slapen.
Ik was er eigenlijk altijd op tegen, maar goed, we zullen iets moeten om het patroon te doorbreken.
Gast- Gast
Re: Kindival VSM ervaring?
Geen ervaring met Kindival, maar ik vind de producten van VSM wel goed werken bij Laure.ns. Ik ben zelf vorig jaar bij een homeopaat geweest en daar ben ik zeer enthousiast over, dus dat zal ik je dan ook wel aanraden vanuit mijn ervaring. Succes!
Darius- Ratel
- Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Coco schreef:Heeft iemand dit weleens gebruikt voor hun onrustige kind(eren)? En werkte het?
Niet bij een homeopaat maar wel bij een osteopaat. Dit heeft hier heel goed geholpen.
ekjir@M- Prater
- Aantal berichten : 790
Punten : 872
Registratiedatum : 24-11-10
Wat een paardenmiddel zeg, ipv 4 maal daags hebben we er alleen 1 voor het slapen gegeven. I. heeft van 7.45 tot 1.30 aan één stuk geslapen, ben zelfs een paar keer gaan luisteren of hij nog wel ademde want hij heeft op ongeveer 3 keer na, nooit langer dan 1,5 uur achter elkaar geslapen.
N. werd nog wel 3 keer wakker tussen 7.00 en 9.00 maar daarna sliep ze door tot 4.00.
Wat een luxe!
En beiden hebben daarna gewoon weer zonder wakker te worden, geslapen tot 6.30.
N. werd nog wel 3 keer wakker tussen 7.00 en 9.00 maar daarna sliep ze door tot 4.00.
Wat een luxe!
En beiden hebben daarna gewoon weer zonder wakker te worden, geslapen tot 6.30.
Gast- Gast
lekker voor jullie dat het lijkt te werken,kan je zelf ook ff bij tanken en tijd voor elkaar hebben.
mauwmauw- Kletskop
- Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Kindival van VSM
» Zwangerschapsdiabetes, wie ervaring?
» Ervaring IVF/ ICSI
» Ervaring NTI?
» *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
» Zwangerschapsdiabetes, wie ervaring?
» Ervaring IVF/ ICSI